Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 100 ... 193 194
R. D.

Wordt hoe dan ook een pracht etappe. Waar blijven die voorbeschouwingen en odds ?

jort101

Ik gok Rota voor morgen!

mspan

Dat is geen gok Jort, dat is een zekerheid.

jenzrscl

Morgen met
Remco
Roglic
Almeida
Thomas
Vine
Pinot

Mcnulty
Riccitello
Barta

Team morgen tenzei ganna ook voor vlucht gaat
Captain ng geeb idee

Jaap Jansen

Alleen Mollema met bankpunten vandaag, valt mee, had nummers 2,3,4,7,10 en 15. Zelfs nog licht gestegen naar een zilveren bekertje. Morgen wordt ook interessant, met name wie de captain wordt. Gokken op een aanvaller of toch AK

nasibal

Jammer dat schaduwfavoriet Russo nét niet mee kon. Wel goed om te zien dat hij niet op Dekker hoefde te wachten. Dat belooft wat voor andere (net iets minder) lastige ritten.

Thomberg

Ineos ging vandaag ook tempo maken om onduidelijke redenen. Toen ging Pedersen er af

Thomberg

'@nasibal, hij zat er volgens mij lang bij.

Ik denk overigens dat bij een aantal ritten Dekker er wel bij gaat blijven

Kung zag er sterk uit vandaag. Als ik hem had zou ik hem morgen opstellen

jan derksen

Net ff te zwaar voor Albanese morgen gok zat er vandaag goed bij. Wat denken jullie?

Landeirovic

Morgen 100% te zwaar voor albanese

jort101

'@Matthijs, Rota kopman dus morgen. :p

ditisdavid

Albanese vanuit de vlucht zou wel ver kunnen komen morgen... Maar denk dat hij zich zal sparen voor etappe 5, die door zijn geboorteplaats gaat

mspan

Jort ik zelf neem hem zeker mee in mijn keuze.

Mindless

Blij dat ik o.a. Oldani en Roglic verkozen heb boven Gaviria, Consonni en Mayrhofer vandaag. En ook nog eens Matthews cap. Morgen valt die eer Buitrago ten deel.

arjenzvob

Healy cap morgen! Let's go! Of ga ik echt all-in met Barta, zou toch mooi zijn! :D

kevinraar

222 punten gehaald sta op maar 47.4 procent

voor morgen heb ik dit
roglic
everpoel
vlasov
thomas
kemna
pinot
pozzovivo
uran
buitrago

bank
pedersen
garviria
albanese
vendrame
cavendish
dekker
bonifatzio
cort
ganna
rota

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Weer is een goede score vandaag en we kruipen uit de krochten wat omhoog. Nog zo'n sprongetje en het ziet er weer leuk uit.

Matthews doet waar ik hem voor mee heb, gun het hem ook wel.

Even buigen over de selectie van morgen.

jan derksen

'@ditisdavid helemaal gelijk! Mooi op de bank houden dus. Benieuwd of ze bijvoorbeeld pinot of pozzo laten gaan morgen

Benzardi

Vandaag de schade gelukkig klein kunnen houden zonder M.M, onze J Steward moest op een slecht moment een fietswissel doen, anders had hij er gewoon bij gezeten.
Dus vandaag maar 208 puntjes en daarmee ga je de Giro niet mee winnen, zei mijn vriendin met een glimlach. :)

Kleine Drekst

Morgen stel ik mij AK mannen op en McNulty en Pinot als aanvallers.

Benzardi

Morgen gaat Jumbo het gat met de koplopers klein houden, om Evenepoel in het roze te houden.
Zou toch een stunt zijn.

Basementman

255 puntekes, en dat zonder Matthews. Chapeau aan iedereen met hem, lijkt in topvorm te verkeren en zal nu ook een groot doel van de puntentrui gaan maken. Natuurlijk was dit wel zijn etappe, maar ook een etappe 10 moet ie in deze vorm kunnen winnen, maar door vlakke aankomst heeft Pedersen dan het voordeel.

Dan morgen: types als Rota, Konrad, Buitrago, Healy, Pinot zullen vooraan mee gaan doen, maar verwacht door de spaaractie dat McNulty grootste kans gaat hebben op overwinning. Opvullen met de klassementsmannen.

Thomberg

Iedereen heeft het nu over Bling (ik heb hem ook). Maar Groves blijkt tot nu toe prima alternatief

Kamna gaat morgen meesprinten in “peleton”. Opstellen dus

HaagseHaas

Ik twijfel over Vendrame morgen. Lijkt goed in vorm en deze klimmen moet hij toch wel aankunnen.

Basementman

Gaviria lijkt tot nog toe de grootste miskleun te gaan worden. Maar wellicht pakt ie toch 2 vlakke ritten, het is nog vroeg.
Vendrame zie ik morgen eraf vliegen, tenzij ze de vlucht laten gaan en hij erin zit. Dan nog gaat ie niet winnen.

Hoe weet je dat van Kamna, Thomberg?

1 2 ... 100 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.