Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 101 ... 193 194
Putdeksel

In de voorbeschouwingen wielerflits en IDL worden compleet andere renners genoemd voor morgen, iemand die wel wat zinnigs te zeggen heeft 😩

Thomberg

Pinot zal denk ik weinig ruimte krijgen morgen. Staat nog kort in klassement .. Buitrago denk ik dan weer wel

NOAD1912

Girovrienden, ik heb een luxeprobleem, die zoals jullie weten juist voor een enorme kater kunnen zorgen. Ik heb 10 renners die bij wijze van alle 10 kunnen winnen morgen. Wie zouden jullie banken?

Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
Kämna
Fortunato
McNulty
Pinot
Buitrago
Pozzovivo

Als ik geen nieuw inzicht krijg gaat me dit geheid slaap kosten. Eeuwige roem voor degene die dat me kan geven.

Thomberg

'@basementman, dat denk ik. Hij kan goed aankomen

@Noad, Pozzo rijdt hier never nooit in punten

Laatst gewijzigd
Basementman

Voorbeschouwing Wielerflits lijkt me inderdaad niet de juiste. Fortunato is vooral uit op 3e week als je hem zelf moet geloven. En ook een Covi zakte er vandaag hard door, leek in tegenstelling tot McNulty niet te sparen namelijk.

1 darkhorse die nog genoemd moet worden: Leknessund, precies het type etappe voor hem.

“I’m not a robot’

Papa Bart

Ooit heb ik eens gezegd, ga nooit zonder Mollema op stap. Niet alleen selecteren, maar opstellen ook. Sommige ezels weten zich gemakkelijk aan eenzelfde steen te stoten… maar toch…Zonder MM en met bankpunten van Mollema 281 puntjens mogen ophalen, prima, na een zeer matig begin. Vond het een draak van een etappe maar wel met een mooie finish.

Morgen een dag voor aanvallers, als ik ze had zou ik er negen opstellen. Mollema neem ik mee, Konrad, Buitrago, Pinot, ik twijfel nog even tussen Leknessund en Arendsman waarvan ik denk dat die er steeds beter in komt, al moest Arendsman vandaag nog bijna lossen. Aangevuld met AK heren.

LuckyLuuk

'@Mindless. Ik zat ook te denken aan Buitrago. Zag er goed uit vandaag. En wil duidelijk punten voor berg trui

Basementman

Hoe zal Bahrein morgen dat varkentje gaan wassen? Aangezien Buitrago ook klassement kan en wil rijden, zal het peloton hem niet laten gaan. Dus gaat er een andere vlucht rijden, waar Bahrein dan weer achter aan gaat? Lijkt me een lastige

Rim Brakes

Waarom twijfelen tussen Albanese en Fortunato als je ze allebei kan opstellen? Ik heb 6 aanvallers opgesteld.

Wielertje12

Fortunato wilde voor de bergtrui gaan, dus ik denk dat die morgen wel wat puntjes binnen wil halen

Maarten Koning

Is dit iets voor Barta of wordt het te zwaar?

Rim Brakes

'@Maarten Barta is een van mijn 6 aanvallers. De dood of de gladiolen!

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Remco
Roglic (c)
Almeida
Hart
Vine
Kämna
Fortunato
Buitrago
Healy

Op de bank
Pinot: zegt niet geïnteresseerd te zijn in bergtrui te verdedigen 🤷‍♂️
Dunbar

ditisdavid

De kans op een succesvolle vlucht is misschien groot morgen, maar ik betwijfel of er überhaupt 6 vluchters vooruit blijven, laat staan dat je de 6 juiste opstelt. Ik beperk me morgen tot McNulty en Tesfatsion als uitgesproken vluchtopties, die hebben beiden vandaag nadat hun werk gedaan was de spaarstand aangezet. Daarmee Van Wilder en Fortunato op de bank.

dadeliva

Lastige keuze voor morgen met ongetwijfeld weer bankpunten. Ik ga voor:
- Evenepoel
- Roglic
- Almeida
- Carthy
- Kamna
- vendrame
- Pinot
- Buitrago
- Rubio

Oa Hart, Albanese, Healy en Matthews op de bank. Voor de laatste 3 is het aan de zware kant en ik verwacht dat ze hun energie aan andere etappes zullen spenderen.

Yuri2222

Waarom zou Buitrago meer ruimte krijgen dan Pinot? Heeft aangegeven om ook voor een beter klassement te gaan dan vorig jaar (12e) en staat op 2,5 minuten (pinot op 2) dus die laten ze ook niet rijden. Tuurlijk verliest hij nog wat in de tijdritten, maar ploegen als Ineos, UAE en Bora laten een groep met hem erin echt niet (ver) weg rijden. Denk ik dan hè 🌝

Rim Brakes

'@ditisdavid ik denk ook niet dat er 6 vooruit blijven. Dit is gewoon kansspel. 6x inzetten is 6x meer kans dan 1x inzetten.

ditisdavid

'@Rim Brakes
Maar de inzetten worden ook steeds duurder naarmate je er meer doet.

jan derksen

Vendrame; Een top 10 is goed maar dat is niet wat ik zoek op deze Giro d'Italia. Ik zal het de komende dagen opnieuw proberen. De conditie is goed, ik hoop zeer goede resultaten te behalen. Ik zie hem toch deze giro lekker wat punten sprokkelen

R. D.

Even de 3 voorbeschouwingen bekeken en 11 van mijn renners worden alweer genoemd. Fijn is dat.

Normaal zou ik gewoon gaan voor mijn 9 klimmers, maar omdat er mogelijk een vlucht komt, en een matthews of een albanese daar zomaar in kan zitten zou er ook morgen toch weer een sterke sprinter top 10 kunnen rijden.

Wie ik hoe dan ook opstel is Healy, misschien ook wel als captain als ik het aandurf.

Kleine Drekst

hebben jullie allemaal het nieuws niet meegekregen dat kamna vlak voor de giro ziek was en daardoor ook een mindere tijdrit voor zijn doen heeft gereden?
https://www.wielerflits.nl/update/kamna-was-niet-helemaal-fit-voorafgaande-aan-tijdrit-giro-ditalia/

Laatst gewijzigd
Mindless

Mij lijkt dat ze Buitrago wel kunnen en durven laten rijden

zjoop

Zou sivakov niet een geweldige pion vooruit zijn voor ineos in de ontsnapping? Kan hij meteen het roze van Remco overnemen. Of zouden een aantal ploegen dit niet toestaan ?

kevinraar

Voor morgen heb ik keuze uit deze 11 renners
Everpoel
Roglic
Vlasov
Thomas
Kemna
Uran
Pinot
Pozzovivo
Buitrago
Cerney
Rota

Zeker voor morgen
Everpoel
Roglic
Vlasov
Thomas
Pinot

Rim Brakes

'@ditisdavid dat ligt eraan of je de klassementsmannen/qs-mannen als zekerheidjes beschouwd.

Zoals Gandalf ooit zei: "All we have to decide is what to do with the time that is given to us. There are other forces at work in this world, Fortunato, besides the will of Remco Evenepoel.

1 2 ... 101 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.