Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 102 ... 193 194
Daan De Jager

Zo een Rubio wat denken jullie daarvan morgen?

jenzrscl

Die favorieten van wielerflitsen trekt op niets.

Mcnulty niet vermeld
Van movi zowat iedereen behalve barta terwijl hij roze kan pakken.

Buittrago ? Denkje echt dat ze hem nu al minuten gaan geven? Staat pas 2 minuten achter.

Riccitello barta en mcnulty worden mijn aanvallers

Pinot noem ik nog geen aanvaller. Die zal nu nog geen vrijheid krijgen toch, pak hem wel in me team ook. En ganna mss ook deze 5. Aangevuld met remco roglic almeida en thomas/kamna/vine

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

'@Daan De Jager ik stel hem zeker op!

mspan

Voor morgen dit staan momenteel:
Leknessund C
Rev
Roglic
Almeida
Kamna
Pinot
Rota
Tesfatsion
Buitrago

Bank
Thomas
Vine
De sprinters
Oldani
Ballerini

Iemand ander advies? Twijfel over Tesfatsion, Kamna en Pinot.

mspan

Daarnaast iemand die goed Frans spreekt en weet wat Pinot op het einde over Maglia Rosa zegt.
https://youtu.be/nDC8GVvqdqg

ZK

Ik kan niet zo goed Frans helaas, maar in het vertaalde interview op WF zegt hij dat morgen Maglia Rosa wordt weggegeven aan kopgroep

dadeliva

Ik ga bij nader inzien toch wel voor Healy en Albanese ipv Carthy en Kamna. Healy heb ik niet voor niets meegenomen. Kamna zal herstellende van ziekte het misschien deze week nog rustig aan doen.

Wel REV als captain. Je weet niet wie in de vluchtgroep zit en kan iemand gokken. REV zal waarschijnlijk wel voorin de 2e groep zitten.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik twijfel voor morgen tussen deze renners kan er maar 4 van opstellen
Kemna
Uran
Pozzovivo
Buitrago
Cerney
Rota

De_Druide

Waar zegt Pinot dat hij de trui morgen niet wil gaan verdedigen, iemand een bron?

jenzrscl

Hij zegt dat bergtrui niet zijn doel is in 1 van artikelen bij wielerflitsen.

Nouja ik verwacht ook niet dat hij nu zomaar al ruimte zal krijgen.

Voor kopgroep zou het beter zijn als er geen pinot of buitrago zal inzitten of tzou toch nog een keer naar klassementsmannen kunnen gaan..

Wat met matthews btw , als albanese dit aankan, wrm niet matthews poging op roze? Die gaat sws vrijheid krijgen . En als hij tussensprint wint (als milan er niet bij is en top 7 eindigd kan hij ook nog eens puntentrui pakken

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Mathijs, gewoon een transcipt maken (rechtsonder bij de drie puntjes) en dat in translate gooien. Kom je een heel eind mee :)

mspan

Albanese heeft aangegeven woensdag en donderdag actief te willen zijn en niet morgen. Verwacht Matthews hier niet, aardig feestje gehad vandaag en woensdag+donderdag grotere kans. Zie ze daar eerder vol doortrekken samen met Trek en Alpecin.

Pim96

'@Matthijs Transcript staat al hier op wielerflits. Alle informatie komt uit dat interview namelijk, geen nieuwe informatie

jenzrscl

Nja matthews moet ergens ook punten kunnen pakken tov pedersen he.. dan lijkt me een rit als morgen voor tussensprint toch aanlokkelijk

floda

Vandaag met 275 punten redelijke dag, had wel skuijns op de bank helaas. Is toch 24 punten. Voor morgen echt geen flauw idee. Ik geloof niet dat buitrago, kamna en pinot al mogen. Dus ga ik in ieder geval voor rota, tesfatsion, healy en fortunato. Twijfel over albanese en matthews. Denk niet dat dit laatste weg mag van trek maar in zijn huidige klimvorm weet je maar nooit. En dan liggen er wel een paar truien te wachten.

Thomberg

Trek laat bling de punten niet gratis krijgen

Jommelb

Ik wil toch even mijn dank uitspreken voor de mensen die zo fanatiek interviews zoeken en hier delen. Zeker zo vlak voor de start. Zelf heb ik hier vaak gewoon geen tijd voor, omdat ik vaak in gesprek ben voor m'n werk (en een 4 maanden oude baby heb thuis). Maar hier komt regelmatig nuttige info voorbij. Dus bij deze: mijn dank is groot!

Wielertje12

Vincenzo Albanese: “At the end I was really well placed, however I was beaten by stronger riders than me: but I am happy. I know I can play it, there are many stages left and my condition is very good. Today we faced the climb very strongly, the road was wet and you had to be careful not to fall: in the final I was fine but alone I maybe wasted some energy that I then lacked in the final. I think it was difficult to do better than that, now I’m waiting for the Salerno and Naples stages that pass through my area, and then the Giro is still very long.”

Ziet er naar uit dat Albanese niks gaat doen morgen, maar de twee etappes daarna wel gaat vlammen

kevinraar

ik doe buitrago en cerney op de bank of toch kemna op de bank voor zeker punten van cerney

Laatst gewijzigd
Jommelb

Die punten zijn niet zo zeker Kevin. Evenepoel gaat de trui waarschijnlijk kwijtraken.

jenzrscl

Kevinraar zekere punten zijn morgen relatief he

wielergekkie

Zal morgen niet iets voor Oldani kunnen zijn? Zat er vandaag ook goed bij en REV zal het prima vinden als hij de trui over neemt.

Pim96

'@Kevinraar kans op een vlucht en evenepoel die trui kwijt raak is wel groot. Ik zou in elk geval Rota en Buitrago meenemen. Daarnaast Kamna en Pozzovivo voor een sprintje vanuit peleton (al verwacht ik pozzovivo ook niet top 20).

Dingetje

Met de goedkeuring van Gandalf morgen Konrad als kopman. Kan lekker sprinten in een klein peloton en bovendien een man voor de aanval. Dat moet goed komen. Heb helaas niet de etappe echt kunnen volgen vandaag. Kan iemand mij vertellen of Matthews en Albanese dermate indrukwekkend klommen dat het morgen eventueel kan vanuit een aanval? Heb een plekje vrij, Thomas mag banken.

Hangtieniedanstaatie

Alle ballen op Healy.

1 2 ... 102 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.