Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 103 ... 193 194
jenzrscl

Gelukkig heb ik cort niet. Is zo een rit waar iedereen hem bankt, waar je hem plots zal zien..

Keshi

Wie kopman te maken morgen ... Zie een beetje tot mijn schrik dat ik wel veel aanvallers heb en weinig echte ak. Voor morgen komt dat nog wel goed uit, vluchters weg of een grotere groep waar zij wel in zullen zitten, maar dat kan me later toch wel opbreken. Toch Konrad maar, kan in beide scenarios scoren.

Franky122

Er zijn weinig mensen met veel "echte" AK-renners, tenzij ze Dekker Marit Stewart Milan hebben als sprinters. Dus daar hoef je je niet al te veel zorgen om te maken ;)

Sven0403

EOLO-Kometa ploegleider: ''Albanese deed het vervolgens heel goed en wist naar een mooi resultaat te rijden. Een vierde plek in de Giro geeft waarde. Dinsdag is de eerste finish bergop, waarin we opnieuw willen koersen voor de overwinning.' Fortunato meenemen dus!

geelinlatourette

Zal de colle Molella vanaf morgen colle Mollema worden genoemd? Zie niet in waarom hij het morgen niet zou/mag proberen en hij leek ook in orde vandaag.

Verder denk ik ook dat renners als Buitrago en Pinot morgen geen vrijheid krijgen van het peloton. Maar toch ga ik ze beide meenemen. Buitrago kan ook nog punten krijgen voor puntentrui dubbele voornaam, Pinot is m’n juichrenner en kan plots toch proberen zijn bergtrui te verdedigen (en wellicht de etappe te winnen?)

Team morgen:
Evenepoel
Roglic
Almeida
Kamna
Buitrago
Pinot
Leknessund
Mollema
Healy

Even de interviews van morgen afwachten voordat ik m’n kopman definitief kies, voor nu krijgt de gretige en zo te zien ook prima in orde Healy (21e vandaag) de voorkeur.

nasibal

Fiorelli heeft vandaag niet eens geprobeerd om aan te haken, die gaat "op herhaling" morgen.

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2021/stage-4

hansking

Ik vind het toch lastig wie op te stellen. De aanvallende klimmers zijn natuurlijk een zekerheid maar ik zit vast op het punt dat ik moet kiezen tussen een Matthews/Albanese tegenover een Almeida/vine. Wat zouden jullie zeggen?

geelinlatourette

'@hansking middenweg; Almeida en Matthews. Albanese (en z’n ploeg) heeft/hebben aangegeven dat morgen niet voor hem is.

JohnMcBennett

Na een relatief goede dag (260 puntjes) bijna op de 50%. Het houdt nog niet over, maar de finish is nog ver.

Morgen mogen deze heren het vuile werk opknappen:
- REV
- ROG
- TGH
- Almeida
- Kamna
- McNulty
- Pinot
- Buitrago
- Healy

Voorlopig heb ik Healy als cap, maar wil ook de interviews nog een beetje afwachten. Op de bank ook nog behoorlijke twijfels met Cort (als zijn hotelkamer goed was vannacht zie ik hem wel weer meedoen), Matthews (waarom niet na de overwinning nu het roze?), Vine (als het echt naar de AKs gaat, waarom niet?)

Thomberg

Matthews gaat trek niet laten rijden. En did gaat liever voor etappes daarna. Waarom zou jij nu nog ontsnappen als hij etappe binnen heeft.

Healy gaat vandaag echt niks doen, maar stel vooral op voor de 0 punten

Jasperdewaal11

Denk vandaag het te doen met . Aardige mix denk ik.

- REV
- Roglic
- Almeida
- Thomas
- Cerny

- Pinot
- Buitrago (wellicht cap)
- Fortunato (wellicht cap)
- Leknessund (wellicht cap)

Nog op de bank:
- Covilli
- Riccitello

jan derksen

'@nasibal fiorelli zeker mee bij mij even als vendrame won zo’n zelfde etappe ook in 2021.

RvhC74

Healy of Leknesund

Heb Pinot, Buitrago en Fortunato ook plus de klassementsmannen

Zal Healy zoals velen verwachtten erbij zitten en kunnen volhouden. Leknesund kan er ook bij zitten maar wie ik banken pfffff

Lastige situatie

zomaareens

Is er een optiw dat iemand van soudal voor zichzelf mag rijden? Cattaneo bijvoorbeeld?

ZK

Nee niemand van QS mag voor eigen kansen zolang evenepoel er goed voorstaat

JohnMcBennett

'@Thomberg Waarom zo gedecideerd dat Healy niets gaat doen vandaag?

jan derksen

Toch waak ik gewoon voor een GC dag waarbij Jumbo gewoon remco in de trui laat blijven. Kan zomaar een tacktiek zijn voor jumbo vandaag misschien is het nog vroeg maar toch ben ik op me hoede met het aantal aanvallers opstellen.

jenzrscl

Nouja wat levert jumbo dat op dat remco nog in roze blijft. (Buiten dat remco nog een gratis roze trui krijgt zonder dat zijn ploeg moest werken)Rit 5 en 6 hoeven quicckies toch niets te doen.

Thomberg

'@john, meer hoop dan kennis :-)

@jens: tijdsverspilling van Rev. Interviews voor en na de race bijvoorbeeld. Scheelt zo 1,5-2 uur per dag. Als ik jumbo was zou ik hem in roze houden. Ik zou ook Gloag meesturen of Hessman voor de moraal

jan derksen

'@jenzrscl extra inspanning vandaag maar wat je zegt over etappe 5 en 6 ben ik het wel mee eens

Groetjesaandevoetjes

'@jenzrscl - dat betekend dat je gemiddeld een uur later in je hotel bent vanwege de podium ceremonie, sponsor verplichtingen, interviews en dus een uur minder rust vergeleken met anderen. Het kan een tactiek zijn van JV om de nog altijd jonge Evenepoel zo uit te putten.

KV

Zouden ze schrik hebben van Dunbar als die meeglipt in de ontsnapping? Denk kans nog groter dat ze die laten rijden dan een Pinot... Maar denk toch dat mannen die aangegeven hebben voor AK te gaan (zoals Dunbar en Pinot) sowieso niet toegelaten zullen worden. Dan toch maar Pinot meenemen voor misschien nog wat bergpunten en roze van King Küng ;-)

Ik vraag niet veel vandaag: Fortunato die de rit wint en Küng in het roze.

R. D.

Blij met het nieuws van Albanese, dat was nl mijn nr 10 en viel er al net buiten. Hoef ik ook geen fomo te hebben. Wij doen het met de volgende 9:

7.00/ 2.50 ROGLIC ***!!$
8.00/ 3.00 EVENEPOEL ***!!$
13.00/ 4.50 FORTUNATO **$$$$
13.00/ 5.00 HEALY ***!!!!$$$
13.00/ 5.00 BUITRAGO !!!!
17.00/ 6.00 KAMNA *
23.00/ 6.00 PINOT *!!!
34.00/ 8.50 VINE **
34.00/ 9.00 KONRAD !!!

Hopelijk geen rare fratsen van Kung en/of Ganna vandaag.

jenzrscl

Nouja volgens mij kickt remco wel op roze trui. Kdenk dat je hel stiekem wel zou plezieren hem te trui te geven zonder te moeten werken..

madeinstars

Het nettoresultaat is praktisch 0, want tegenover eventuele extra inspanningen van Remco staat extra inspanningen van je eigen knechten die je later in de Giro ook hard nodig hebt. Dus lijkt me nagenoeg geen kans dat Jumbo gaat rijden. Als ze gaan rijden, is het omdat ze denken kans te maken opde winst en tijdswinst met Roglic, maar daarvoor lijkt het me te vroeg in de ronde.

1 2 ... 103 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.