Hier alleen bankpunten met Oldani. Op het laatste gekozen voor Roglic tov hem. Dus geen spijt. Had alleen meer van Fiorelli verwacht, als die dit al niet gaat overleven vrees ik. Had een leuk ander miljoentje kunnen zijn kuch Dekker.
Inderdaad goed om te zien van Pinot en Buitrago. Wat verwachten jullie morgen? Zal Kung stiekem aan roze denken? Of is dat wishfull thinking?
Nou, het valt alles mee met de bankpunten. Jammer inderdaad van Fiorelli, Consonni en Ballerini, maar met de nummers 1t/m 4 en 10 prima zaken gedaan. Geen Roglic en Evenepoel, maar ik stond achter m'n keuzes voor Consonni, Fiorelli en Cort. De zekere punten van klassementsrenners komen nog, dus goed zicht op mijn stijging heb ik nog niet.
Roglic gebankt, had niet verwacht na Vuelta vorig jaar dat hij zich nog zou mengen in nodeloze sprints.
Bouwman en Mollema ook maar deze waren moeilijker te voorspellen.
Consonni lang getwijfeld maar toch genomen, had Mayrhofer ook verwacht maar was beetje wishful thinking.
Ballerini wel onverwacht zwak.
Na amper 104 gisteren zal het vandaag ook niet veel soeps zijn met Bling / Ped / Alba / Konrad / EveP / Baller / Almeida.
Voorlopige beetje teleurgesteld in sommige gekozen renners, hopelijk presteren zij en ik spoedig wat beter :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.