Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 99 ... 193 194
KV

Verdomme. Last minute Rog nog eruit gehaald voor Fiorelli. Jammer.

Thomberg

Fiorelli er onverwachts toch af. Alleen hij en consonni had ik kunnen vervangen door de Rev teammates, maar goed ik durfde het niet aan

Eddix

'@ditisdavid same! Wel Pedersen cap, maar toch zeer tevreden. Daarnaast natuurlijk REV en een teamgenoot.
Ook leuk om te zien dat Pinot en Buitrago voor de puntentrui lijken te gaan, als is het nog vroeg om dat al met zekerheid te kunnen zeggen. Kan nog van alles gebeuren.

jort101

Matthews lijkt een Must have te worden deze giro.

Arne Riis

Matthews (C), Pedersen, Groves, Albanese, Evenepoel plus drie teammates en Almeida vandaag. Doe mij nog maar tien van zulke uitslagen 😀

niek-vdv

Skujins hier de enige met bankpunten (teampunten uitgezonderd). Kan veel erger aflopen met dit soort etappes, dus wel tevreden.

mspan

Hier alleen bankpunten met Oldani. Op het laatste gekozen voor Roglic tov hem. Dus geen spijt. Had alleen meer van Fiorelli verwacht, als die dit al niet gaat overleven vrees ik. Had een leuk ander miljoentje kunnen zijn kuch Dekker.
Inderdaad goed om te zien van Pinot en Buitrago. Wat verwachten jullie morgen? Zal Kung stiekem aan roze denken? Of is dat wishfull thinking?

arjenzvob

Nou, het valt alles mee met de bankpunten. Jammer inderdaad van Fiorelli, Consonni en Ballerini, maar met de nummers 1t/m 4 en 10 prima zaken gedaan. Geen Roglic en Evenepoel, maar ik stond achter m'n keuzes voor Consonni, Fiorelli en Cort. De zekere punten van klassementsrenners komen nog, dus goed zicht op mijn stijging heb ik nog niet.

Fietsbel

De overige namen gevonden, alvorens scorito ze gaat melden.

11. Patrick Konrad
12. Koen Bouwman
13. Samuele Battistella
14. Michel Hessmann
15. Remco Evenepoel
16. Aurélien Paret-Peintre
17. Aleksandr Vlasov
18. Bauke Mollema
19. Ilan Van Wilder
20. Oscar Riesebeek

Laatst gewijzigd
vevie

Het duurt idd vrij lang bij Scorito nu. Heel vreemd.

Kleine Drekst

de officiële uitslag van 11 tot en met 20 krijgen ze meestal pas na een uur heeft meneer scorito wel is verteld in de podcast.

Milanjacks

Vroegah werd het gewoon ingelezen vanuit pcs toch? Maar zie dat pcs nu ook al twee etappes op rij traag is.

Phally

Roglic gebankt, had niet verwacht na Vuelta vorig jaar dat hij zich nog zou mengen in nodeloze sprints.
Bouwman en Mollema ook maar deze waren moeilijker te voorspellen.

Consonni lang getwijfeld maar toch genomen, had Mayrhofer ook verwacht maar was beetje wishful thinking.
Ballerini wel onverwacht zwak.

Na amper 104 gisteren zal het vandaag ook niet veel soeps zijn met Bling / Ped / Alba / Konrad / EveP / Baller / Almeida.
Voorlopige beetje teleurgesteld in sommige gekozen renners, hopelijk presteren zij en ik spoedig wat beter :)

R. D.

Beetje pijn met Konrad op de bank.

Voor de mensen die het betreft; chapeau als je Oldani hebt opgesteld vandaag, dat zijn pas bonuspunten.

Gestegen met iets van 25% richting 72%.

Maarten Koning

Alleen op roglic (en pinot als je dat wilt tellen) wat verloren vandaag. Had erger kunnen uitpakken denk ik.

niek-vdv

Komt denk ik omdat de Giro is overgestapt naar Tudor ipv Tissot qua livetiming en uitslagen

ditisdavid

Roglic was zich in Catalonië ook aan het mengen in dit soort sprints...

Kleine Drekst

6 man top 20 prima dagje weer captain 2e en nu op zilver! morgen verwacht ik weinig punten omdat ik geen aanvallers heb.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Het lijkt me wel zeer waarschijnlijk dat een aanvaller morgen wint

Evenepoel wil best graag zijn roze trui afgeven voor een week dus die zullen op 4 min controleren.

Of een ineos oid wil de koers hard maken maar daar is het eigenlijk allemaal te makkelijk en te vroeg voor

jenzrscl

Mcnulty op 4m40, morgen de aanval in? Mss.express tijd gepakt op einde?

LuckyLuuk

Wie gaan jullie Cap maken morgen ?

arjenzvob

'@R.D. Niet te vroeg juichen denk ik, doe ik ook niet. Hier ook alle sprinters opgesteld maar de mensen met klassementsmannen en zekere punten gaan nog veel punten binnenharken waardoor onze stijging mee zal vallen ;)

R. D.

'@ARJENZVOB

In tegendeel, ik krijg er zelfs nog 2 procentjes bij, zal per ongeluk ook veel teampunten hebben gehaald. 😃

Landeirovic

Mcnulty gaf al paar weken geleden aan ritten te wille winnen. Die gaat er morgen zijn.

Phoenix0000

Matthews voor roze en paars morgen.

1 2 ... 99 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.