Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 105 ... 193 194
Kleine Drekst

Mijn Captain is Roglic verwacht hem voor evenepoel door een eindsprintje. De rest deel ik na de start!

Jaap Jansen

Ik ben eruit

REV
Roglic
Almeida
Hart
Vine
Carthy
Mollema
Fortunato (C)
Buitrago

Dion

REV
Roglic
Almeida
Kamna
Pinot
Fortunato
Buitrago (C)
Vendrame
Fiorelli

Op bank: Thomas, Cort, Albanese.

Iedereen vraagt zich af of ze bijv. een Buitrago laten rijden, maar die verliest in de volgende tijdrit toch weer 2 á 3 min, dus lijkt me toch totaal geen gevaar voor klassement.

AllezzPogie

Mijn ballen gaan vandaag op Brandon McNulty! De overige mannen zijn:

Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
Pinot
Matthews
Barta
Kuss of Cort, zit nog in de twijfel

Oa Pozzo & Hirt houd ik nog even op het bankje, week 3 duurt nog ff ;)

Laatst gewijzigd
Sven0403

Wie niet waagt, wie niet wint denk ik dan maar 😅:

Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
Fortunato
Buitrago
Rota (C)
Taaramae
Barta

Pinot, Cort, Fiorelli & Vlasov o.a. op de bank.... je moet ergens risico's nemen als je het verschil wil maken.

Rad

Iemand al in de gelegenheid geweest om wat interviews te checken? :)

SambaMike

Ze hebben er nu interviews op staan met Nicolas Prodhomme, A. Paret-Peintre en Remy Rochas (allemaal in het Frans), en Jonathan Lastra en Carlos Verona (Spaans). Kan ik weinig van maken. Anderen wel?

edit: zijn overigens interviews van Cycling Pro Net op YT

Laatst gewijzigd
Matjieu

Door artikel van Sporza - https://sporza.be/nl/2023/05/08/niet-te-koop-wel-te-huur-wie-is-kandidaat-en-waarom-moet-remco-evenepoel-de-roze-trui-niet-afstaan~1683534102531/ - denk ik toch dat er minder vluchters gaan overleven. Zie een vluchter wel winnen, maar de jongens die er af moeten op de laatste klim zullen worden opgeslokt door het peloton gok ik.

Daarom Fiorelli en Cort denk ik toch maar uit de selectie van vandaag en een veilige cap keuze. Wat denken jullie van de laatste twee twijfelgevallen?

9 mannen van vandaag:
REV
Roglic
Almeida (of toch Fiorelli)
Hart
Vine (of toch Cort)
McNulty
Vendrame
Buitrago
Leknessund

Heb ook Pinot nog in de gelederen en Van WIlder die aan heeft gegeven laatste knecht te zijn voor REV in de eerste week.

Help me out, zodat ik net als gister behalve teampunten geen bankpunten heb :)

R. D.

Pinot banken vind ik gedurfd, gelukkig heb ik de luxe niet dat ik die keuze moet maken.

Laatst gewijzigd
Matjieu

'@R.D. Voelt inderdaad ook spannend, helemaal als een Kung of Armirail zich vandaag in het roze rijdt. Maar zie Pinot zelf geen ruimte van het peloton krijgen, omdat die heeft gezegd voor een klassement te gaan. Al weten ze zelf ook wel dat ze weer tijd terug gaan pakken in de tijdrit. Brengt me nu toch aan het twijfelen.

Wellicht dan toch Pinot voor Vine vandaag.

mspan

Interviews waar je geen zak aan hebt tot nu toe. Alleen dat ik Leknessund geen cap meer maak nu Vanhoucke twee dagen op rij aangeeft voor roze en overwinning te gaan.

Feld

Moest kiezen tussen Healy en Kämna. Is Kämna geworden. Ik denk/hoop dat het te zwaar gaat zijn voor Healy.

Feld

'@Mathijs, o echt? Moest ook kezen tussen Lek. en Dunbar. Misschien toch voor Dunbar kiezen…thx

mspan

Ja uit interview met Vanhoucke blijkt dat die voor de aanval gaat en ideaal scenario alleen finishen met roze trui voor zich ziet. Dan denk ik niet dat Leknessund ook gaat aanvallen, want die staat dichter in het klassement en klimt denk beter dan Vanhoucke en zou dan roze pakken.

zeewolde

Mollema gaat er voor zegt hij bij Eurosport

Papa Bart

Twijfel met cappen tussen veilig (=AK man) en proberen verschil te maken (=aanvaller). Met de juiste cap voor aanvaller kun je veel winnen, met de juiste cap voor een AK man zul je niet veel verliezen. Ik denk toch dat ik voor een risico kies, de dood of de gladiolen!

Barrygoal

Evenepoel (C)
Roglic
Thomas
Almeida
Kamna
Fortunato
Pinot
Matthews
Buitrago

Bank Vendrame / Arensman
Captain FOMO met fortunato. ploeg geeft aan dat ze voor hem gaan en jarig....
Vendrame kan dit ook aan, maar ook twijfel. worden weer bankpunten ben ik bang

niek-vdv

Interview met Leknessund: gaat er weldegelijk voor

NOAD1912

"fortunato. ploeg geeft aan dat ze voor hem gaan"

In een interview na de vorige etappe over deze etappe?

Karperdrol

Ik heb Tesfatsion bij mijn 9 staan, maar nu Mollema zegt: ik ga ervoor, kan ik die beter wijzigen.... mmm

mspan

Niek waar zie je dat interview?

oli4g

Heel het peloton zegt er voor te gaan heb ik de indruk

KV

Iedereen gaat ervoor vandaag. Wordt een kopgroep van 120 met daarachter nog een peloton van 50 man.

NOAD1912

Wordt sowieso een mooie etappe

Mazzoleni

Fortunato heeft zware beentjes die heeft een flinke verjaardagslunch achter de kiezen, dat wordt lekker uitbuiken op de fiets zo

1 2 ... 105 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.