Interview met Leknessund was net live op Eurosport @Mathijs
Maestro Mello
Kung, Healy, Fortunato, Pinot, Mollema, Leknessund, Paret-Peintre, Rubio, Taaramaë én Vendrame op de eerste rij zie ik. Nog voor de start ff snel wisselen...
ditisdavid
Last minute Tesfatsion naar Fortunato gewisseld... hopen dat het goed uitpakt.
Thomberg
Iemand kan Spaans van Buitrago ontrafelen ?
niek-vdv
Buitrago vindt dit een interessant etappe en gaat proberen mee te zitten met de vlucht
Thomberg
Normaal nooit van de kopmanrisicos (wat vaak goed uitpakt met Roglic op plek 13 ofzo). Toch Fortunato als cap vandaag. Go go go
Kleine Drekst
Zoals beloofd mijn team:
Roglic (c)
Evenepoel
Thomas
Vine
McNulty
Almeida
A. Paret-Peintre
Pinot
Rubio
Bank: Sprinters Rodriguez van Wilder Carthy en Gloag
Hangtieniedanstaatie
Nou Nick, blij dat je dit gedeeld hebt. Dit staatsgeheim had je inderdaad niet eerder dan 12.45 uur bekend moeten maken, ouwe Nostradamus van me!
Kleine Drekst
'@hangtieniedanstaatie Haha ben ondertussen aan het werk dus moest even tijd maken in de pauze ervoor.
Valvuillerdemoz
Omdat mijn sprinters vrij klote presteren tot nu toe moet ik het vandaag wel met name op de vlucht gooien met:
Momenteel 94% schoon aan de haak.
Vandaag Fortunato kopman, ik zie hier veel wijze mensen voorbij komen :)
Daarnaast nog Buitrago Pinot Hart Evenepoel Almeida Vine McNulty.
Die laatste twee hadden ook Pinot of Vine kunnen zijn. Verder ook nog Albanese, Fiorelli en Sivakov. Bankpuntenparty!
Thomberg
Eolo doet nog helemaal niks tot nu toe. Oa Healy en McNulty heel actief. Kung ook
Mr.White
Ja zeg, waar blijft Eolo. Fortunato captain hier.
Laatst gewijzigd
KV
Laat Healy maar gek doen.
Lorenzo vertrekt op de eerste deftige klim.
Kleine Drekst
Verwacht vandaag ook opgaves met de regen en de afdalingen.
ditisdavid
Almeida, pannenkoek. Wordt dus toch geen McNulty in de vlucht zo...
Matjieu
Last minute toch Leknessund cap gemaakt. Laat de vlucht met hem nu maar een keer wegblijven, voordat hij straks moe is en op 20 minuten eindigt
ditisdavid
[QUOTE]Last minute Tesfatsion naar Fortunato gewisseld… hopen dat het goed uitpakt.[/QUOTE]
Fortunato houdt zich koest, Tesfatsion schuift telkens mee. Toch eerste instinct boven FOMO moeten verkiezen lijkt het...
Thomberg
Tesfatsion op het bankje… zal je altijd zien
Mensen met Healy kunnen blij zijn dat hij zo graag wil. Lukt het vandaag niet dan een andere dag
ZK
Fortunato wacht gewoon op een beter moment, geduld
Sloddies
Bizar hoge gemiddelde snelheid zeg. Peleton kleiner en kleiner. Wordt als ze niet opletten gewoon AK dag
Kleine Drekst
Lapeira Abandon
Sven0403
Toch wel Pinot....
Thomberg
Pinot en Buitrago lijken zeker interesse in bergtrui te hebben! Door veel mensen gekozen maar toch fijn om te zien
Fortunato toch dom geweest als cap ipv zekerheid (Roglic)