Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 107 ... 193 194
Eddix

Pinot: "De bergtrui is geen doel opzicht". Pakt vervolgens weer volle punten op de beklimming.

Ik heb zelf Healy as cap, wilde toch een gokje wagen, enige manier om echt een verschil te kunnen maken. Ben bang als ik de beelden zie dat hij straks helemaal leeg is nog voor de laatste beklimming.. Maarja, iedereen is straks leeg op dit tempo, wat een koers tot nu toe!

Pom titcock

Albanese...

Kleine Drekst

Groep van 7 man weg met:
ALbanese
Conci
Barguil
Skujins
Leknessund
Grbekzabier
Parent-Paintre

zitvlees

Albanese gaat toch meedoen vandaagn ondanks aan te geven te focussen op morgen en overmorgen?

Geluk is met de dommen?

wielerwieler

Toch Albanese mee in de kopgroep in plaats van Fortunato…

niek-vdv

2 man mee in de kopgroep van 7, allebei op de bank vandaag

ditisdavid

Hopelijk wil er iemand rijden in het peloton, anders worden dit de eerste grote bankpunten van de ronde, zoals iedereen met Albanese.

jort101

Rota Kopman. Gegokt en verloren haha

Thomberg

Nog erger wordt Lekkie met 2 truien. MM2 dan veel teampunten

floda

Ja hoor weer skuijns op de bank, ik was er al bang voor…. En natuurlijk Albanese want die zou vandaag niet meedoen. Vijf aanvallers opgesteld, twee niet en die zitten ervoor. En dan pinot toch in bergtrui. Wordt slecht dagje

groppiestan

Yup, bankpunten dagje. En ook verkeerd gegokt met Fortunato als cap.

MrWest

Leknessund cappie en Albanese op de bank. Liever dit dan omgekeerd;)

JohnMcBennett

McNulpunty als cap vandaag gaat waarschijnlijk het voorspelde aantal punten halen. 2x 0 is nog steeds 0. Hij had er wel zin in vandaag, dat nemen we maar mee als positief voorlopig

Feld

Wel Lek en Peintre opgesteld. Albanese dan weer niet. Toch tevreden als dit zo blijft

Risje89

Vanmorgen toch nog Skujins erin gezet na de pijnlijke bankpunten van gisteren. Albanese hier ook lekker warm op de bank, Pinot wel opgesteld.

hansking

'@MrWest exact hetzelfde maar dat is toch helemaal prima

Quelbois

Me too @hansking en @MrWest go go Leknessund op naar roze en de jongeren trui (maar het is nog ver en lastig)

Fietsbel

En ook nog eens bergkoning wanneer hij twee keer als eerste boven komt.

jan derksen

Ik zie het peleton nog wel terug komen misschien.

Ecko

Ik nomineer Albanese voor de Gouden Zandstrooier.

R. D.

Gelukkig heeft vrijwel niemand Albanese opgesteld, terwijl 50% hem toch heeft.

R. D.

'@MATJIEU zou goede zaken kunnen doen met leknessund cap.

Zadelpen

Albanese namens team Zadelpen in de kopgroep.....

Sloddies

Bij Sloddies wel in de basis. Had het idee dat Fortunate etappe en bergtrui zou binnen halen. Of dat domme redenering was, ach.....

arjenzvob

Goh, soms denk ik wel eens. Die interviews. Maken me die nou echt wijzer? Albanese jonguh.... Wat doe je!

1 2 ... 107 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.