Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 108 ... 193 194
Kleine Drekst

Het enige dat ik belangrijk vind aan die interviews is of ze gevallen zijn of ziek zijn. De rest neem ik met een korreltje zout.

HaagseHaas

Fucking Albanese. Ik laat hem uit principe nu de rest van de giro op de bank waar ik hem vandaag al heb opgezet.

rbc1912

Albanese heeft ook mij voor de gek gehouden. Die moet je dus altijd opstellen haha

Thomberg

Erger is dat ik zo weinig klassementspunten of teampunten overhoudt om op te stellen. Met m’n 6 sprinters

Maurimaler

Hier Leknessund ook Cap, Albanese jammer genoeg ook op de bank(terwijl na berekeningen 15% hem wel opgesteld heeft) op de bank ook nog Almeida, Hart en Carthy hopelijk sprinten die niet mee voor de top10 plekken….

Mocht Leknessund de roze trui pakken, gaat Mayrhofer ook wel heel makkelijk aan zijn puntjes komen.

koenvanhelvoirt

Bij de meest gekozen renners in deze etappe staat Bling op plek 20 met 11%. Albanese is dus gelijk of minder dan 11% gekozen.

Matjieu

'@R.D. We mogen niet te vroeg juichen, maar mn gevoel zat blijkbaar goed. Albanese helaas, net als de meesten hier, thuis gelaten door z’n interview gister. Twijfel of Albanese alsnog zoals aangegeven morgen en overmorgen ten aanval trekt.

Zadelpen

Albanese zit er goed bij zeg. Lekker is dat.

Maurimaler

'@Mr Gert ah ja dan kan het helemaal niet wat ik zeg.
Bij Scorito live stond er ‘als Albanese vooruit blijft, heeft 35% van de spelers met Albanese in hun team een baaldag.
Dacht daarom 50%-35%=15%

Gladiool

Sja, was voor mij kiezen tussen Albanese en Vendrame. Laten we zeggen troostje dat Paret-Peintre wint.

Kleine Drekst

Zware dag qua punten gelukkig Parent Peintre wel opgesteld beperkt de schade.

Maarten Koning

AlBaNeSe KaN dIt NiEt Aan

Dank jullie wel ;)

Jv1997

Roglic dankjewel dat je weer mee sprint net als gisteren

R. D.

Slechts 8% vd 50% had Albanese opgesteld. Schade valt dan toch mee.

Ben benieuwd waar Remco nou nog eindigde, Roglic sprintte niet eens mee.

Thomberg

Dat was Bouwman

ditisdavid

Niemand in de vlucht (behalve bankzitter Albanese) en niemand van mijn klassementsrenners die meesprint maakt niemand in de toptien. Vooralsnog gaan de oneven etappes perfect en de even etappes letterlijk het tegenovergestelde...

joris dor

Het wordt nen kutdag... Dunbar, Vendrame en Albanese vandaag verwisselt, niemand in top 10 dus en geen enkele van DSM... dit gaat pijn doen...

R. D.

Denk dat Remco nog 18e werd ofzo, schrale troost voor mn captain vandaag, beter dan Roglic.

Jv1997

'@thomberg was sarcastisch natuurlijk

danusz1986

Leknessund basis maar Caruso en Albanese dure missers en niet in de basis.

Thomberg

'@JV, makes sense. Ik dacht gisteren sprintte hij wel mee. Vandaag was ik Ff bang dat hij het was (want had hem niet als cap), maar gelukkig Bouwman .

Ik geen punten dan niemand punten

jenzrscl

Dramadag hier

ZK

Met gemiddeld 40 punten (nu top 10 bekend is) is het een drama dag voor bijna iedereen. Dus schade valt voor iedereen mee.

Kleine Drekst

ben benieuwd of david dekker uitrijdt ging er als 1 van de eersten af.

Thomberg

Het kan verkeren. Zo heb ik 7 renners bij de laatste 10 en is mijn kopman Albanese daadwerkelijk bijna mijn best mogelijke keuze (alleen Hart 1 plek hoger). Het kan verkeren. Achteraf perfect opgesteld.

1 2 ... 108 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.