Welkom op het forum @Tommek (T.C. Nieuwenhuyse).
Morgen vol op de sprint. Ballerini en Healy strijden om het laatste plekje. Laatstgenoemde gaat misschien wel weer lekker aanvallen.
Mijn beste picks tot nu toe zijn Matthews en Vendrame. Caruso lijkt ook lekker in vorm. Zijn strohalmen voor mij hoor, want ik schommel op dit moment rond de 50 a 60%. Het houdt nog niet over.
Ondanks een redelijke 132 punten, en inmiddels 90%, baal ik van de vele bankpunten van oa Albanese. Uiteraard Leknessund niet gecapped en zo zijn er nog meer aanmerkingen.
Morgen wordt nog listig. Uiteraard het stapeltje sprinters aangevuld met wat truipunten. Hoewel ook ik daar een beetje aan meedoe, kunnen de teampunten soudal boys op de bank, en daardoor worden de opstellingen niet meer zo vanzelfsprekend.
Met die smerige puist de etappe beginnen betekent dat de zwaarste sprinters er meteen al afwapperen. Zal mij benieuwen of die na de eerste zware helft van de etappe nog terug kunnen keren. Cavendish?, Milan? Het zou verbazen, en als ze al terugkeren hebben ze een flinke veer achtergelaten. Degenen die Albanese EN MM2 hebben zijn spekkoper m.i. Ik cap Pedersen, en denk dat ik de enige ben..🤪
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.