Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 109 ... 193 194
geelinlatourette

'@thomberg ik denk dat je Fortunato bedoelt ;) hier hetzelfde trouwens! Meevaller…

R. D.

91 gemiddeld, daar kom ik echt niet aan. Dat wordt flink zakken.

Jv1997

Iedereen ruim op tijd binnen.

Thomberg

'@GEELINLATOURETTE ja die bedoel ik. Albanese had ik maar wat graag opgesteld vandaag. 112 punten niet te klagen als m’n beste man 13e is.

En gaat nog veranderen want bergklassement klopt nog niet bij Scorito. Volgens giro zelf is Pinot bovenaan geëindigd

Kleine Drekst

100 punten gezakt naar 96,1 schade valt gelukkig mee!

MrWest

Vandaag zit het hier mee. Van 55 naar 85%. Bedankt Andreas.

Nu is wel de kans groter dat de sprinters morgen weer een kans krijgen. Denk dat DSM het strak gaat houden.

geelinlatourette

Dekker inderdaad ‘gewoon’ ruim op tijd binnen met onder andere Pedersen en Consonni.

Ketjap Manis

Geen grote namen gelost. Eigenlijk zijn we niks wijzer geworden over de AK mannen.

floda

Pfff 65 punten vandaag, 113 bankpunten. Beetje droevig van… gezakt naar 65%

Jasperdewaal11

Met 145p weer een lekkere sprong gemaakt.

Baal alleen dat ik Riccitello op de bank had, Albanese had ik niet direct verwacht die zou aankomende 2 etappes vlammen.

Enfin begint qua score er wel zonniger uit te zien

Tommek

Albanese opgesteld, Healy kopman.

Naast albanese had ik nog de nummer 11, 14, 15, 19, 20 meegenomen en die waren allemaal beter dan Healy als kopman haha.

jenzrscl

Morgen wss wel sprint, en de aanvallers zullen sws wel klimmertjes zijn die 8+ min achterstaan

Zadelpen

Wel tevreden, mét Albanese richting een keurige 40% gesprint. En dat heeft ook waarde. Heel blij met dit team Zadelpen.

arjenzvob

Welkom op het forum @Tommek (T.C. Nieuwenhuyse).

Morgen vol op de sprint. Ballerini en Healy strijden om het laatste plekje. Laatstgenoemde gaat misschien wel weer lekker aanvallen.

Mijn beste picks tot nu toe zijn Matthews en Vendrame. Caruso lijkt ook lekker in vorm. Zijn strohalmen voor mij hoor, want ik schommel op dit moment rond de 50 a 60%. Het houdt nog niet over.

user26790

Helaas verkeerd gegokt met Fortunato (C). Geen vluchters in m'n team. Toch nog 126 punten en gestegen met 1,8% naar 95,2% Alleen Caruso kostte 26 pnt. op de bank.

Imbatido

'@Cyclekiller De gok voor Fortunato kopman heeft toch nog best goed uitgepakt? Heeft meer punten gepakt dan Evenepoel en Roglic.

Laatst gewijzigd
R. D.

Met slechts 81 punten gezakt naar 66.6%. Mooi getal toch ?

Morgen gelukkig weer sprinten.

Maarten Koning

Als het een sprint wordt, dan zitten types als consonni en marit er 'gewoon' wel bij neem ik aan?

arjenzvob

Als we Unibet moeten geloven komt er morgen geen sprint:

https://www.nicerodds.co.uk/stage-odds-top3

Thomberg

'@Arjenzvob lijkt me een foutje? Anders zet ik een tientje in op Pedersen

Papa Bart

Ondanks een redelijke 132 punten, en inmiddels 90%, baal ik van de vele bankpunten van oa Albanese. Uiteraard Leknessund niet gecapped en zo zijn er nog meer aanmerkingen.

Morgen wordt nog listig. Uiteraard het stapeltje sprinters aangevuld met wat truipunten. Hoewel ook ik daar een beetje aan meedoe, kunnen de teampunten soudal boys op de bank, en daardoor worden de opstellingen niet meer zo vanzelfsprekend.

Met die smerige puist de etappe beginnen betekent dat de zwaarste sprinters er meteen al afwapperen. Zal mij benieuwen of die na de eerste zware helft van de etappe nog terug kunnen keren. Cavendish?, Milan? Het zou verbazen, en als ze al terugkeren hebben ze een flinke veer achtergelaten. Degenen die Albanese EN MM2 hebben zijn spekkoper m.i. Ik cap Pedersen, en denk dat ik de enige ben..🤪

Kleine Drekst

.

Laatst gewijzigd
R. D.

'@Arjenzvob
@THOMBEG

Dat zijn gewoon de odds van vandaag. Iemand zn gum kwijt denk ik.. Meestal komen ze bij nicerodds pas rond 22.00 met nieuwe odds.

Kleine Drekst

.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Gaviria waait er morgen weer lekker af

1 2 ... 109 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.