'@floda, Buitrago heeft zelf 3 punten? Waarvan hij in bergklassement nog kan wegzakken..
Het is overigens best vaak dat na een toch best pittige etappe (door koersverloop) als vandaag er de dag daarna een kansloze ontsnapping met 2 corratecs en anderhalve Kazach ontstaat. Dat scenario verwacht ik
Wel fijn dat EOLO elke dag verslag doet. Voor morgen:
Tomorrow, another stage not to be missed: it is raced in Albanese’s native lands, it passes through his country of origin, there will be friends and family on the roads to push him: because there is a dream, everyone’s dream, to keep chasing. A dream called victory.
Vincenzo Albanese: “Tough, it was very tough. Because it was hard to catch the breakaway, with a nervous and eventful stage from the beginning. Then this little group formed, and I knew that in the final for me it would be a bit hard but I was racing on the home roads and I tried bringing home a fourth place. I am happy, also tomorrow and the day after tomorrow it will be raced at my home, and today my grandparents and my aunt were here cheering for me: beautiful, really.”
'@ basementman dussss… op een forum topic dat specifiek over scorito gaat, en de resultaten daar mee, ga jij lopen piepen over het feit dat deelnemers daar verslag van doen? Apart. Bovendien staan daar vaak verslagen bij, precies datgene wat jij als alternatief wenst. 2 in 1 zou je zeggen….
Sorry gozer, je moet toch echt je eigen plan trekken in plaats van verwachten dat degenen die jouw opponenten zijn in het spelletje, jou een bordje oplossingen opdienen.
1 plekje over voor 3 kandidaten:
Sowieso opgesteld;
Pedersen
Groves
Matthews
Fiorelli
Albanese
Marit
Rev
Leknessund
Laatste plek Ballerini(mag die nu rev uit roze is en kan die überhaupt), Kung(toch een vlucht, had animo gisteren, zekere puntjes pinot(of gaat die van Trek de trui proberen over te nemen)), pinot(de zekere puntjes, die niet zo zeker zijn), Tesfatsion(3x teampunten????), Oldani(sprint hij weer mee, zal toch niet, vorige sprint liep wat omhoog).
Ik weet het ff niet, iemand advies?
Ik twijfel ook enorm over het laatste plekje tussen 3 kandidaten:
Kirsch: Wellicht wat punten uit de lead out + teampunten bij winst Pedersen
Cort: Gaat hij zich nu wel eens mengen?
Almeida: 7 zekere punten voor de aannemelijke kans dat bovenstaande mannen 0 punters behalen...Maarja daar ga je geen bekertjes mee winnen...
Van wie verwachten jullie vandaag de meeste punten?
Oke mannen en vrouwen.. gister zeer gecharmeerd van Mcnulty.. gaat ie vandaag weer mee? Of spaart hij zijn kans voor een later tijdstip met finish bergop?
Zal bora iemand meesturen?
Kung lijkt me wel te gaan.
Bettiol nog niet in vorm? Anders ideaal voor hem?
Cattaneo... mag hij nu REV uit het roze is? Lijkt me wel etappe voor hem
Of gewoon een sprint natuurlijk ;-P
Iemand die er zijn licht over wil laten schijnen?
Ik ga net als de bookies en voorbeschouwingen wel gewoon uit van een sprint. Als er mensen uit een kopgroep overleven zouden dat hardrijders moeten zijn als Ganna, Kung of misschien een Healy.(dat zijn de 3 die ik nog overweeg).
Bij de bookies verwachten ze ook duidelijk niet eens dat mensen als Gaviria en Milan eraf gereden gaan worden, of ze denken dat ze wel terug komen op het vlakkere.
Gisteren 144 puntjes weer gestegen naar 88%. Helaas wel albanese en pozzo op de bank. Ze zouden eigenlijk net als bij voetbal de bankpunten voor de helft moeten laten meetellen. Er zijn gewoon te veel etappes die onvoorspelbaar zijn waardoor je altijd punten misloopt. Zo word je toch nog beloond voor de renners die je hebt gekozen, maar niet had verwacht in de desbetreffende etappe. Afijn, vandaag de volgende namen;
Pedersen (C)
Groves
Matthews
Consonni
Albanese
Fiorelli
Ballerini
Cort
Leknessund
'@ R.D.
Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar misschien toch eens wat minder afgaan op de "bookies" voor jouw teamselecties. Valt me op dat je dit toch wel heel vaak aanhaalt.
"Bij de bookies verwachten ze ook duidelijk niet eens dat mensen als Gaviria en Milan eraf gereden gaan worden"
Het is niet omdat die 2 laag staan, dat ze er niet kunnen afgereden worden. Ze staan zo laag omdat ze, als ze er nog bij zitten, een intrinsieke grote snelheid hebben en dus grote kans om te winnen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ze er vandaag niet bij zullen zitten, maar zomaar elke keer de bookies gebruiken is geen goed idee. Zelf goed nadenken wat je van de rit verwacht (best aangevuld met voorbeschouwingen van kenners) is de beste manier om je teamselecties te maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.