Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 111 ... 193 194
Landaluze

Morgen Stefan Küng en Ben Healy toch met een bisnummertje.

Verder ook een van de Bais-broertjes, Magnus Cort (nog te weinig gezien), Scaroni voor Astan en een duo van Israël: Derek Gee en Mads Wurtz.

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Pedersen
Groves
Consonni
Albanese
Fiorelli
Stewart
Evenepoel
Pinot/Almeida
Cort/Almeida

Ballerini gaat even op het bankje. Geen teampunten meer.
Healy hou ik momenteel voor etappe 6.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@floda, Buitrago heeft zelf 3 punten? Waarvan hij in bergklassement nog kan wegzakken..

Het is overigens best vaak dat na een toch best pittige etappe (door koersverloop) als vandaag er de dag daarna een kansloze ontsnapping met 2 corratecs en anderhalve Kazach ontstaat. Dat scenario verwacht ik

jenzrscl

En nog zo iets. Dat hondenweer kan ook een rol spelen he.. er moet maar 1 vallen in peleton van verkeerde ploeg. en vlucht kan snel minuten krijgen.

kevinraar

is dit goed

renners met zekere punten
everpoel
pinot
buitrago

overige renners
pedersen
garviria
dekker
cavendish
vendrame
bonifatzio

bank
cort
albanese

Laatst gewijzigd
jort101

Ik zou Cort en Albanese er wel inzetten Kevin. Maar wie ben ik.

pirazzi

Buitrago heeft 6 punten van bergklassement en jongerenklassement samen maar teampunten van Milan is nog even afwachten.

Laatst gewijzigd
Rad

Waarom Cort morgen? Die gast zal vast een keer punten pakken in een semi bergrit ofzo, maar voor de rest doet hij precies waar ik al bang voor was.

R. D.

Cort gaat bij mij 100% mee morgen, samen met;

Pedersen (C)
Milan
Gaviria
Matthews
Albanese
Consonni

over de laatste 2 plekjes ga ik nog een nachtje slapen. De kandidaten zijn;

Ballerini
Vendrame
Ganna
Kung
(misschien toch Healy?)

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Wel fijn dat EOLO elke dag verslag doet. Voor morgen:
Tomorrow, another stage not to be missed: it is raced in Albanese’s native lands, it passes through his country of origin, there will be friends and family on the roads to push him: because there is a dream, everyone’s dream, to keep chasing. A dream called victory.

Vincenzo Albanese: “Tough, it was very tough. Because it was hard to catch the breakaway, with a nervous and eventful stage from the beginning. Then this little group formed, and I knew that in the final for me it would be a bit hard but I was racing on the home roads and I tried bringing home a fourth place. I am happy, also tomorrow and the day after tomorrow it will be raced at my home, and today my grandparents and my aunt were here cheering for me: beautiful, really.”

Papa Bart

'@ basementman dussss… op een forum topic dat specifiek over scorito gaat, en de resultaten daar mee, ga jij lopen piepen over het feit dat deelnemers daar verslag van doen? Apart. Bovendien staan daar vaak verslagen bij, precies datgene wat jij als alternatief wenst. 2 in 1 zou je zeggen….

Sorry gozer, je moet toch echt je eigen plan trekken in plaats van verwachten dat degenen die jouw opponenten zijn in het spelletje, jou een bordje oplossingen opdienen.

mspan

1 plekje over voor 3 kandidaten:

Sowieso opgesteld;
Pedersen
Groves
Matthews
Fiorelli
Albanese
Marit
Rev
Leknessund
Laatste plek Ballerini(mag die nu rev uit roze is en kan die überhaupt), Kung(toch een vlucht, had animo gisteren, zekere puntjes pinot(of gaat die van Trek de trui proberen over te nemen)), pinot(de zekere puntjes, die niet zo zeker zijn), Tesfatsion(3x teampunten????), Oldani(sprint hij weer mee, zal toch niet, vorige sprint liep wat omhoog).
Ik weet het ff niet, iemand advies?

SlipWeg

Ik twijfel ook enorm over het laatste plekje tussen 3 kandidaten:

Kirsch: Wellicht wat punten uit de lead out + teampunten bij winst Pedersen
Cort: Gaat hij zich nu wel eens mengen?
Almeida: 7 zekere punten voor de aannemelijke kans dat bovenstaande mannen 0 punters behalen...Maarja daar ga je geen bekertjes mee winnen...

Van wie verwachten jullie vandaag de meeste punten?

pirazzi

Almeida 7 punten is wel aantrekkelijk, dat zouden er 17 kunnen worden als Ackermann de etappe wint. Maar de kans dat Groves de etappe wint is groter. (Teampunten Oldani.)

Laatst gewijzigd
R. D.

Harstikke leuk die interviews maar 2 conclusies uit die van gisteren waren:

- pinot ging de bergtrui niet verdedigen
- albanese ging niet aanvallen

Tot zover de waarde van interviews vooraf.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Oke mannen en vrouwen.. gister zeer gecharmeerd van Mcnulty.. gaat ie vandaag weer mee? Of spaart hij zijn kans voor een later tijdstip met finish bergop?

Zal bora iemand meesturen?

Kung lijkt me wel te gaan.

Bettiol nog niet in vorm? Anders ideaal voor hem?

Cattaneo... mag hij nu REV uit het roze is? Lijkt me wel etappe voor hem

Of gewoon een sprint natuurlijk ;-P

Iemand die er zijn licht over wil laten schijnen?

R. D.

Ik ga net als de bookies en voorbeschouwingen wel gewoon uit van een sprint. Als er mensen uit een kopgroep overleven zouden dat hardrijders moeten zijn als Ganna, Kung of misschien een Healy.(dat zijn de 3 die ik nog overweeg).

Bij de bookies verwachten ze ook duidelijk niet eens dat mensen als Gaviria en Milan eraf gereden gaan worden, of ze denken dat ze wel terug komen op het vlakkere.

Odin

Nou eigenlijk wat je als laatste zei, gewoon een sprint natuurlijk.

kevinraar

ik doe toch maar albanese erin voor buitrago cort laat ik wel op de bank

KissMyAce2.0

Als ik daar mijn licht over laat schijnen, weet je niet wat je meemaakt, dus ik doe dat maar niet

jenzrscl

Evenepoel
Pedersen(C)
Matthews
Groves
Gavrira
Fiorelli
Marit

Mcnulty
Ganna.

Ik laat die paar zekere punten voor wat het is buiten remco.

puntenjager

Gisteren 144 puntjes weer gestegen naar 88%. Helaas wel albanese en pozzo op de bank. Ze zouden eigenlijk net als bij voetbal de bankpunten voor de helft moeten laten meetellen. Er zijn gewoon te veel etappes die onvoorspelbaar zijn waardoor je altijd punten misloopt. Zo word je toch nog beloond voor de renners die je hebt gekozen, maar niet had verwacht in de desbetreffende etappe. Afijn, vandaag de volgende namen;

Pedersen (C)
Groves
Matthews
Consonni
Albanese
Fiorelli
Ballerini
Cort
Leknessund

Matjieu

Evenepoel heeft toch nog maar 12 zekere punten?
Dan toch liever Roglic die op plek 10 over de streep komt denk ik

Vuel Gi Tour

AU AU AU
Albanese (logisch) en Leknessund (last minute) niet in het team.
Rustig 100 puntjes verloren daarom.
Toch nog 102 punten overgehouden, maar wat had het een mooie dag kunnen zijn.

KV

'@ R.D.

Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar misschien toch eens wat minder afgaan op de "bookies" voor jouw teamselecties. Valt me op dat je dit toch wel heel vaak aanhaalt.

"Bij de bookies verwachten ze ook duidelijk niet eens dat mensen als Gaviria en Milan eraf gereden gaan worden"

Het is niet omdat die 2 laag staan, dat ze er niet kunnen afgereden worden. Ze staan zo laag omdat ze, als ze er nog bij zitten, een intrinsieke grote snelheid hebben en dus grote kans om te winnen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat ze er vandaag niet bij zullen zitten, maar zomaar elke keer de bookies gebruiken is geen goed idee. Zelf goed nadenken wat je van de rit verwacht (best aangevuld met voorbeschouwingen van kenners) is de beste manier om je teamselecties te maken.

1 2 ... 111 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.