Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 113 ... 193 194
Stoetwegen

Ik ga Pedersen niet cappen vandaag, moest er toch redelijk vroeg af in etappe 3, zeker in het begin van deze etappe veel klimwerk en de laatste klim is niet heel ver van de finish (mwah), ik ga voor Groves.
En nee, ik ben geen robot;)

Kleine Drekst

Abandon Conti

zomaareens

waar blijven de interviews?

Barrygoal

haha en net als gisteren team wijzigen op basis van interviews... ben nu al huiverig voor weer een prachtig bankpunten dagje

Phoenix0000

Liggen er 50 of 25 punten aan de streep hier voor paars?
In eerste geval kan tesfatsion een goeie opvullen zijn, anders pak ik Almeida.

niek-vdv

50 punten vandaag (en morgen) @Phoenix0000

Kleine Drekst

Rochas abandon

Ted de la course

Vandaag de dag van de waarheid voor Gaviria. Net als velen vooraf de afweging gemaakt tussen hem en Groves. Ik heb uiteindelijk voor Gaviria gekozen omdat hij toch al meerdere rondes bewezen heeft een goed aantal punten te halen en voor de puntentrui te gaan. Kon me uit vorige grote rondes ook herinneren dat hij regelmatig boven verwachting mee bergop ging. Overwinning in Romandië maakte het alleen maar makkelijker. Groves nog veel minder bewezen en daarmee ondanks zijn trein veel minder zeker voor mijn gevoel. Als nu Groves er weer (gemakkelijk) aan blijft hangen in de eerste 100KM en Gaviria eraf moet, dan kan ik wel voorlopige conclusie trekken dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. En daar ben ik wel een beetje bang voor. Of zien mensen hier dat anders en zien ze Gaviria nog boven Groves komen qua puntenaantal?

Overigens verwacht ik vandaag wel een sprint, voornamelijk omdat de laatste 14km een lange, brede rechte weg is. Daar kan nog heel veel goedgemaakt worden op een eventuele groep vluchters. Misschien dat ik Healy nog wel opstel, die wilde wel heel graag gisteren en bewust tijd verloren. Zou dan ten koste gaan van Cort of Fiorelli.

WilliamS23

'@Phoenix0000 dat is wel heel erg speculeren op ritwinst voor Pedersen.

@Niels Kleefman is dat die derde etappe waar hij nipt tweede werd achter Matthews?

KEW96

Last minute keuze stress

Wat gaat Ballerini doen? Als die meesprint altijd opstellen

Of toch Skujins voor de eventuele teampunten Pedersen en/of Bergtrui voor Trek. Of misschien pakt hij zelf wederom punten en zit hij een keer niet op de bank hier.

Oldani voor teampunten Groves en evt ook zelf weer punten?

Of voor de zekere punten voor Almeida, maar of dat de tactiek is voor een mooi bekertje..

Barrygoal

'@TED DE LA COURSE ik heb precies diezelfde afweging gemaakt en ben bang dat we ermee de mist in zijn gegaan

KLoVeN

'@Kleine Drekst Ritirati ;-)

KV

Pedersen zegt dat Trek niet zal pushen in het begin en verwacht een grote sprint.
Wat Jayco zal doen weet hij natuurlijk niet... maar denk ook niet dat die gek gaan doen.

Wielertje12

Interviews met sprinters staan op YT:
https://www.youtube.com/@CyclingProNet

KV

Interviewtje met Cort ging wel nog interessant geweest zijn. Ik stel hem gewoon op. Van Ballerini verwacht ik geen sprint en verlies van die 8 puntjes van Pinot neem ik er dan maar bij.

danusz1986

Is het wel handig op Leknessund op te stellen i.p.v een Ballerini of een Vendrame? Leknessund aardig wat teampunten. Heb ook nog Mayrhofer.

Laatst gewijzigd
Vuel Gi Tour

Hoor net ook dat Cort ervoor wil gaan. Gisteren gaf Ballerini nog aan voor vandaag te hebben gespaard en daarom alles eigen tempo te hebben gereden.

Landaluze

Vraag me af of nasibal de nulpunter Valerio Conti effectief gekozen heeft.

Laatst gewijzigd
KV

'@Pogi

Bronnen?

Matjieu

'@pogineverpick Waar heb je dat gelezen? Neem aan dat je geen zand aan het strooien bent, zoals Alabanese over de etappe van gister maar lees het toch altijd graag :)

Primavoormij

Dat lijkt me zand van Pogi.

Putdeksel

Kijken of Groves last heeft van het verlies van Sinkeldam vandaag…

De Haai van Milheze

Ik lees zojuist dat Sinkeldam gisteren een pasta'tje heeft gegeten en vandaag moet opgeven met maagklachten. Zag ook een foto van Pedersen met een bordje spaghetti alle vongole. Niet opstellen dus!

Landaluze

Niks mis met vongole. Die pasta van Sinkeldam was er eentje met gefermenteerde haai. ;)

De 'valse' Cort-tip komt ongetwijfeld samen met het team van Nick Bakker aka Kleine Drekst 1 minuut na de deadline.

Laatst gewijzigd
Vuel Gi Tour

'@Doe Maar Renaat Nee serieus! Gisteren Belgische radio benoemde ze dit, ietwat voor het avondeten. Al weet je het nooit met die mannen. Ze hadden toch ook gezegd dat ie een paar etappes mocht gaan?

1 2 ... 113 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.