Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 114 ... 193 194
Valvuillerdemoz

Hee handig die interviewtjes. In een paar gevallen dan. Zoals met Dainese afgelopen weekend. Maar Cort was gisteren ook heel positief en wilde give it a go! Dat zal hij vandaag ook zeggen en Ballerinu ook. Toch kun je er geen pijl op trekken en als je er een paar zo hebt ben je wel een beetje fucked up momenteel. Dan stel je maar Almeida op voor 7 zekere puntjes en zul je zien dat toch een van Cort of Ballerinu gaat scoren vandaag, maar dan meestal net degene die je dan wel op het bankie laat. En dan heb ik ook nog een Fiorelli...

Voor de Tour ga ik alleen maar fulltime-sprinters en klassementsrenners opstellen. Misschien nog eens twee aanvallers voor 5 of 7,5 ton, maar meer ga ik daar niet meer aan besteden.

Laatst gewijzigd
Vuel Gi Tour

Verwacht vandaag ook een ontsnapping van een zeer klein aantal mannen. Nooit meer dan 10, maar waarschijnlijk nog onder 5. Gaan zien of het klopt! Succes weer vandaag.

Bitburgerr

Lijkt me sterk dat pogi vlak voor de deadline de 2 onvindbare cruciale nieuwsberichten heeft. Klinkt als zand.

Edit: zie nu pas je reactie van de Belgische radio. Gaan ‘t zien, ben benieuwd.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ah ok, dat wordt dus Ballerini top drie en Cort weer 123e

Thomberg

Zoals ik zei, vaak gaat de ontsnapping na een zware dit naar anderhalve Corratec. Pinot laat zich na bergpunten afzakken

Jaap Jansen

Veel succes allen. Ik zet vandaag met name in op de sprint met de volgende 9:

Pedersen (C)
Groves
Vendrame
Albanese
Consonni
Stewart
Dekker
Mayrhoffer

Cort

Kleine Drekst

.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Ik denk niet dat Ballerini mee gaat sprinten in deze regen, lijkt me toch een groot risico. Ik vrees voor Cort hetzelfde.

Valvuillerdemoz

Ik denk dat alleen Pedersen de sprint aandurft met dit weer. Die belandt dus in een eenzame vlucht na drie kilometer voor de finish.

Laatst gewijzigd
Risje89

Valpartij door een hond, kunnen we ook weer van de bingokaart schrappen.

TeleToko

Het gerucht gaat dat het de hond van McNulty was...

Eddix

Laatst bocht, bam. Het kan ook niet anders met dit weer hé. Wordt het dan toch een gereduceerde sprint na een dag met nog amper 35 km/u gemiddeld.

Rob94

Ga anders nog een keer liggen

Eddix

Wacht even, het is natuurlijk ook glad op de rechte stukken.. Dat was ik even vergeten, weer Evenepoel, hij was het volgens mij toch echt zelf dit keer.. Wel binnen de laatste 3km.

Eddix

Ja Cavendish ga ook nog even liggen met die snelheid, oei oei oei, wat een spectaculaire afsluiting na een behoorlijk saaie dag..

Rob94

Coquard light wint de etappe ;)

KV

Pfff. Een keer gewoon sprinten, is dit echt teveel gevraagd?

Rob94

Cavendish lanceert even Vendrame en ook bijna Fiorelli uit mijn team. Wat deed die gast

ditisdavid

Dainese rijdt Cavendish onderuit, die kon er zelf weinig aan doen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Het lijkt tijd te gaan worden voor Clement Russo!

Basementman

Cavendish moet er echt mee stoppen. Gevaar voor ieders leven daar… Hoe verdwaasd ie ook uit z’n ogen kijkt.

Eddix

Het was Dainese die hem aantikte doen Dainese letterlijk van rechts helemaal naar links ging om de ruimte in te duiken. Ik zie trouwens dat Cavendish 5de is.. over de lijn geschoven ofzo?...

KV

Dainese ipv MM2, Maestri ipv Albanese. Trekt weer op niks.

En keuze voor Milan ipv Consonni was waarschijnlijk ook geen slechte geweest...

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Gaviria ipv Groves kan zo wel eens de misser worden deze giro…

Rob94

Die Fiorelli neemt nog mooi een telefoontje mee in zijn weg langs de boarding

1 2 ... 114 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.