Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 115 ... 193 194
Aanklampen

Man man, Vendrame afgevoerd? Wat een waardeloze etappe zo. Sloeg helemaal nergens meer op...

kaboutertje

Vooraf gezien Groves vs Gaviria 50/50. Pakt toch heel anders uit. Topscore inmiddels wel uitgesloten zo.

ditisdavid

Fiorelli zou zich trouwens wel eens geblesseerd kunnen hebben in de botsing met de hekken en telefoon. Was voor hem en de rest een stuk erger afgelopen als hij daar onderuit was gegaan (geen idee hoe dat niet gebeurde eigenlijk), maar kan nog steeds DNSje zijn morgen.

KV

Denk dat dat wel meevalt voor Fiorelli. Na de finish kon hij alleszins al goed misbaar maken.

Matjieu

Wat een chaos na een slaapverwekkende etappe.
Vooral benieuwd naar alle interviews en vingerwijzen in de interviews zometeen

Thomberg

Consonni is zo de grootste mis keuze. Lang Milan in m’n selectie gehad.

mspan

Cavendish en Dainese zaten beide fout. Cav mag nooit meer op 250 meter van de meet de slipstream terug proberen te pakken in zo’n sprint, daar zijn allang mensen in gekropen(Dalla Valle en Fiorelli in dit geval). Dainese kan niet zomaar naar links gaan als een gek. Twee DNF’s zou ik heel prettig vinden, hahaha. Maar zal denk vanwege de omstandigheden niks mee gedaan worden in beide gevallen.

Wielertje12

Dalla Valle heerlijke 6e plek

Maurimaler

De Gaviria kiezers hebben het zwaar te verduren in deze tijden. Laat toch zien dat het spel met een redelijke portie geluk gespeeld wordt.
Hier hebben we de top 3 dus wel tevreden, alleen jammer dat Albanese zich niet mengde, morgen weer een top 5 en het is hem al vergeven😃.

Maurimaler

'@Aanklampen, ik hoop van niet, weet je meer?

Daan De Jager

Da la valle een keer niet mee omdat die niks er van bakte in de andere ritten wordt die nu 6e ..

danusz1986

Groves niet nemen is een grote fout geweest. Wou alleen Pedersen en Matthews nemen en daarna alleen maar sprinters van 2 miljoen of minder.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

'@mauri, hij ging de hekken in en schijnbaar (buiten beeld) lag een AG2R rijder op een brancard.. Ben er bang voor.

DKrikk

Marit was volgens mij de renner die zijn ketting eraf/kapot trapte. Helaas..

Aanklampen

‘Andrea crashed heavily’ aldus AG2R op Twitter. Altijd k.t als je ws op zo’n manier een allrounder verliest. Al 3x goede punten..

mspan

Man man man wat duurt het lang daar in laarsenlandje

Milanjacks

Wat is die Jip van Eurosport lekker zeg de tering.

groppiestan

Ik ook bankpunten voor Dalla valle, omdat hij de vorige ritten niet te zien was had ik hem afgeschreven. Wel lekker dat mijn gok cav nu eindelijk wat puntjes pakt. Hoop dat hij niet teveel gewond is. Verder was groves mijn beste gok tot nu toe (was 50/50 voor mij met gaviria voor deze giro) pinot is ook gelukkig op afspraak. Nu nog op gouden bekertje, maar de klassementsmannen moeten natuurlijk nog. In dat geval go Thomas en rem erop bij Hart.

Basementman

Duurt zolang met uitslag definitief maken omdat Cavendish DSQ verdient, ben benieuwd of ze het aandurven.

nasibal

'@Milan

Normaal zap ik altijd direct weg als ik ook maar iets van Sander of Bobby zie/hoor, maar zelfs met die twee in één ruimte weet zij me geboeid te houden.

Ted de la course

'@Barrygoal, nou t gat in punten tussen Groves en Gaviria is maximaal vergroot. Voorlopige dus inderdaad precies de verkeerde keuze. Al is dat vandaag ook grotendeels pech. Volgens mij was hij net terug aan het komen toen hij achter de volgende valpartij zat.
Hopelijk zijn Vendrame en alle andere renners in orde. Nare finale zo met al die valpartijen.

Thomberg

Oef Groves

Jv1997

Dalla Valle er gelukkig nog 3 seconde "na' de deadline in gezet voor Cort ;)

arjenzvob

1. Kaden Groves
2. Jonathan Milan
3. Mads Pedersen
4. Alberto Dainese
5. Mark Cavendish
6. Nicolas Dalla Valle
7. Mirco Maestri
8. Filippo Fiorelli
9. Andrea Vendrame
10. Michael Matthews
11. Niccolò Bonifazio
12. Simone Consonni
13. David Dekker
14. Alexander Konychev
15. Max Kanter
16. Martin Marcellusi
17. Ryan Gibbons
18. Lennard Kämna
19. Derek Gee
20. Sven Erik Bystrøm

Thomberg

Albanese heb je ook helemaal niks aan. Had ik hoog zitten maar dit… kom nu toch een sprinter tekort

1 2 ... 115 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.