Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 116 ... 193 194
arjenzvob

Hahaha Albanese heb je niks aan.... Ik neem aan gisteren niet opgesteld? En morgen zal ik hem ook maar opstellen. En nog een paar keer....

jan derksen

Vendrame en dekker in me team lijkt wel klaar te zijn voor ze . Doei bekertje

rbc1912

Jip is populair zie ik. Hier ook een enorme fan :)

arjenzvob

Ja @jan derksen, als ze bij de ME gaan participeren tijdens de GIRO heb je inderdaad niks meer aan ze.

nasibal

'@Thomberg

Dit is nog van vรณรณr de Giro:
https://www.quibicisport.it/2023/05/04/giro-ditalia-2023-fortunato-sulle-sue-ambizioni-lobiettivo-primario-sono-le-tappe-la-classifica-si-vedra-strada-facendo/

(credits voor het vinden van het artikel overigens niet naar mij)

Toegegeven, z'n stunt van gisteren was wel aardig idioot. Daar had hij echt wel even aan onze Scorito mogen denken.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Wat betreft de sprinters zie je wel weer dat er ook aardig wat geluk bij komt kijken. Hoe hier wel niet gediscussieerd is over Groves en/of Gaviria. Ikzelf vond de keuze 50/50 en kon echt niet kiezen, dus heb ze beide maar genomen (geen Matthews dus). Nu blijkt Groves echt enorm goed uit te pakken en 'Gav' niet. Wordt een beetje een vleesch noch visch-Giro zo voor mij. Ben nog geen enkele x echt content geweest na een etappe.
Maar gelukkig is daar elke x weer Jip om me op te beuren

KV

Voor morgen copy-paste opstelling.

Klaar.

Thomberg

'@nasibal, ja ik had die eerlijk gezegd ook gelezen en dacht dat hij ook wel de vlakke sprints mee zou doen voor plek 13. Zoals vorig jaar. Maar dat hij zijn winst kansen in andere rotte zag.

Enfin, zo is Pedersen, Bling, Albanese, Consonni, Dekker en Fiorelli wel dun. Ook Cort die ik verwachte met Dekker af te wisselen. Consonni valt tegen. Milan durfde ik niet aan omdat niet wist hoe goed hij over heuvel kon gaan

Jv1997

Het zit mij een keer mee. Heel veel grote namen tegen de grond gegaan en van mijn team alleen Roglic en Evenepoel. Hopelijk is Fiorelli zijn arm nog heel... ๐Ÿ˜›

KV

https://twitter.com/CyclingBram/status/1656344066563424256

Damn, die polsen van de toeschouwers bij Fiorelli. Krijg pijn van ernaar te kijken...

Gladiool

Daar is niet veel meer van over idd.

arjenzvob

Dainese uit de uitslag geschrapt.

Chef83

Dainese terug gezet ik zeg wel terecht ondanks dat ik hem in me team heb maar had ook cav verwacht die was ook van links naar rechts ant fladderen.

Odin

Dainese Dsq

Laatst gewijzigd
Gladiool

Dekker zou in orde zijn. Is nog zelf naar de ploegbus gefietst. Vendrame waarschijnlijk zwaar geblesseerd.

Voor updates:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/slagveld-van-salerno-hoe-is-het-met-evenepoel-arensman-dekker-marit-en-tal-van-anderen

Dainese terecht teruggezet. Cav mag van mij ook, was ook levensgevaarlijk bezig. Dainese was het dan wel schuld, maar mede door zijn idiote geslinger ontstaat die valpartij waar de rest overheen flikkert.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Dat doet 'Indeleiderstrui' toch wel netjes hoor, zo'n overzicht. Complimenten aan hen.

Jv1997

Denk dat Fiorelli goed weg komt.

arjenzvob

'@Basementman even niet kijken ;)

21,2% gestegen! Nog twee keer zo'n stijging en ik sta op 114,5%!

Alle gekheid op een stokje. Na een doodsaaie etappe toch weer genoeg om over na te praten. Dainese terecht uit de uitslag. Morgen weer sprinten met een keurige 6e plek voor Albanese. Kopman? Groves.

niek-vdv

Jay Vine 1:11 verloren na de val op 7 kilometer. Moest wachten op een fiets terwijl het team Almeida terugbracht.

Basementman

'@arjenzvob haha het is echt niet te geloven. Terecht ook van Dainese, maar Cavendish deed minstens zo veel fout. Alleen al zijn verdwaasde kop volgen tijdens die gehele sprint lijkt me genoeg reden voor DSQ, en dan komt daar nog bij dat ie de volledige weg gebruikte voor 50 meter. Tuurlijk, deels door uitwijken, maar corrigeert ook totaal niet en gaat gewoon verder kamikazen.

Op naar morgen. Iets zwaardere beklimming, maar wederom ver van finish. Copy paste dan maar weer, wordt inmiddels wel beetje moe van Gaviriaโ€ฆ Maarja leek er weinig aan te kunnen doen vandaag, behalve beter positioneren, wat met zijn team lastig is.

Jv1997

Mooi kut van Vine...

R. D.

Nou dat was me wel een etappe zeg. Blij dat ik uiteindelijk toch voor Vendrame en Consonni ben gegaan ipv aanvallers maar voor Vendrame de laatste rit lijkt me. Die lag daar toch op de brancard ?

Veel slachtoffers morgen maar eens de balans opmaken.In ieder geval blij dat ik 9 sprinters mee heb genomen.

puntenjager

We kruipen richting de 95%. Copy paste voor morgen. Pedersen zal toch wel een keertje winnen.

Capra

'@Thomberg

Albanese komt op 1m11s binnen, maar krijgt geen tijdverlies, dus ik ga ervan uit dat hij last had van die valpartij en daarom niet mee kon sprinten. Normaal sprint hij altijd wel naar plekje 8-15 in zo'n etappe. Nu is van ellende die Maestri maar gaan meesprinten, niet onverdienstelijk overigens.

jan derksen

๐Ÿš‘ Following his crash, @AndreaVendra suffers an acromioclavicular disjunction in his left shoulder as well as a wound that requires stitches.

1 2 ... 116 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.