Wond met hechtingen is te overbruggen, Hoogerland reed ook 'gewoon' de Tour uit nadat hij het prikkeldraad in werd gereden. De belangrijkste vraag is hoe erg de pijn en eventuele functiebeperking in zijn schouder zijn, maar ik zou hem niet bij voorbaat afschrijven. Presteren is natuurlijk een tweede, morgen zal in ieder geval een dag van overleven zijn als hij start.
Jammer dalla valle op bankje, ahja nog altijd rond 87% is nog lang, wat een chaotische rit.
Dat is dus de reden dat ik groves en gavrira neemde. Er is altijd iemand die teleursteld en iemand die punten pakt. Op.1 van de 2 gokken was gevaarlijk.
En met groves kopman vandaag mooi! Morgen kan hij even puntentrui overnemen.
Vind t morgen best een aardige kans op de vlucht
Als er wat sterke klimmers willen en wegkomen slaan ze op de sprinters mega gat op eerste klim deze is 8,5 km gem boven 6,5% en stukken tot 8%
Tuurlijk is het erna lang maar veel sprinters zullen er dan zeker niet meer bij zitten misschien de pedersen Albanese mathews fiorelli groves maar de rest
Vandaag uiteindelijk vol voor de sprint gegaan en dat pakte goed uit. Morgen geen Vendrame dus tijd voor een aanvaller. Healy, Kung en Ganna staan al te trappelen. Wellicht 2 van die 3 en Ballerini op de bank want die zal nog meer als normaal oppas moeten spelen.
PEDERSEN
MILAN
MATTHEWS
GAVIRIA
ALBANESE
CORT
HEALY
KUNG
CONSONNI
Voelt wel ok eigenlijk.
Was vooraf toch niet helemaal zeker van de kwaliteiten van groves. Ook de vorm van matthews vond ik toch een net te groot vraagteken. Ook de etappes niet goed genoeg bestudeerd. Dit resulteerde in een team zonder Groves en Matthews maar met Gaviria. Bijzonder pijnlijke eerste week qua scorito punten zo. Vendrame is tot nog toe een van mijn weinige lichtpuntjes geweest, gaat die ook nog eens bijzonder hard onderuit. Sinds het klassiekerspel van vorig jaar niet meer onder de 90% geëindigd waarvan 1x een goud bekertje. Rome is nog ver maar met de huidige 46,5% kan het wel eens een lastige Giro worden. Met 4x klimmers van Ineos ook een bijzondere keuze gemaakt qua klassementsrenners/klimmers dus kan wel eens een historisch lage score worden..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.