Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 118 ... 193 194
jenzrscl

Kvrees dat er van die zekere punten van milan niet veel overblijft vandaag..

Risje89

Bah, Gaviria i.p.v. Groves lijkt voor mij ook de spelbreker te zijn. Pozzo zo te lezen ook zwaar gevallen, jammer hij leek in goede doen. Gisteren bankpunten met Bonifazio en Kämna. Dus Boni gaat vandaag dan maar wel weer mee.

RiesKos

'@dutchmountains

Dat vermoed ik ook. Doet denken aan Roglič vorig jaar. Was toen schoudergewricht en nu AC-gewricht, maar zal hetzelfde effect hebben. Heb het zelf ook eens gehad en toen was het alleen maar separatie en geen dislocatie. Was er toen al 9 weken zoet mee.

Vuel Gi Tour

Helaas gisteren geen kans meer voor Ballerini in de finale... in tegenstelling tot de berichtgeving. Begrijpelijk ook wel met de totale chaos die heerste en Remco die nogal wat moeite had met fietsen. Helaas ook 4 renners tegen het asfalt met Fiorelli Dekker Cav en Vedrama (Evenepoel en consorten daar gelaten). Hopelijk Vine beetje gefrustreerd dat hij morgen extra gas gaat geven.

zomaareens

gaan mannen die op de tijdrit mikken vandaag al niet meer mee in de vlucht? Ganna en Kung?

Maestro Mello

Ik denk dat je dezelfde soort namen als gisteren kunt verwachten in de vlucht. We gaan hier gewoon sprinten vandaag.

jan derksen

Morgen GC dag en er zijn wat pijntjes hier en daar dus het zal gewoon sprinten worden.

zomaareens

waarom blijft Cort genoemd worden overal... die sprint toch nooit mee, en al zeker niet in de regen of zonder zicht op een puntentrui. :)

Milanjacks

Stel je bent Ganna of Kung je word wakker vandaag. Je kijkt in de spiegel en vraagt je af: hoe win ik deze etappe vandaag? Als je dan vol zelfvertrouwen zegt dat je een kans hebt ben je niet goed snik.

Daarbij op tellend is het spekglad in Napels, en zelfs al zou je in de kopgroep zitten dan leg je het af in de sprint(en ik geef de kopgroep geen kans vandaag)

Vuel Gi Tour

Hoe zien jullie de kansen van Cavendish vandaag? Wordt bijna niet genoemd als kanshebber, maar jongens als Dekker of Gaviria wel... Zie nu niet precies dat Marc zoveel slechter klimt, of mis ik nieuws over geleden schade van gisteren?

R. D.

'@KLAASD

Ik snap het ook niet zo goed waarom ik nou uiteindelijk zoveel minder steeg dan net na de etappe uitslag. Ik stond rond de 170 volgens mij en het gemiddelde lag flink lager, later had ik 206 punten maar lag het gemiddelde ook vele malen hoger. Ik heb zelf Dainese niet dus dat is het niet. Wellicht gewoon geklooi met de scores berekenen.

Milanjacks

Je hoeft geen Geneeskunde te hebben gestudeerd om aan te voelen dat Cavendish niet lekker op zijn fiets zit vandaag.

Laatst gewijzigd
PieterZegen

De renners krijgen eindelijk een heerlijk weertje vandaag. 20 graden en zonnig vandaag in Napels. Dit zal gewoon sprinten worden normaal gesproken toch? Met hoogstens wat slecht klimmende sprinters of renners die last hebben van een val die eraf gereden worden. Hopelijk ook een dag zonder veel valpartijen ook.

R. D.

Ik geloof toch wel in een vlucht vandaag, zeker als er types als Kung, Ganna, McNulty en Healy bijzitten.

Daarom toch ook Cort een keer op het bankje, zul je zien dat dit de dag is dat hij opstaat.

Matjieu

Ben toch benieuwd of een sterk blok als Ineos of UAE het vandaag hard gaat maken door de mogelijk door gister gehavende Evenepoel. Lijkt mij best het proberen waard voor die ploegen om te kijken of ze iets klaar kunnen spelen en QS een beetje kunnen testen

zomaareens

Klimmers als Mcnulty en Healy zullen toch wel op morgen wachten?

Kleine Drekst

'@RD ik pak bijvoorbeeld 41 punten alleen maar door mannen die in de klassementen goed staan Maynhofer 11 (van de roze en witte trui van zijn teamgenoot) Pinot 8 (bergpunten) Evenepoel 12 punten(ak en jongeren klassement) en Parent Peintre 10 punten(AK en berg). Ook stel ik dan jongens zoals een Vendrame en Dekker allebei gisteren gevallen en dan een Pasqualon die dus verkeerd is gekozen niet op.

Racemuis

Gisteren duurde het heel lang totdat de rest (buiten top 10) gevuld was (volgens mij pas rond 19 uur). Voor mij scheelde dit best veel punten en resulteerde in nog een aardige stijging. Ik denk dus niet dat het gisteren puur met team punten te maken had.

mspan

Als het aan Wanty ligt wordt het een sprint, net via dm van Arne Marit doorgekregen. Die gaan dus niet met een Rota de vlucht in, is het plan iig.

jenzrscl

Met die spekgladde wegen is het denkik veiliger in kopgroep dan in vol pelotob, dus dat zou geen reden mogen zijn dat een type ganna niet mee zou kunnen doen..

Aanklampen

Zou @Zomaareens kunnen dat McNulty en Healy meesprinten vandaag en dat Kung en Ganna op de bergen wachten. Of was dat niet jouw vraag? Door al die vragen over namen haal ik een en ander wel eens door elkaar.

Serieuze noot: als het hetzelfde weer is doet de organisatie er goed de tijd op10 km op te nemen en dan alleen een aantal sprinters (indien sprake is van een peloton) het te laten uitvechten. Dan beperk je de kans op vallen in ieder geval. Wat gisteren gebeurde is eigenlijk een schande. JE kan heel makkelijk de hele ronde om zeep helpen als bijvoorbeeld REV, Rogla, G en Vlasov zouden moeten opgeven...

jenzrscl

Even over het algemeen klassement in het algemeen.
Ouwe geraint is sluw de eerste week zonder pech(voorlopig) aan het overleven. Eens benieuwd naar hem.

Kleine Drekst

voorspellingen waren in de ochtend regen en smiddags droog, ganna heeft gisteren misschien wel bewust laten lopen. verwacht een rustig dagje vandaag met een gereduceerde sprint op het einde.

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

'@R.D. verschil in score begin t.o.v. later qua stijging komt idd door combinatie van factoren die hier genoemd werden:
- Teampunten van REV, Mayrhofer, Almeida, Pinot, PP & Leknessund.
- Plek 11, 12 en 13 met Consonni, Dekker, Bonifazio die nog wel pickrate van 10%-20% hebben.

jenzrscl

Russo out corona

1 2 ... 118 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.