Helaas gisteren geen kans meer voor Ballerini in de finale... in tegenstelling tot de berichtgeving. Begrijpelijk ook wel met de totale chaos die heerste en Remco die nogal wat moeite had met fietsen. Helaas ook 4 renners tegen het asfalt met Fiorelli Dekker Cav en Vedrama (Evenepoel en consorten daar gelaten). Hopelijk Vine beetje gefrustreerd dat hij morgen extra gas gaat geven.
Stel je bent Ganna of Kung je word wakker vandaag. Je kijkt in de spiegel en vraagt je af: hoe win ik deze etappe vandaag? Als je dan vol zelfvertrouwen zegt dat je een kans hebt ben je niet goed snik.
Daarbij op tellend is het spekglad in Napels, en zelfs al zou je in de kopgroep zitten dan leg je het af in de sprint(en ik geef de kopgroep geen kans vandaag)
'@KLAASD
Ik snap het ook niet zo goed waarom ik nou uiteindelijk zoveel minder steeg dan net na de etappe uitslag. Ik stond rond de 170 volgens mij en het gemiddelde lag flink lager, later had ik 206 punten maar lag het gemiddelde ook vele malen hoger. Ik heb zelf Dainese niet dus dat is het niet. Wellicht gewoon geklooi met de scores berekenen.
De renners krijgen eindelijk een heerlijk weertje vandaag. 20 graden en zonnig vandaag in Napels. Dit zal gewoon sprinten worden normaal gesproken toch? Met hoogstens wat slecht klimmende sprinters of renners die last hebben van een val die eraf gereden worden. Hopelijk ook een dag zonder veel valpartijen ook.
'@RD ik pak bijvoorbeeld 41 punten alleen maar door mannen die in de klassementen goed staan Maynhofer 11 (van de roze en witte trui van zijn teamgenoot) Pinot 8 (bergpunten) Evenepoel 12 punten(ak en jongeren klassement) en Parent Peintre 10 punten(AK en berg). Ook stel ik dan jongens zoals een Vendrame en Dekker allebei gisteren gevallen en dan een Pasqualon die dus verkeerd is gekozen niet op.
Zou @Zomaareens kunnen dat McNulty en Healy meesprinten vandaag en dat Kung en Ganna op de bergen wachten. Of was dat niet jouw vraag? Door al die vragen over namen haal ik een en ander wel eens door elkaar.
Serieuze noot: als het hetzelfde weer is doet de organisatie er goed de tijd op10 km op te nemen en dan alleen een aantal sprinters (indien sprake is van een peloton) het te laten uitvechten. Dan beperk je de kans op vallen in ieder geval. Wat gisteren gebeurde is eigenlijk een schande. JE kan heel makkelijk de hele ronde om zeep helpen als bijvoorbeeld REV, Rogla, G en Vlasov zouden moeten opgeven...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.