Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 120 ... 193 194
Putdeksel

Zelfs Movistar gaat mee controleren volgens Barta dus als dit geen sprinten wordt…

niek-vdv

Matthews geeft dan wel weer aan dat Jayco graag iemand mee heeft in de vlucht

Scoritop

De zon schijnt wel tijdens de interviews, maar het wordt weer slecht weer toch?

Basementman

Ik snap dat je het leuker vindt zonder te focussen op trui- en teampunten, maar uiteindelijk doe je toch mee voor resultaat? Indien je antwoord hierop nee is, prima. Maar met bovenstaande tactiek zul je nooit boven de 85% gaan eindigen. Gokken op ontsnappingen en dan ook nog op individuen (kans is gemiddeld ongeveer 9 op de 70) dat je juist gokt. Gemiddelde ontsnapping in grote ronde bestaat uit 9 renners, 70 proberen het op zo’n dag? En als je dan ook nog op dagen als vandaag en gister dit stramien aanhoudt, wat 9 v/d 10 keer uitdraait op een sprint… Tel uit je winst.

Naar vandaag: ik voel aan m’n water dat Gaviria iets gaat goedmaken.

Laatst gewijzigd
LuckyLuuk

Marit of bonefazoo wie gaat er sprinten ?

mspan

Marit gaf aan in insta dm dat het een sprint zou moeten zijn voor hem en dat Bonifazio weer zal aantrekken mocht het ideaal verlopen.

Putdeksel

'@niek-vdv

De kans dat Gaviria een vlakke sprint wint is ten opzichte van Matthews ook gigantisch natuurlijk. Voor Gaviria gaan de kansen ook wel op raken als hij zo door gaat…

jenzrscl

Mcnulty zal vandaag dus bij zijn team blijven, maar morgen gaat hij ervoor.

Hangtieniedanstaatie

Bonifazio vertelde mij het tegenovergestelde.

Landaluze

Bonifazio stuurde mijn zus op Tinder dat hij vandaag gaat sprinten.

NOAD1912

Op de Toto is Fiorelli de enige renner op wie je niet kunt wedden zo te zien... foutje van Toto of weet iemand meer?

JW

'@NOAD1912 Dat viel mij ook al op. Ik heb nergens iets gelezen over dat hij niet start en mocht dat wel zo zijn, dan is unibet er meestal niet zo snel bij. Denk een foutje idd.

R. D.

Precies, Vendrame staat ook nog bij de favorieten voor een top 10 plek.

Kleine Drekst

David Dekker heeft aangegeven dat hij niet verwacht te sprinten.
Bron: Eurosport

Laatst gewijzigd
penj01

Op Feltet.dk staat een interview met Cort. Vertaling van de titel is iets van: Magnus Cort mikt op een sterke ontsnapping.
Wat er verder gezegd wordt, geen idee.

Feld

Vendrame start…kijken de heren voetballers mee?

FrankSteenbergen

En wie gaat het zijn bij DSM... Dainese nog een poging, of Mayrhofer?

koenvanhelvoirt

Als het weer een sprint wordt kan Dekker gerust 15e worden, dat is dus meer dan de meeste truipunten. Als 'de dag doorkomen' goed lukt kan hij er wellicht nog een sprintje uitpersen. Bij mij gaat hij mee!

NOAD1912

weer verscheurd van twijfel, sprinter met pijntjes Fiorini, mogelijke ontsnapping (Ganna of Buitrago) of toch maar de saaie teampuntjes van Almeida..

Matjieu

Ik zie Cort vandaag wel in een ontsnapping mee zitten, gaat hij eindelijk laten zien waarom die in mijn team zit. Zou mij ook niets verbazen als Matthews het over zichzelf had toen die over het meezitten in een ontsnapping van iemand uit het team sprak.
Cap ik een van deze twee? Nee, gewoon op safe met Pedersen. Daarnaast Vendrame even op de bank af wachten wat die laat zien. Als die vandaag doorkomt denk ik hem nog wel te kunnen gebruiken in een berg ritje voor de vluchters.

JW

Ja hoor, ik stel Cort voor de 1e keer niet op. En wie valt er als eerste aan… Magnus freakin Cort

Feld

Gaviria ligt alweer op de grond…

Kleine Drekst

Milan, Vine en Gaviria gevallen lijkt zonder schade.

nasibal

Neeeee russooooo

Kleine Drekst

Kopgroep is weg:

Gavazzi
Di Marchi
Quarterman
Delettre
Clarke

1 2 ... 120 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.