The spotlight effect is the psychological phenomenon by which people tend to believe they are being noticed more than they really are. Being that one is constantly in the center of one's own world, an accurate evaluation of how much one is noticed by others is uncommon. It's an thinking error, where people tend to believe that when something (negative) happens, it has to do with their actions, while in fact, it is just coincidence.
Lang geleden dan ik zo een zwakke samenstelling heb gefabriceerd. Het blijkt toch echt waar: aan de top komen is lastig. Aan de top blijven is nog veel moeilijker. Net als je denkt nu hebben we het spelletje aardig door. Komen ze met dit ellendig lage budget en een berg b-sprinters aan. Terwijl team Zadelpen gewend is om met de absolute top te werken.
Niet te doen als je zo goed bent. Man.... wat ligt Rome nog ver weg, poeh.
Vandaag eindelijk eens content. Mijn sprintequippe heeft uitstekend gepresteerd met Pedersen, Groves, Gaviria, Albanese en Mayrhofer bij de beste 8. Jammer genoeg Rota niet opgesteld, maar dat mag de pret niet drukken. 15% gestegen naar 60,7% vooralsnog.
En dan ook nog eens Jip als dessert. Mijn dag kan niet meer stuk :)
Pfff balen, score je boven gemiddeld zak je van goud naar zilver(mag alsnog niet klagen). Rota en Vine op de bank…. Die Vine wordt ook wel interessant voor de sprint etappes die gaan komen, wil na zijn tijdverlies zo te zien graag vooraan zitten. Morgen alle ballen op klassement + Buitrago!
Roglic cappie denk ik
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.