Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 122 ... 193 194
groppiestan

'@kevinraar, omdat zijn twee sprinters (marit en bonifazio) niet in de eerste groep zaten. Probeerde hij het maar een keer zelf

Jari Litmanen

Oef - 96,6%, maar met Dalle Valls en Mayrhofer eerder deze giro wél goed opstellen, was het nog leuker geweest. En Vendrame die viel is ook een tegenvaller. Soit, ik mag niet klagen.

Morgen de vraag: Buitrago, Dr Pozzo of Fortunato? Heb nu Buitrago vanwege teampunten, hoorde ook dat Dr Pozzo was gevallen (heeft eigenlijk m’n voorkeur) en verwacht Fortunato pas volgende week. Iemand die een advies wil geven?

jenzrscl

Buitrago en fortu staan best nog redelijk kort om een grote vrijgelijde te krijgen, en zeker als dsm wil rijden

arjenzvob

'@jenzrscl Is het nu geen bullshit als DSM gaat rijden?

R. D.

Dure bankpuntjes met Consonni vandaag, gegokt op de vlucht met Healy, Ganna, Kung en Cort.

Gelukkig wel Gaviria, Milan, Pedersen, Albanese en Matthews.

Maurimaler

Hier op 99,9%, maar heb nu wat advies nodig voor mijn selectie van morgen momenteel heb ik deze staan:
Roglic (C)
Remco
Almeida
Hart
Kamna
Carthy
Leknessund
Buitrago
Fortunato
Met op de bank nog:Pinot!, Milan, Cerny en Albanese.
Ik zou Pinot er ook nog wel graag inkrijgen, voor wie zouden jullie hem erin brengen en misschien nog een andere wijzigingen doen?

floda

Ik verwacht het niet, maar zou wel mooi zijn als ineos morgen sivakov of arensman in de vlucht probeert te krijgen. Dat zou wel interessant zijn voor de rest van de komende weken. Maar zal wel saaie b vluchters kopgroep worden waarbij dsm de afstand niet te groot zal laten worden en redelijk compacte groep klassementsrenners met luttele seconden ertussen in de laatste km uit elkaar knalt. Ik zeg morgen Rog voor REV, Hart en vine (die laatste heb ik helaas toch eruit gelaten voor kamna). Ik hoop dat thomas ook nog goed meekomt, want dan wordt het een leuke derde week

Arne Riis

Ja ik ben dus die gokker die niet kiezen tussen Groves, Matthews en Gaviria en daarom Roglic inruilde om ze alle drie mee te kunnen nemen. En all in op Evenepoel te gaan met drie teammates. Superleuk idee, bracht me inmiddels naar 97.6%.

Maar.

Nu heb ik dus een probleem, want wie te cappen morgen? Ik heb Caruso als vervanger voor Rogla gehaald in deze ritten (en Kung voor de tijdritten). Het plan was om Remco op te stellen hiervoor, maar ja, hoe goed is hij hersteld? Caruso als cap is ook weer zoiets, hoewel hij wel lekker aankwam laatst. TGH? Almeida? Of gokken dat Pinot ook die laatste bergpunten wil oprapen? Ik heb echt geen idee….

groppiestan

Kopman wordt idd een lastige keuze.
Veilig voor rog of rev, of op de ontsnapping wannabee bergkoningen pinot of buitrago.

Thomberg

'@Mauri als je nu al zo hoog staat en ook nog zo’n straf bergteam hebt streef je af op goud

Kleine Drekst

'@thomberg hij staat op 1253 punten dus denk het niet;)

R. D.

Morgen geen rare fratsen, gewoon mn 9 klimmers opstellen en Roglic capppen.

ROGLIC
EVENEPOEL
VINE
HEALY
FORTUNATO
BUITRAGO
PINOT
KAMNA
KONRAD

arjenzvob

'@Nick Bakker (Kleine Drekst) Wat weet jij wat wij niet weten? En waarom zegt iemand dat hij op 99,9% staat en moet jij het ontkrachten?

Kleine Drekst

'@arjenzvob dat is voor jou een vraag en voor mij een weet ;)

R. D.

intriges

klumper

Sta momenteel op 89,2 %

Stel morgen al mijn klimmers op:

Roglic C
Evenepoel
Almeida
Thomas
Hart
Carthy
Pinot
Buitrago
Pozzovivo

Heb geen geschikte aanvallers voor morgen.

John Berger

Zelf 98,2% (1.457 punt). Nu kijken of we dit kunnen volhouden in de bergen. Voor de bergen toch nog redelijk team, ondanks dat ik een duur sprintteam had. Met Evenepoel, Roglic, Hart, Arensman, Pinot, Vine, Fortunato, Healy en A. Paret-Peintre. Zal blijken wat ze waard zijn. Twijfel morgen om Roglic of Fortunato of Vine te cappen. Voorlopig Fortunato gecapt, maar misschien is het veiliger om Roglic te nemen. Iedereen veel kijkplezier morgen kan een mooie strijd worden

Feld

Iemand er nog over gedacht Lek. mee te nemen omdat hij eventueel het roze kan behouden? Of is ie kansloos..

Maurimaler

Ik sta 35e algemeen met de mooie naam Vlam van Ham, vind het wel wat raar dat er hier beweert wordt dat dat anders is…
2e in de minicompetitie van Wielerflits dus als je mijn team wilt zien @Kleine Drekst kan je dat altijd aanklikken.
Verder vind ik wel niet dat ik zo’n sterk berg team heb (wel breed😅), want mis toch wel wat grote namen als Vlasov, Thomas(die volgens mij weer goed gaat zijn), Vine…

Capra

Hier na etappe 1 op 31%, maar vooral dankzij mijn 8-koppige sprintteam ondertussen opgeklommen naar 89,7.
Ook wat geluk door gisteren Groves te cappen en vandaag Pedersen.
Voor morgen
Roglic (c)
Evenepoel
Almeida
TGH
Pinot
Dunbar
Healy
Buitrago
Mc Nulty

Arensman op de bank, ik verwacht dat hij in de INEOS trein mag plaatsnemen morgen.
Durf geen risico te nemen om een vlchter te cappen ala Healy of Buitrago, dus gewoon safe voor Roglic.

Kleine Drekst

'@mauri dan mijn oprechte excuses dacht dat je maury76 bent.

jenzrscl

Wat met barta morgen..

floda

Voor morgen:

Rog
REV
Hart
Thomas
Almeida
Kamna
Pinot

En dan voor laatste 2 plekken 3 kandidaten die ik eigenlijk alle 3 wil opstellen…. Buitrago, Fortunato en Healy.

Geheel in stijl van deze ronde tot nu toe zal ik morgen denk ik wel de verkeerd op de bank zetten.

Maurimaler

'@Kleine Drekst ja die heeft wel een gelijkaardig klimteam(en beetje naam😉 hoewel die van mij in eer is van de malende Mauri Vansevenant).

Kleine Drekst

Mijn team voor morgen
Roglic (c)
Evenepoel
Thomas
Almeida
Carthy
Vine
McNulty
Paret Peintre
Pinot
Rubio
Heeft er iemand voor mij advies om 1 van deze 10 niet op te stellen?

1 2 ... 122 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.