Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 123 ... 193 194
JohnMcBennett

Aiaiai, keuzes maken voor morgen. Ik heb 11 man die ik op wil stellen. Gaan we voor de aanvallers of de klassementsmannen? Ik heb het gevoel dat het best weleens voor de aanvallers kan zijn (ik beschik over Nulpunty en Healy) doe ik beiden wel goede kansen toedicht. Mocht ik daarvoor kiezen, dan moeten 2 andere klassementsmannen (hier reken ik Pinot en Buitrago gemakshalve ook even bij) het ongelden. Wat denken jullie?

Maurimaler

'@Kleine Drekst ik zou misschien APP niet opstellen, ik zou denken dat DSM hem niet meelaat gaan in de ontsnapping en gaat waarschijnlijk ook niet veel punten meer pakken qua truipunten.
Aanvallers kan je wel bijna niet voorspellen dus ik zou gewoon uw gevoel volgen en als dat Rubio thuis laten zegt bv hem niet opstellen.

kevinraar

mij team voor morgen
everpoel
roglic
vlasov
thomas
kemna
pinot
pozzovivo
uran
buitrago

bank
cort
rota
cerney

jenzrscl

Ah ben jij de vlam van ham van de lead out?

Kleine Drekst

'@mauri Thanks!

floda

Zat net te kijken naar healy voor morgen, kan echt alleen uit vlucht. En als ik dan kijk naar profiel etappe en mijn verwachting dat ineos echt er een harde dag van gaat maken, dan twijfel im steeds meer over vlucht. Daarnaast is de dag erna voor hem zeker met het begin van die etappe de kans om in de vlucht te zitten.

jenzrscl

Vlucht maakt zeker dikke kans hoor. Heel lange etappe.

Denk eerder wel dat quickstep gaat bepalen wie weg mag en wie niet en dan andere teams laten rijden. Cerny zal morgen de man van eerste uur worden :p heeft zich vandaag gespaard om morgen remco het eerste uur te doorstomen haha
Hoe zal dsm dit controlen? Kunnen ze dat uberhaut well.. met hun 2 klimmers in hun team. Op het vlakke wel, maarja zo soupeer je ze al allemaal op met nog pak kilometers te gaan.

Laatst gewijzigd
puntenjager

We hebben nog steeds de stijgende lijn te pakken, 93,2%. Aanhouder wint met Pedersen kopman vandaag. Morgen andere koek met 10 renners die ik op zou willen stellen. Wie valt er af? Kopman op safe of een vluchter?
Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
Carthy
Fortunato
McNulty
Pinot
Pozzo
Leknessund

Ik heb nu Leknessund op de bank en McNulty als kopman. Ik weet niet of dit morgen nog steeds zo is. Nog een nachtje over slapen en tips zijn ook welkom hoor, haha.

danusz1986

Arensman of Leknessund voor het laatste plekje.

Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
Kamna
Caruso
Buitrago
Konrad

reiniersz

Laatste plekje gaat tussen Arensman, Pozzovivo, Rota of een teammaat van Evenepoel.
Arensman heb ik enige twijfels bij, mag hij überhaupt meer dan knechten?
Pozzovivo misschien de meest steady keuze.
Rota lijkt me een te grote gok in deze fase
Teammaten gaan denk ik wel 11 puntjes opleveren.

Iemand een interessante mening te delen over dit vraagstuk? Op dit moment heb ik Arensman erin staan, maar dat voelt niet helemaal lekker.

jenzrscl

Pozzo zag er flink ingepakt uit.. riccitello liet zich snel uitzakken vandaag (bewust voor morgen ofniet) evt omdat pozzo toch zich zo best niet voelt gaan ze voor vlucht ipv pozzo

Wicked Wout

Iemand al iets gevonden over wat er met Riccitello aan de hand was vandaag? Normaal zou ik hem morgen graag meenemen, maar zonder verklaring voor vandaag mag ie eerst even toekijken vanaf de bank

user26790

96,7% 1,5% gezakt. Dat komt omdat ik 2x niet de juiste kopman opgesteld heb.
Vandaag (6) nog Pedersen uit en Groves in.
Gisteren (5) Groves uit en Pedersen in. Stom, stom. Eerste ingeving altijd laten staan!!!
Morgen: Roglic,(C) Evenepoel, Almeida, Hart, Kämna, Arensman, Fortunato, Pinot, Buitrago.
Bank: Pozzovivo/Arensman/Caruso

hansking

Wat zouden jullie zeggen over leknessund morgen? Opstellen of niet, zou te kosten gaan van pinot/carthy/buitrago

reiniersz

Thanks Jenz, vandaag met een half oog gekeken. Was me alweer even ontschoten dat Pozzo was gevallen, maar dat lijkt me een goede reden hem morgen even te banken.

matthijsbp

Morgen verwacht ik een klassementsman als eerste over de streep. En dan vrees ik een beetje voor de Giro van Dekker. Hij kwam vandaag al in z’n eentje op 20 minuten over de streep.

Franky122

Rubio/Fortunato/Pinot/Dunbar/Buitrago, 1 krijgt huisarrest, kies maar!

KV

Rubio

Franky122

Fout! Het antwoord was iemand wiens naam niet eindigt met een o-klank, dus Dunbar!

Bzuidema

Mijn team voor vandaag:
Roglic
Almeida
Evenepoel
Hart
Kamna
Caruso
Mcnulty
Buitrago

En dan nog Pinot of Fortunato ?

rbc1912

Nou. Mijn klaasements-armada maar eens in stelling brengen vandaag:

Evenepoel
Roglič
G
TGH
Kämna
Vine
Caruso
Buitrago
Pinot

ralfinho77

Ik kijk uit naar deze mooie rit, maar wat gaat het worden. Voorlopig heb ik mijn team nu zo:
Roglic(c)
REV
Thomas
Almeida
Hart
Vine
Pinot
Konrad
Buitrago

Twijfel nog tussen healy, gabburo en Caruso.
Wat denken jullie?

ralfinho77

En carthy niet te vergeten. Hoe kan ik daar een keuze uit maken. Pinot en buitrago staan er nog te dicht op denk ik. Konrad en gabburo zou wel kunnen.

KissMyAce2.0

Ik stel Mayrhofer op voor de (mogelijke) teampunten.
Vinden jullie dat goed?

koenvanhelvoirt

Ja dat vinden wij goed. Ik stel Dekker op voor een 5e plek in het puntenklassement. Vind jij dat ook goed?

1 2 ... 123 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.