Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 124 ... 193 194
fringale

Healy gisteren binnen gekomen op bijna 14 minuten, bewust laten lopen of is het vat volledig af ?

R. D.

Healy gaat bij mij gewoon mee. wat mij betreft 1 vd topfavorieten voor vandaag samen met McNulty.

Franky122

Hierbij fiat, Kissmyace. Mayrhofer kan ook zomaar eens winnen getuige zijn imposante zege in de Cadel Evans Open Ocean Ocon Ghasly Great Race Classic Austroalia Mate.

Wielertje12

Hier met vandaag:

Evenepoel
Roglic
Hart
Kamna
Carthy
Fortunato
McNulty
Pinot
Riccitello

Van Wilder, Arensman en Rubio op het bankje.

Landaluze

Is dit dan de dag waarop Arensman zijn bankers straft met een 5de plaats in het wiel van Hart en Thomas?

Waarschijnlijk niet, maar toch.

Feld

'@hansking…ik verwacht dat ze alle drie beter klimmen dan Lek en dat hij het roze kwijt raakt. Geen reden dus om hem op te stellen.

jenzrscl

Roglic
Remco
Almeida
Thomas
Vine
Pinot
Dunbar

Mcnulty
Riccitello

Barta twijfel ik ipv dunbar

KissMyAce2.0

'@Mr Gert
Die keuze vind ik een stuk minder.

Wel blij met de goedkeuring van Franky en de niet-afwijzing van R.D.

ronnick

Goedemorgen. Ik volg het forum al een tijdje en ik dacht laat ik ook eens een bijdrage doen. (meer omdat ik er zelf op dit moment niet meer uitkom). Op dit moment 2 gouden bekertjes binnen de laatste 2 jaar, dus dan denk je: Ik zit aardig op het goede spoor. Nu toch de fout gemaakt om een sprinter te weinig mee te nemen en teveel mannen voor het hooggebergte. Want de keuze voor vandaag is echt een lastige!

Mijn vaste namen voor vandaag:
Evenepoel (C)
Roglic
Almeida
Hart
Vine

Nu nog 4 namen van onderstaande 6:
Leknessund - Roze truidrager, kan hij blijven aanpikken, of krijgt de vlucht de ruimte?

Pinot - Drager bergtrui, in de aanval of aanklampen bij de klassementmannen?

Buitrago - Ideale aanvaller voor vandaag

Caruso - Ik geloof niet dat hij gaat knechten voor Haig, maar voor eigen succes gaan geloof ik eigenlijk niet, terwijl ik hem wel één van de sterkste vind bergop.

Fortunato - Geen idee wat hij precies kan deze ronde, maar krijg wel een positief onderbuik gevoel van hem.

Van Wilder - Als Evenepoel weer de roze trui overneemt (misschien ook bergtrui), dan scoor je veel teampunten met Van Wilder en kans is aanwezig dat hij er nog bij zit bij de top 20.

Ik hoor graag jullie mening. Bedankt alvast!

Blaagstra

Hier ook Mayrhofer(C), trapt waanzinnige wattages.
Cav mee als long shot, heeft een volledige ploeg in dienst, die gaat het niet laten lopen die laatste 5km.

Fietsbel

Met 93% de bergen in met de volgende namen: REV, Roglic, Almeida, Vine, Hart, Carthy, Caruso, Pinot, Voor plek 9 twijfel tussen Bouwman en van Wilder.

KissMyAce2.0

Blaagstra ftw!
@fietsbel Van Wilder

R. D.

Naar welke etappe zit hij te kijken dan ? 😂

Mr.White

Allemaal leuk en aardig zo'n dik klimteam, maar jeetje de keuzes zijn niet makkelijk. Ik verwacht vandaag een sterke vlucht, maar of deze het gaat redden tot de finishlijn? INEOS en Jumbo zullen het hard gaan maken vandaag en ik denk dat dit zal uitmonden in een AK-sprintje. Toch wil ik van de 9 man zeker 2 vluchters opstellen, maar dit gaat dan weer ten koste van 2 mannen in het AK. Keuzes keuzes keuzes.. Op save gaan is ook een optie, maar een beetje risico opstellen is ook leuk. De mannen voor vandaag worden dan waarschijnlijk:
Roglic (c)
Evenepoel
Almeida
Tao
Pinot
Vine
McNulty
Buitrago
Kämna

McNulty voor de break. Gaat het zeker proberen. Ik zie hem vandaag wel eens hoge ogen gooien, maar cappen durf ik nog niet aan. Dit betekent dat Fortunato en Healy momenteel op de bank zitten. Fortunato verwacht ik eerder in week 2 en 3, maar Healy schuurt vanwege dikke fomo tegen de basis aan. Of zal hij zich sparen vandaag en morgen vol voor winst gaan? Staat momenteel op plek vijf in de odds, maar dit lijkt me toch wat overdreven. Iemand die Healy vandaag wel meeneemt ten koste van een sterke AK'er? Ik durf er zo geen uit te klikken. Hopen op een AK dag dan maar!

Laatst gewijzigd
R. D.

Vandaag heb ik toch wel profijt van mijn dunnere klimteam van slechts 9 klimmers, ik hoef al die keuzes niet te maken. Nasibal nogmaals bedankt daarvoor. Ik ga na de etappe eens lekker zitten voor al het gejammer over alle bankpunten. Popcorn erbij denk ik ...

sprintgeit

Toch wel wat keuzestress hier met dit arsenaal aan klimmers! Ik verwacht dat er 2 a 3 sterke vluchters voorop blijven, met daarachter een sprint tussen de klassementsmannen (tegenwind op de top). Beetje twijfelen tussen de mannen met een sterk eindschot (Caruso, Dunbar, Hart, Roglic en REV) en mannen die aanvalsdrift hebben om wat te proberen (Fortunato, Pinot, Buitrago (?)). Zal er vast wel falikant naastzitten, maar na deze etappe zal er in ieder geval wellicht iets meer duidelijk worden qua verhoudingen. Baal wel een beetje van het ontbreken van McNulty en Healy. Dat lijken toch wel twee belangrijke aanvallende renners te worden deze Giro.
1. Evenepoel
2. Roglic
3. Hart
4. Vine
5. Almeida
6. Haig
7. Pinot
8. Fortunato
9. Caruso

10. Dunbar
11. Buitrago
12. van Wilder

Sies

'@R.D.

ik zou toch zeker even kijken of je nog wat teampunten kan toevoegen

R. D.

Met alle respect @Sies (waar blijft de chat trouwens?)

Ik weiger naar teampunten te kijken, het was al lastig genoeg om slechts 9 klimmers te selecteren vooraf, nu staan ze erin ook ! :D

dadeliva

Mijn team voor vandaag:

Rogli(c)
Almeida
Evenepoel
Hart
Kamna
Buitrago
Pinot
Healy
Rubio

Ik laat Carthy op de bank.

Vuel Gi Tour

Nou de aanval in met:

Pinot
Buitrago
McNulty

Klassement met:

Rogli
Remco
Almeida
Vine
Hart
Sivakov

Durven we dan Leknessund, Carthy en Fortunato te banken?
Guess so....

Meijers

Ik ben dit jaar vol voor de semi-AK mannen gegaan die hopelijk lekker veel op avontuur gaan (Fortunato, Rubio, Buitrago, Healy, Pinot), dus hopelijk gaan ze dan ook op avontuur vandaag :). Als het een AK-feestje wordt met een Hart, Thomas, Haig en dat soort figuren dan zal ik wel weer flink gaan zakken.... Wel gewoon Roglic als captain want die trekt er vast nog wel een sprintje uit op t eind

zomaareens

Konrad heb ik erin staan.. maar begin nu te twijfelen.. morgen schikt hem beter.. toch en als ie wegzit met nulty en healy..is ie de mindere klimmer..? Of klimt hij ook zo goed?

sprintgeit

'@Fietsbel
Vraag is denk ik of Bouwman top 15 gaat halen. Hij klimt erg sterk tot nog toe, en wil ook wel een sprintje aantrekken voor Rogla denk ik. Maar top 15 lijkt me geen zekerheid. Ik vermoed dat Remco vandaag toch wel weer het roze gaat pakken en dan pak je er toch weer 11 met van Wilder.

oli4g

Spectaculaire finish: https://www.youtube.com/watch?v=iYb_hI24MLs

ralfinho77

Twijfel Caruso of buitrago? Nu pinot en konrad opgesteld. Carthy bank.

1 2 ... 124 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.