Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 126 ... 193 194
jenzrscl

Vine heeft 0%kans dat vlucht slaagd.. moedige woorden als ik hoop op mcnulty :p

JesperRenrad

Hij zegt dat hij zelf niet in de vlucht wordt toegelaten

Mr.White

Hij begreep inderdaad de vraag verkeerd volgens mij. Of althans hij gaf niet het antwoord waar ik op hoopte. Hij gaf idd aan dat hij zelf niet in de break wordt gelaten. Niet of dat de break uberhaupt kans heeft vandaag.

jenzrscl

Oh luisterde maar vaag

Ted de la course

'@proscoritomanager. Hier dezelfde keuze. Ik ga voor Healy. Kan winnen maar ook nul punten worden. Fortunato zal wel 12e worden ofzo.

Scoritop

Interview van Pinot interessant. Versta er alleen geen reet van.

Guido Maltempi

Everpoel
Roglic
Hart (c)
Almeida
Vine
Pinot
Buitrago
Fortunato
Healy

Sivakov op het bankje zit me niet helemaal lekker, ik verwacht dat Ineos hem (nog) niet als knecht wil inzetten maar liever met 3 man hoog in het AK blijft staan tot de 3de week. Pavel zou hier in dat geval prima top 10 kunnen rijden. Maar ik moest iemand banken om ruimte te maken voor jokertje Healy, luxeprobleem ivm nul uitvallers tot nu toe. Hart kopman vanwege lichte twijfels over de fitheid van Rog en Everpoel. Of overdrijf ik nu? We gaan het meemaken jongens.

JesperRenrad

Ik verstond het niet precies van Pinot, maar heb hem er toch 2 seconden voor de deadline uitgekegeld voor Dunbar. Hij zei; Eddie doe wel een eindsprintje voor plek 8. Ik mag niet aanvallen en eindig 2e in het bergklassement en dat zijn 6 punten. Vandaag sprint ik niet op de top en wordt 18e zodat ik stabiel blijf in het GC'.

Zoals ik zei verstond ik niet alles, maar volgens mij zei hij dit precies zo.

ProScoritoManager

'@Ted: Ah grappig dat we dezelfde afweging te maken hebben. Ik zag eerder van de week al dat wij ook bij de sprinters een zelfde afweging hebben gemaakt, namelijk door beiden voor Gaviria te gaan ipv Groves. Vandaag ben ik trouwens voor Fortunato gegaan, ik wens ons beiden succes in het achterhoedegevecht!

jenzrscl

Wat is dat zeg. Denkje 2 uur strijd te zien voor ontsnapping.

Kleine Drekst

Kopgroep
Bais
Vacek
Mulubhran
Petilli

KV

Healy en McNulty kunnen al in de prullenbak voor vandaag.

Morgen zal gekke Ben wel van de partij zijn waarschijnlijk.

Thomberg

Wat een slechte kopgroep. Had verwacht dat er nog 1 topper de sprong zou maken dan.

Nu zie ik dat ik 1 klimmer teveel heb geselecteerd. Daardoor Carthy nu op de bank (heb 10 van de 11 meest gekozen renners van vandaag). Carthy had ik dan beter vooraf al kunnen vervangen voor Milan. Maar Carthy heb ik ook vooral voor week 3.

Laatst gewijzigd
Mr.White

Jezus mina. Wat een klote begin van deze etappe. Hoopte toch op wat aanvalletjes en een leuke sterke kopgroep. Niets is minder waar haha. Pffff

jenzrscl

Tenzei echte kopgroep word gemaakt aan eerste klim..

Mr.White

Laten we het hopen. Nog wat spektakel op de eerste klim. Ik duim ervoor.

Matjieu

Er kan altijd nog een tweede kopgroep ontstaan later in de koers

Derkus

allemaal flauwekul dit...nietszeggend voorspel...

Ted de la course

'@proscoritomanager Jij ook succes. Fortunato lijkt voorlopig de betere keuze over Healy. Zonde dat er binnen een paar minuten zo'n Lada kopgroep weg rijdt zeg. Hopelijk gaat er nog wel wat gebeuren komende 150km.

Gladiool

Pweh. Vandaag gaan we zien of er nog iets inzit. Na het sprintersdrama de klassementsploeg opgezet.

Roglic
Evenepoel
Almeida
Hart
Thomas
Arensman
Kämna
Pinot
Rubio

Pozzo nog op het bankje.

Feld

Kak…begin gemist. Hoe gaat het met Jip?

ryanvdb2000

Roglic (C)
Evenepoel
Hart
Almeida
Pinot
Leknessund
Bouwman
Vlasov
Carthy

de Wilder, Pozzovivo en Mollema thuisgelaten...

Momenteel op 94.4% dus ben benieuwd...

JesperRenrad

Die is bij Janneke.

Beetje huilen om de kopgroep. Ik kan rustig werken en over 3 uur terugkomen om de toppers los te zien gaan :)

sprintgeit

Wat zijn de scenario's voor de eerste klim?

McNulty, Pinot en co in de tegenaanval. Voor Pinot dan wel handig dat de groep ervoor ingehaald kan worden op de volgende klim. Dan pakt hij evt. nog 22 punten voor het bergklassement.

INEOS ruikt kansen voor een etappeoverwinning met Hart en rijdt een straf tempo om de kopgroep binnen schootsafstand te krijgen.

Wat denken jullie?

jenzrscl

De vraag is eerder, wie durft in dit weer.. durvers hebben toch kans met die klim en afdaling, maarja..

1 2 ... 126 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.