Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 127 ... 193 194
KV

Nicola Conci testte positief op corona en verscheen vandaag niet meer aan de start. Ook ritwinnaar Kaden Groves zou op de sukkel zijn met een verkoudheid. 

Bron: sporza

De kopman zullen ze waarschijnlijk wel niet getest hebben…

oborobo

Feld

Jip komt pas in beeld als de etappe is afgelopen.
Kan ook niet wachten!

NOAD1912

Meer mensen Mulubhran als cap? Las een interview dat hij deze etappe rood omcirkeld had. Benieuwd hoe lang hij stand houdt als de klassementsmannen er een klap op gaan geven.

Kleine Drekst

'@feld met Jip ging het volgens mij wel goed ze zag er fleurig uit in de voorbeschouwing!

Landaluze

Wie is Jip ? (foto's via dm ty)

Punct

Jip uit Oostknollendam

https://www.wielerflits.nl/nieuws/jip-van-den-bos-zet-wielercarriere-op-pauze/

Rob94

Kan iemand mij uitleggen waarom ze in het wielrennen nog steeds zo spastisch doen om corona? Gaan ze ook iedere wielrenner met hoofdpijn of een snotneus naar huis sturen? En nee, ik ben geen wappie. Maar het virus is inmiddels toch wel op een punt gekomen dat het niets meer voorstelt.

Punct

Is hier toch al vaker besproken? Bij deze sport zijn optimaal werkende luchtwegen van het grootste belang.

ditisdavid

Er zijn nog meer redenen te bedenken:
- Het is een teamsport, dus als een knecht positief test wil je die vooral weg halen uit de buurt van de kopman. Vooral omdat corona, ondanks de afzwakking, nog steeds wat zwaarder kán uitpakken dan een griepje
- En ik denk dat bij veel ploegen - terecht of niet - de schrik van doorrijden met corona er nog wel een beetje in zit nadat Colbrelli te vroeg herbegon, met ernstige gevolgen.

Arne Riis

En het vervelende aan covid is dat het veel besmettelijker is dan andere luchtwegvirussen. Als je bij een besmet iemand op de kamer ligt, is er een dikke kans dat jij het ook krijgt. En inderdaad, meestals het inmiddels een griepje. Maar ga jij maar eens 215 kilometer door 2000 meter hoge bergen fietsen met het tempo van de wereldtop als je een griepje hebt. Lukt ook niet.

ditisdavid

Wat een slechte grap van een etappe is dit trouwens. De zwakste vlucht die ik ooit in een bergetappe heb gezien in een grote ronde rijdt zonder strijd weg en gaat het nog halen ook. Apathisch rijden is de grootste Scorito-nachtmerrie...

Punct

Frustrerend ook voor Pinot en consorten. Waardeloze blauwe trui straks voor Bais.

Zadelpen

Saaiste bergetappe ooit?

AllezzPogie

Wat een ontiegelijk saaie etappe zit ik vandaag (half) te kijken zeg.. hopen dat er zo nog wat vuurwerk komt

Gladiool

Iedereen is zo bang voor die 3e week dat het gewoon weer 2 weken laf koersen wordt. En waarschijnlijk nog langer.

Ted de la course

Gaaap, het lijkt wel of we naar de avondvierdaagse zitten te kijken.

nasibal

Frustrerend ook voor Pinot en consorten. Waardeloze blauwe trui straks voor Bais.

Persoonlijk baal ik harder dat ik slechts één keuze te maken had deze etappe en fortunato op de bank heb geplaatst. Bais wint straks de etappe en Fortunato wordt 14e.

Basementman

Wat een trieste instelling, niemand koerst om te winnen. Denk dat er nog nooit zo'n saaie bergetappe heeft plaatsgevonden, lijkt wel alsof peloton in protest is en de Giro boycot.

Eddix

Had ik tóch Albanese moeten opstellen hahaha

Jv1997

Wat een waardeloze bedoeling dit. Dat ze lekker met E giro mee gaan doen!

Zit ik met Vine als kopman 🤬

jenzrscl

Kijk ik eens koers, saaiste koers ooit! Gvd zeg,

pirazzi

Evenepoel heeft nergens last van.

Maurimaler

Op het laatste toch net Remco (C) gemaakt voor wat het waard is
@Eddix zat hij daar nog bij of bedoel je voor de teampunten? Want dat valt effe mee bij Fortunato

rbc1912

En we blijven gestaag stijgen. Naar 64,7% vooralsnog. En al mijn 9 renners in de top-20. Gebeurt ook niet vaak. Verder een middag om snel te vergeten. En dan ook nog zo kort Jip :(

Mr.White

Poh wat een gedrocht van een bergetappe. Scorito-technisch nog prima gescoord, ondanks opstellen twee vluchters die er vandaag niet bijzaten natuurlijk. Morgen zal het moeten gebeuren, die 90% instromen. Alle ballen op Ben!!

1 2 ... 127 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.