Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 128 ... 193 194
Thomberg

Wat een laffe bedoeling zeg… waarom zou Ineos ook niet op 3 km iemand vooruit sturen? Gewoon testen. Wel interessant dat Roglic zich zo spaart. Voor de ronde interessant voor week 3.

Wel mooi dat ik perfect heb opgesteld met Carthy op de bank. Lekker stijgen zo. Jammer dat Lekkie nog op 1 staat alleen

Eddix

'@Mauri Maler ja voor de teampunten, was maar een grapje natuurlijk. Grootste misser voor mij was Healy op het laatste moment erin zetten in plaats van Dunbar.. maar alsnog wel prima gescoord.

Papa Bart

Na de eerste etappes op 30% en nu stijg ik naar bekertjes territorium! Hartstikke leuk, maar ik kijk liever naar een mooie etappe en dat was vandaag Keihard Uitermate Teleurstellend! Maar misschien keek iedereen wel naar morgen, want dat rondje is verraderlijk!

In sommige voorbeschouwingen wordt Bling genoemd, maar dit is zelfs voor hem toch te zwaar? Of welke sprinter dan ook? Ik ben eerder geneigd om hetzelfde team als vandaag op te stellen met hooguit een aanvaller ertussen, een Konrad of zo. Ooit zullen renners die de Giro willen winnen REV er af moeten rijden, laat ze dat morgen eens proberen dan….

floda

Kennelijk heb ik een team voor saaie etappes. Bijna 12 procent gestegen, maar ja dat mocht ook wel. En fijn dat al die teampunten mannen van REV morgen niets krijgen, gewoon alle aanvallers opstellen die je hebt.

Jasperdewaal11

Samenvattend:

- saaie etappe
- prima score
- weinig wijzer

Maurimaler

We zijn nog gestegen naar plek 9 hier!
Morgen wordt het een bankpunten festijn, gaat het naar de vlucht of controleert Trek…. hier de renners waar ik nog tussen twijfel

Albanese (C)
Leknessund (truipunten)
Mayrhofer (truipunten+ mocht hij er bijzitten nog een top 15)
Pedersen (reële kans op winst)
Roglic (als ze doortrekken op dat puistje..)
Remco (Roglic)
En dan de TWIJFELGEVALLEN waar ik er nog 3 van kan opstellen:
Groves (mocht het een uitgedunde sprint worden)
Battistella (vlucht of niet ik zie hem punten pakken)
Vendrame (normaal altijd opgesteld maar hoe is het met hem?)
Nu NIET OPGESTELD:
Almeida (zie Roglic, sprintte vandaag goed mee)
Milan en Stewart (kunnen ze mee moch Trek.. al controleren?)
Pinot (zekere bergpunten, maar minder kans op top resultaat)

groppiestan

Ik neem matthews, albanese en kung mee morgen. De rest opgevuld met de klimmannen denk ik nu.
Nog maar even een nachtje over slapen.

Vandaag net niet in slaap gevallen, maar wel gestegen naar 99,8%. Elk nadeel heb zijn voordeel dan maar.

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Nog eens opnieuw bekeken, gaat toch niet echt voor de sprinters zijn…

Geoffrey1420

'@ papa Bart in een razend peloton met tempo makers en een roglic of remco die wilt winnen zou het te zwaar zijn idd. Dat gaat morgen niet het geval zijn dus verwacht MM maar voorin!

user26790

Niet om aan te gluren vandaag! Iets gestegen in de ranking. Nog steeds zilver en goud nog binnen bereik.

Nijmos

Goud nog binnen bereik? Zelfs als je nu op 50% staat is goud nog prima binnen bereik hoor.

Nijmos

'@jvd niet om je verder de teleurstelling in te trappen, maar wat was dan ook het idee achter vine kopman?

kevinraar

239 punten gehaald gestegen naar 56.7 8 man in de top 20 best tevreden

Basementman

Met tijdrit op het programma zondag kun je verwachten dat een kopgroep ruimte gaat krijgen. Zoveel klassementsploegen die blijkbaar geen baat bij etappe winst hebben. Of de vlucht het gaat redden, gaat afhangen van Jayco en Trek. Twijfel of Pedersen dit aankan.

En wat denkt men van Albanese, wil hem eigenlijk kopman maken (zowel kans om mee te zitten in ontsnapping, als overleven in peloton), maar kans dat Roglic weer 5e wordt en de goed klimmende sprinters eraf gereden worden lijkt groter.

Phoenix0000

Matthews kopman
Albanese
Evenepoel
Roglic
Almeida
Buitrago
Tesfation
Groves
Pinot

En mss dan Pedersen ipv Tesfation of Pinot.
Nog ff over nadenken

Thomberg

Dit is echt niks voor Pedersen. Wordt echt geen peleton sprint. Als er iemand overblijft is het Blingie Boy

nasibal

Pedersen kan natuurlijk ook meer dan prima in de ontsnapping zitten.

Valvuillerdemoz

Ja toch? Lekker puntjes sprokkelen voor de puntentrui. En de laatste 20 kilometer uitwaaien.

Thomberg

'@nasibal, ja kan maar zeker omdat hij z’n etappe al heeft verwacht ik dat niet. En dan kan een Groves meteen op z’n wiel springen. Punten liggen in het makkelijke deel van etappe

kevinraar

mij team voor morgen
everpoel
roglic
albanese
pedersen
pinot
thomas
vlasov
kemna
rota

bank
uran
pozzovivo
ganna
cerney
garviria
bonifatzio
dekker
cavendish
buitrago
cort
vendrame

twijfel nog over cort voor wie dan?

Nijmos

Als je cort hier niet opstelt, wanneer dan wel? Buitrago zou ik ook overwegen kevin

R. D.

Het belooft veel, maar het kan natuurlijk ook weer helemaal ruk worden morgen.

Vandaag weer wat gezakt omdat Vine en Kamna er niet echt zin in hadden, maar ik zak minder dan ik stijg in de sprintetappes dus dat is mooi.

Ik verwacht eigenlijk morgen wel een topscore, maar dan moet er **** wel aangevallen worden. Eens kijken welke klimmers ik ga offeren voor de Albaneses en Matthewsen van deze wereld ...

Ton Pelo

Cort zat vandaag wel lekker van voren. Zou 'ie morgen dan toch eens gaan? Het blijft een vraagteken die gozer. Volgende keer neem ik hem helemaal niet meer mee. Scheelt een hoop onzekerheid.

Groetjesaandevoetjes

Cort was echt slecht in die etappe die Matthews won. Als hij daar al niet eens aan kan blijven, zie ik het somber in voor morgen.

kevinraar

nijmos wie zou jij er dan voor die 2 eruit doen?

zeker voor morgen
everpoel
roglic
pinot
albanese kopman
pedersen

kan ik nog kiezen uit deze renners
thomas
vlasov
kemna
cort
buitgra
uran
pozzovivo

Laatst gewijzigd
1 2 ... 128 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.