Wat een laffe bedoeling zeg… waarom zou Ineos ook niet op 3 km iemand vooruit sturen? Gewoon testen. Wel interessant dat Roglic zich zo spaart. Voor de ronde interessant voor week 3.
Wel mooi dat ik perfect heb opgesteld met Carthy op de bank. Lekker stijgen zo. Jammer dat Lekkie nog op 1 staat alleen
Na de eerste etappes op 30% en nu stijg ik naar bekertjes territorium! Hartstikke leuk, maar ik kijk liever naar een mooie etappe en dat was vandaag Keihard Uitermate Teleurstellend! Maar misschien keek iedereen wel naar morgen, want dat rondje is verraderlijk!
In sommige voorbeschouwingen wordt Bling genoemd, maar dit is zelfs voor hem toch te zwaar? Of welke sprinter dan ook? Ik ben eerder geneigd om hetzelfde team als vandaag op te stellen met hooguit een aanvaller ertussen, een Konrad of zo. Ooit zullen renners die de Giro willen winnen REV er af moeten rijden, laat ze dat morgen eens proberen dan….
We zijn nog gestegen naar plek 9 hier!
Morgen wordt het een bankpunten festijn, gaat het naar de vlucht of controleert Trek…. hier de renners waar ik nog tussen twijfel
Albanese (C)
Leknessund (truipunten)
Mayrhofer (truipunten+ mocht hij er bijzitten nog een top 15)
Pedersen (reële kans op winst)
Roglic (als ze doortrekken op dat puistje..)
Remco (Roglic)
En dan de TWIJFELGEVALLEN waar ik er nog 3 van kan opstellen:
Groves (mocht het een uitgedunde sprint worden)
Battistella (vlucht of niet ik zie hem punten pakken)
Vendrame (normaal altijd opgesteld maar hoe is het met hem?)
Nu NIET OPGESTELD:
Almeida (zie Roglic, sprintte vandaag goed mee)
Milan en Stewart (kunnen ze mee moch Trek.. al controleren?)
Pinot (zekere bergpunten, maar minder kans op top resultaat)
Met tijdrit op het programma zondag kun je verwachten dat een kopgroep ruimte gaat krijgen. Zoveel klassementsploegen die blijkbaar geen baat bij etappe winst hebben. Of de vlucht het gaat redden, gaat afhangen van Jayco en Trek. Twijfel of Pedersen dit aankan.
En wat denkt men van Albanese, wil hem eigenlijk kopman maken (zowel kans om mee te zitten in ontsnapping, als overleven in peloton), maar kans dat Roglic weer 5e wordt en de goed klimmende sprinters eraf gereden worden lijkt groter.
Het belooft veel, maar het kan natuurlijk ook weer helemaal ruk worden morgen.
Vandaag weer wat gezakt omdat Vine en Kamna er niet echt zin in hadden, maar ik zak minder dan ik stijg in de sprintetappes dus dat is mooi.
Ik verwacht eigenlijk morgen wel een topscore, maar dan moet er **** wel aangevallen worden. Eens kijken welke klimmers ik ga offeren voor de Albaneses en Matthewsen van deze wereld ...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.