Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 129 ... 193 194
Wicked Wout

Vendrame finisht vandaag voor pedersen, albanese, bonifazio, fiorelli, etc Die schouder lijkt goed te herstellen. Daardoor twijfel ik om hem morgen alweer een plekje te gunnen.

Nijmos

Kamna zal wel weer in alle scenario's tussen 15 en 25 eindigen dus die kun je wel missen. Buitrago wel (7 vrij zekere punten en goede puncheur). Vlasov thomas en cort denk ik dan. Wie ben ik he. Maar ge hebt een schoon team voor morrege (met ook nog vendrame).

Jaap Jansen

Morgen ga ik eens lekker opportunistisch bezig.

Evenepoel
Roglic
Almeida
Albanese (C)
Vendrame
Mollema
Cort
Buitrago
Fortunato

-Wielerfan

Ik zie iedereeen over Albanese, Pedersen etc praten maar die laatste klim zit een stuk in van 19%. Een klim van gemiddeld 10%.

En dan ook nog de Monte Delle een klim van 7,1 km aan 7,1%
Die eerst nog beklommen moet worden.

Ik zie hier eerder klimmende aanvallers voor de dagzege strijden. Types als Healy, Barguil etc.

ralfinho77

Mijn team voor morgen:
Roog
Almeida
Thomas
Hart
Konrad
Albanese
Cort
Healy
Buitrago
Nu op het bankje REV, vine, pinot, carthy, pedersen, Caruso. Twijfel nog mads erin, maar voor wie dan? En Remco erin dat is natuurlijk een zekerheidje maar wie er dan uit. Misschien hebben jullie tips?

Nijmos

Zouden mannen als Kung, Pedersen, Ganna, Mcnulty en Healy zich morgen inhouden gezien de tijdrit?

kevinraar

dit word mij team
everpoel
roglic
thomas
vlasov
pinot
rota
cort
albanese
buitrago

bank
pedersen
pozzovivo
kemna

Basementman

Volgens de bookmakers: Healy, McNulty en Matthews favoriet, gevolgd door Cort en Albanese, daarna alle klassementskleppers. Pedersen quote van 101, dus die kan op het bankje. Hopen op Rota.

jenzrscl

Mcnulty kan morgen maken dat hij mee is

Matthews cap.

rbc1912

Hier ook maar vol op Rota. Verder Healy, Cort, Buitrago, Albanese, Roglič, 'Everpoel', Pinot en laat ik eens zot doen: Tesfatsion

R. D.

Als ik de voorbeschouwingen en voorlopige odds bekijk kom ik op de volgende 9 namen uit;

7.50 HEALY ****!!!!$$$
12.00 MATTHEWS !!!!$$$$
21.00 ALBANESE *!!$$$$
15.00 ROGLIC *!!!
19.00 EVENEPOEL *!!!
12.00 CORT $$$
26.00 KONRAD *!!
51.00 BUITRAGO *!!
67.00 VINE *!

Ik weet niet of ik Healy ook durf te cappen ...

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ganna zal zich wel sparen. Mcnulty hoeft zich nergens voor te sparen toch. En pedersen in langere tijdrit denkik niet dat hij top 15/20 wordt, spreek me tegen als ik mis ben

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Wat een drama zeg deze eerste ritten. De nodige bankpunten en dan ga je zoals vandaag Healy cappen om iets goed te maken. Hij heeft het geprobeerd, maar uiteindelijk de andere 8 in de top 20 en dus geen captain punten. Morgen nogmaals Healy als Cap. Voorlopig op een karige 45% en dan zit ik in een stijgende lijn ….

R. D.

Ja ik twijfel ook om gewoon vol voor de vlucht te gaan en dan zelfs Roglic en Evenepoel te banken, samen met renners die kort staan als Buitrago, Vine, Kamna en Pinot.

wat blijft er dan nog over ?

HEALY
MATTHEWS
CORT
ALBANESE
KONRAD
VENDRAME
KUNG
PEDERSEN
FORTUNATO

kan best goed uitpakken, maar ook desastreus :)

touretapper

Hallo iedereen.

Mijn renners voor morgen zijn,

(Cap) matthews

Evenepoel
Roglic
Almeida
Pinot
Mollema
Healy
Buitrago
Barguil

Bankrenners zijn,

Tao
Arensman
Vine
Dennis
Kung
Pedersen
Gaviria
Dekker
Caruso
Covi
Ulissi

Wens iedereen veel succes toe

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Evenpoel
Roglic
Thomas
Almeida
Pinot

Matthews(C)
Mcnulty
Pedersen

Laatstse plekje
dunbar pozzo vine riccitello barta ganna (1 van hen)

Laatst gewijzigd
touretapper

.

Karperdrol

Iemand enig idee hoe het met fiorelli is? Morgen is precies zo'n etappe, waar die dan weer goed bij zit en jij hebt hem dan op de bank...

Wielertje12

McNulty samen met Healy meeste kans volgens bookies.

JohnMcBennett

De bookies weten uiteindelijk net zo weinig als wij. Het blijft een beetje koffiedik kijken in die zin. Ik heb wel zin in morgen. Dat is het fijne aan zo'n saaie etappe vandaag: het zal morgen vast leuker worden om te kijken. Bij mij wordt het een bont gezelschap van AKs, puncheurs en sterke sprinters waarbij Healy toch wel mijn aanvoerder wordt. Of ik hem ook daadwerkelijk durf te cappen, dat is dan weer een tweede. Misschien is dat wel weggelegd voor MM, of good old Roglic. Who knows? Eerst maar eens een nachtje slapen, met de etappe van vandaag op, zodat ik lekker makkelijk in slaap kan vallen.

Risje89

'@karperdrol Hij liet vanmiddag vrij vroeg lopen, maar dat kan ook een goed teken zijn.

R. D.

Het blijft erg lastig, ik overweeg eigenlijk maar 5 vd 20 renners NIET

- Heeft het zin om Roglic en Evenepoel op te stellen ? Het zou kunnen dat slechts een handjevol vluchters overleven dus dan zijn deze 2 zeker bij de voorste renners voor plekjes rond plek 6 tm 10, maar dat kan net zo goed 11 tm 16 zijn.
- het groepje wat vaak bij hun kan blijven eindigt meestal nog lager, en die krijgen toch ook geen vrijheid om te vluchten, ik denk dat dit geld voor alle renners tm Uran. Dus hoeveel zin heeft het om Vine/Kamna/Buitrago/Pinot op te stellen ?
- Matthews wordt veel genoemd maar is het denkbaar dat hij in een vlucht zit zonder Pedersen ? Dan moeten ze dus allebei mee, en zijn er nog wel wat goed klimmende sprinters op te noemen.
- hoe is het met Vendrame ?
- waarom wordt Fortunato vrijwel nergens genoemd, ook laag bij de bookies

kortom, ik ben er nog niet uit :D

Lo Zar

Roomy van Conci is neem ik aan Oldani. Of is dit te kort door de bocht? ;-)
EDIT:
Sbaragli plaats ik bij Senne.
Groves / Krieger
Ries / Sink
Maar dan ligt Stefano nu bij Oscar en die lag bij Ramon en dan ligt de Boer op de 4.

Mij(n) team voor morgen:
Evenepoel (C)
Roglic
Almeida
Hart
Vine
McNulty
Albanese
Buitrago

Laatste plekje voor Oldani, Caruso, Pinot of Tesfatsion.
Etappe lijkt me vooralsnog te heftig voor Vendrame in zijn toestand hoewel hij keurig aankwam vandaag,
Volgende week nog twee halve kansen voor 'm. Maar ik vrees dat hij op het bankje blijft.

Laatst gewijzigd
stilitimo

Ik heb vandaag
Matthews ( cap)
EVE
Roglic
Mollema
Pedersen
Albanese
Vendrame ( hersteld )
Buitrago
Mayrhofer ( teampunten)

Bank
Almeida
Hart
Kamna
Carthy
Fortunato
Pinot
Pozzovivo
Ballerini
Fiorelli
Van wilder
Caruso

Ik twijfel om fortunato er nog in te puzzelen maar weet niet voor wie… voor buitrago? Of de mss toch nog niet herstelde Vendrame ? Of Pedersen?
Tips?

Bzuidema

Gisteren gestegen met 7 procent naar 56%. Dat komt mede door dat mijn sprint team niet helemaal uit de verf kwam met onder anderen Gaviria. Dat is gewoon een verkeerde beslissing geweest. Mijn klim en klassementsteam is wel redelijk in orde en met een goede dag opstelling kan ik denk ik nog redelijk wat omhoog.
Vandaag weer voor de vluchters en of klassementsmannen. Gisteren natuurlijk een teleurstellende finale. Dus of de klassementsmannen vandaag wat doen is nog maar de vraag.
Mijn team zal er ongeveer zo uit komen te zien vandaag.
Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
kamna
Pinot
mcnulty
Mollema
Albanese

Laatst gewijzigd
1 2 ... 129 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.