Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 143 ... 193 194
Risje89

Budget-MM gaat hier mee ten faveure van Skujins (die zal toch niet elke goeie vlucht mee zijn?). Verder hier ook een combi van sterke sprinters en baroudeurs, aangevuld met G.

R. D.

Oh ja Bais heeft de bergtrui, ik vergeet dat echt. Nouja ik ga maar voor een mix van sprint en vlucht.

PEDERSEN
MILAN
CORT
MATTHEWS
ALBANESE
GAVIRIA
BALLERINI
HEALY
KONRAD

Op de bank:

CONSONNI
VENDRAME

Sorry dat ik weer eens over odds begin maar het viel wel op dat Consonni vergeleken met soortgelijke etappes eerder in de giro heel erg slecht staat bij de bookies, rond plek 30-35. Is er iets met hem of komt het omdat Cimolai is weggevallen ?

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Healy zou beter wachten op een etappe 12 of 15.

ZK

Omdat Consonni tot nog toe niet verder komt dan 11e plek bij sprints. En bij odds kijken ze naar de kans dat hij wint. En dit is gewoon echt nihil. Dus staat hij staat achter vele sprinters, maar ook achter vele potentiële vluchters bij de odds. Zegt niets over de kans dat hij mee sprint als het voor (heuvel) sprinters is. Die kans is immers gewoon heel groot.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Maar de echte vraag is waar R.D. en ZK voor staan

ZK

R.D. en ZK zijn afkortingen van schunnige woorden die niet gepast zijn met de vele kinders hier

Laatst gewijzigd
Franky122

Goeie vraag K.M.A.

Landaluze

Ja, heel goed. Compleet irrelevant.

Bookies gaan voor grootste kansen voor de sprint, maar ik spreid mijn kansen. Bank 3 sprinters en zet toch in op 3 vluchters.

LuckyLuuk

Ik hou geen team meer over met al die opgaves.

YouriM

Waarom is Evenepoel nog niet uit koers op Scorito?

KV

Omdat hij straks toch nog als DEUS EX MACHINA zal verschijnen

Odin

Pozzo abandon

Yuri2222

Renners worden pas als “niet beschikbaar/uit koers” in scorito gezet als ze daadwerkelijk niet gestart zijn in de eerstvolgende etappe. Dus zodra de deadline straks verstreken is, zullen Evenepoel en Kung enzo die status krijgen.

Thomberg

Iedereen kan Evenepoel voor de zekerheid opstellen, mocht hij toch starten. Gratis punten.

Risje89

Jammer van Pozzo, hij leek me goed in orde voor een laatste top 10 plaats.

Vuel Gi Tour

Thanks voor de tip Thomberg gaan we doen

Jasperdewaal11

Kijken of Riccitello zich meer gaat tonen dan.

danusz1986

Roglic
Hart
Konrad
Pedersen
Matthews
Albanese
Vendrame
Ballerini
Cort

Bank:

Consonni, Fiorelli, Mayrhofer, Buitrago en Caruso.

zomaareens

Waarom fiorelli op de bank?

pirazzi

Bystrom en Taaramae ook niet meer van start

danusz1986

'@zomaar

Omdat Fiorelli nog niet zoveel heeft laten zien. Ik zou nog eerder Consonni erin zetten voor hem.

kevinraar

Weer een uitvaller Pozzovivo hou zo niks meet over

R. D.

'@DANUSZ1986

En wie zou je eerder kiezen van Vendrame en Konrad, jij stelt ze beiden op zie ik, maar ik alleen Konrad. Beetje fomo bij Vendrame toch.

Groetjesaandevoetjes

Fiorelli heeft 100x meer laten zien dan Cort. Fiorelli staat op 46 punten al.

oli4g

ik lees hier dat ze overwegen de rit in te korten. Kan zomaar kans op massaprint vergroten als ze zo meteen de bus in stappen.

1 2 ... 143 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.