Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 15 ... 193 194
jan derksen

'@risje89 bron?

jan derksen

Wat kan de grote blauwe vogel nog klaarspelen voor ze geld ?

Blaagstra

Nu je het zegt: Ciccone id Giro gaat natuurlijk altijd wat laten zien in de bergen, en is dan ongevaarlijk voor klassementsmannen. Dus als tweede-Groningse-Jeugd-belevende-Mollema z'n linker wimpertje kapot knippert voor de camera na afloop van de eerste tijdrit, omdat hij onverwacht Maglia Rosa om heeft, gaat Trek de eerste twee weken 3-truienpunten opstapelen! 4 Trekkers erin

ditisdavid

Volgens mij heeft Ciccone voor het laatst iets gezegd over het al dan niet rijden van een klassement voordat het seizoen begon, goed mogelijk dat de plannen zijn gewijzigd na zijn sterke rijden van de laatste maanden. Denk persoonlijk dat het niet heel veel uitmaakt voor hoe hij gaat scoren, maar hem in de bergtrui terwijl Pedersen in het paars rijdt zou wel heel aantrekkelijk zijn...

Dr.Watt

Ik vrees niks, Derksen. Wel veel goeie wil maar daar krijgen we geen punten voor

Interessante ontwikkeling ivm Ciccone.
Aan de andere kant is het iets wat hij al eerder heeft gezegd om er dan later weer op terug te komen.
Dit seizoen rijdt hij de beste GC resultaten van het jaar dus twijfel aan de relevantie van die woorden.

Risje89

'@jan derksen onder ander dit artikel: https://www.wielerflits.nl/nieuws/geen-klassementsambities-meer-voor-ciccone-win-liever-een-etappe/

Maar hij heeft het wel vaker aangegeven in interviews.

jenzrscl

Jonathan milan, wat meedoen? Heeft nx getoond in klassiekers ma als italiaan en sprinter toch wel mooie voor 2 m of is een cavendisch dan intressanter?

Yskoud

Gall en Cepeda samen maar 1,5 miljoen, die hondendrol hebben ze weer mooi aantrekkelijk verpakt. Gelukkig nog even om na te denk hoe vaak ik me aan die steen wil stoten.

Ludi

Mooi verwoord @Ab 🥂

Odin

'@Destination Unknown Hier hetzelfde, ik verwacht dat Evenepoel te sterk gaat zijn voor Roglic. Maar Roglic gaat zeker ze punten wel binnenhalen, maar ik neem denk ik geen extra jumbo’s mee, hooguit 1. Maar er gaan sowieso 3 teamgenoten van Evenepoel mee bij mij.

jan derksen

Van die Baanwielrenner en die boer op het land blijf ik ook lekker van af. Niet goed genoeg naar mijn mening voor deze etappes

Primavoormij

Er doet ook nog een Exicaanse hoed met een brede rand mee die op meerdere terreinen punten kan scoren. Staat er bij mij voorlopig in.

jenzrscl

Ik neig ook naar 2 ploegmaats remco, ballerini is voor 1.5 wel mooie prijs, zeker als hij af en toe meesprint. En waarom ook niet? Zelfs al heeft remco geel, kunnen ze nog altijd ballerini uitspelen weliswaar zonder leadout.

En dan tweede van wilder ..

dvansteenis

Als Remco in het geel rijdt, heeft hij shirtje geruild met Roglic

madeinstars

Van Wilder gaat sowieso mee. Die zie ik zelf ook nog wel eens top-20 rijden in bergetappes. Zelfde geldt voor Kuss, wat dat betreft. Voor al het overige vind ik de ploeggenoten van zowel Rog als God wat lastig te passen. Ervan uitgaande dat Ballerini niet mee gaat.

nasibal

Van Wilder gaat sowieso mee. Die zie ik zelf ook nog wel eens top-20 rijden in bergetappes.

Net zoals in de Vuelta vorig jaar? :)

Laatst gewijzigd
madeinstars

Misschien nog wel vaker. Lol.

Dr.Watt

Ik ga voor Cerny, Van Wilder en dan is het twijfelen of Cattaneo zijn dure plrijs waard is tov Serry

Landeirovic

Wat verwachten jullie van Vine? Weinig besproken maar kan zomaar verrassen.

KV

Ben jij niet de man met de inside information van UAE?

ManWithBeard

Lekker puzzelen mensen! Toch wel by far het leukste van Scorito (naar mijn mening).
Ik zit ook te twijfelen om Ineos thuis te laten. TGH rijdt nu heel sterk in de Alpen en Thomas rijdt het hele jaar al als Sagan. Maar zie het zomaar weer andersom zijn. Thomas zal zich volledig gericht hebben op de Giro dit jaar denk ik.
Dan nog Sivakov die sterk rijdt, maar wel weer onderuit zal gaan.
Dan kom je toch uit bij ons Thymen. Rijdt niet echt geweldig tot nu toe en zal 3de, 4de kopman (?) zijn. Niet echt aantrekkelijk. MAAR: Na dag 1 kan hij zomaar eens heel wat dagen 2de staan in het jongerenklassement. En daarna toch wel top 5 tot het einde denk ik. Niet de dikke punten, maar tikt wel aan. Toch al gauw 50 puntjes inclusief eindafrekening. Dat is zonder etappepunten.

Maurimaler

Wat denken jullie van Oldani (500k), hij zou perfect kunnen meestrijden voor een mooie plaats in etappe 5/6/11
Maar ik vrees er misschien voor dat Alpecin alle ballen op Groves zet en hij zo een beetje gevangen zit + de ploeg van Pedersen. Hoe zien jullie dit?

Dr.Watt

'@ Landeirovic

Heel veel. Meer dan van zijn kopman.
Als hij de vorm van begin dit jaar en eind vorig jaar haalt.

Heb jij meer info over zijn knieblessure?
Als hij volledig hersteld is, neem ik hem zeker mee. Maar geen idee over zijn vorm en voorbereiding.

Dr.Watt

'@ Mauri

Ik vind hem een koopje. Maar heb dezelfde twijfels als jij. Maar in een GT gebeurt er veel en soms schuif je op in de pikorde.

R. D.

eerste teampie erin geklikt puur op gevoel.

6 klassementsrenners twv 21.25M
3 klimmers twv 5.25M
3 tijdrijders twv 4.00M
3 sprinters twv 9.00M
3 aanvallers twv 3.00M
2 knechten twv 2.50M

1 2 ... 15 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.