Nu je het zegt: Ciccone id Giro gaat natuurlijk altijd wat laten zien in de bergen, en is dan ongevaarlijk voor klassementsmannen. Dus als tweede-Groningse-Jeugd-belevende-Mollema z'n linker wimpertje kapot knippert voor de camera na afloop van de eerste tijdrit, omdat hij onverwacht Maglia Rosa om heeft, gaat Trek de eerste twee weken 3-truienpunten opstapelen! 4 Trekkers erin
Volgens mij heeft Ciccone voor het laatst iets gezegd over het al dan niet rijden van een klassement voordat het seizoen begon, goed mogelijk dat de plannen zijn gewijzigd na zijn sterke rijden van de laatste maanden. Denk persoonlijk dat het niet heel veel uitmaakt voor hoe hij gaat scoren, maar hem in de bergtrui terwijl Pedersen in het paars rijdt zou wel heel aantrekkelijk zijn...
Ik vrees niks, Derksen. Wel veel goeie wil maar daar krijgen we geen punten voor
Interessante ontwikkeling ivm Ciccone.
Aan de andere kant is het iets wat hij al eerder heeft gezegd om er dan later weer op terug te komen.
Dit seizoen rijdt hij de beste GC resultaten van het jaar dus twijfel aan de relevantie van die woorden.
Lekker puzzelen mensen! Toch wel by far het leukste van Scorito (naar mijn mening).
Ik zit ook te twijfelen om Ineos thuis te laten. TGH rijdt nu heel sterk in de Alpen en Thomas rijdt het hele jaar al als Sagan. Maar zie het zomaar weer andersom zijn. Thomas zal zich volledig gericht hebben op de Giro dit jaar denk ik.
Dan nog Sivakov die sterk rijdt, maar wel weer onderuit zal gaan.
Dan kom je toch uit bij ons Thymen. Rijdt niet echt geweldig tot nu toe en zal 3de, 4de kopman (?) zijn. Niet echt aantrekkelijk. MAAR: Na dag 1 kan hij zomaar eens heel wat dagen 2de staan in het jongerenklassement. En daarna toch wel top 5 tot het einde denk ik. Niet de dikke punten, maar tikt wel aan. Toch al gauw 50 puntjes inclusief eindafrekening. Dat is zonder etappepunten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.