Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 152 ... 193 194
Hay

Hier twee uitvallers, REV en Cerny. Daar komt er mogelijk nog een bij, lees dat ook Groves niet goed voelt.

yoeri

'@klaasd;

"Vlasov leek sowieso de slechtse keuze van de dure klassementsjongens."

Hoe kom je daarbij? Vlasov stond op een keurige 6e plek en zijn terrein moest nog komen. Die had alle kans om in de top 3 te eindigen lijkt mij...

rbc1912

Ontwaak net (nachtdienst) en tel hier nu 2 uitvallers met 'Everpoel' en Tesfatsion. Die laatste niet opgemerkt en die staat dan ook in mijn team vandaag.
Maar mijn schade is vooralsnog alleszins te overzien

Sloddies

Mijn ervaring met Vlasov is dat het er lang erg goed uit ziet (maar nooit eerste 3). Maar dat hij als het lang steil wordt en puntje bij paaltje komt toch niet kan volgen en 10e of 11e wordt.
En zelden in een geslaagde vlucht. Kortom: alleen met forse korting kies ik hem, niet voor de Scorito-adviesprijs...

ProScoritoManager

'@yoeri: Top3 nog wel. Afgezien van Leknessund, op wie van de mannen boven hem ging ie op 'zijn terrein' de minuut achterstand die hij alvast had dichtrijden? Dan nog een tijdrit op de laatste dag waarin al die mannen erboven ook beter zijn normaal gesproken, hoe ging de beste man top3 rijden?

Jv1997

Wanneer zou Groves afstappen? 😶😶

NOAD1912

Nou Hart kunnen we ook schrappen. Wat een k-Giro op deze manier.

arjenzvob

Man man man.... Wat een kwelling is deze giro. Nu Hart ook nog eens onderuit.... De meest gelukkige wint deze Giro en dus ook Scorito. Part of the game, maar frustrerend zeker!

rbc1912

Ai, Tao toch :(

Zadelpen

Afschuwelijk.....

Jasperdewaal11

Pfff ik heb Hart niet maar dit gun je niemand :(

+ O Rodriguez man man man

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Ai de giro blijft ons niks bespaard. Hart ook lelijk gevallen en uit de koers.

mspan

Hier iemand met Thomas, maar wat een drama dit. Hoe 3 dagen(zondag dinsdag woensdag) een hele giro op zijn kop kan zetten, zonder dat daar ‘bergen’ aan te pas komen. Zonde zonde zonde

Risje89

Manmanman wat een ellende. Tao niet in mijn team, maar de glans gaat wel van deze Giro af deze manier en dan heb ik het nog niet eens over Scorito, want daar ontspring ik de dans wonderwel met nog steeds maar 2 uitvallers.

Capra

Uitvaller nr.5 met TGH, daar gaat mijn bekertje. Ook triest voor de hele Giro, blijft weinig over straks.

Zadelpen

Als het zo blijft regenen in de bergen, met die afdalingen.... brrr.... misschien durf ik dan wel niet te kijken.

rbc1912

Evenepoel en Tesfatsion zat ik niet zo mee, maar Tao doet wel erg veel pijn hoor. 'Scorito-wise' wel gunstig dat ik G nog heb. Die was ook een stuk minder gekozen dan TGH

rbc1912

'@Zadelpen: ik las gisteren over een dappere poging van Bahrain, maar eigenlijk is dat kamikaze toch? Als het droog ligt: allez. Maar in die stromende regen

groppiestan

Ik heb ook Thomas ipv hart. Maar het spelletje is zo toch echt wel bijzaak. Hoop voor hem dat het een beetje meevalt.

rbc1912

Mwa. Het spel staat op zich. Er gebeuren altijd nare dingen. Iedere keer weer

Imbatido

Enorm jammer, de Giro wordt in een paar dagen tijd behoorlijk onthoofd. Verrassend genoeg is Tao ook zowat de eerste die naar huis moet door een valpartij. De andere uitvallers waren bijna allemaal omdat ze ziek waren. In de Tour vallen er doorgaans toch veel sneller slachtoffers door valpartijen, daar kan de Scorito-pool soms al in de eerste dagen de prullenbak in. Maar qua valpartijen (en schade) is het eigenlijk nog lang goed gegaan. Enorm jammer dat het dan alsnog gebeurt.

Zijn er hier teams met Evenepoel, Vlasov en Hart?

Groetjesaandevoetjes

Ik lees veel mensen met 2 a 3 uitvallers. Ik ben wel een pechvogel, namelijk 8 uitvallers met Hart er bij. Heb er nog 12 over. Ik hoop dat ze bij de grote ronde's een soort van zelfde systeem doen als in het voorjaar met reserves.

rbc1912

Dat zou een fantastisch idee zijn. Op beide rustdagen een wisselmoment bijvoorbeeld. Want jij hebt wel erg veel pech zo te zien. Dan is de lol er ook snel af

Groetjesaandevoetjes

'@brabander - zoiets inderdaad. Sta gelukkig nog wel op 95%, maar ik ga waarschijnlijk alleen nog maar zakken.

ryanvdb2000

Hier iemand met Vlasov, Evenepoel en Hart..

Stond keurig 94% gister maar kan er nu net zo goed mee stoppen denk ik.. :)

1 2 ... 152 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.