Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 153 ... 193 194
Rob94

Hart er ook af. Ben er eigenlijk wel weer klaar mee zo

Jaap Jansen

Wel interessant punt om in de grote rondes ook een Gouden Wissel door te voeren. Nadeel is dan dat er topsprinters ingeruild kunnen worden voor topklassementrenners, en er weinig 'originele' keuzes zijn.

niek-vdv

Dan zou je dus beperkende regels moeten invoeren, zoals alleen wisselen in dezelfde Scorito categorie, of alleen renners die lager staan in een bepaald klassement, of maar de helft van het budget wat je terugkrijgt, etc.

Laatst gewijzigd
Kanarie

Mensen met 8 uitvallers of REV, Vlasov en Hart hebben wel heel veel pech.
Wisselen in een grote ronde zie ik niks in. Dan neem ik Groves voor de eerste week of 2 weken die ik daarna wissel voor Thomas. Maar ja, een kasseiman voor een heuvelrenner is eigenlijk niet heel anders.

yoeri

'@ProScoritoManager;

De laatste tijdrit is een klimtijdit en dat is iets wat Vlasov toch erg goed kan. Won vorig jaar nog de klimtijdit in de Ronde van Romandië. Op 1 minuut en 51 seconden voor Geraint Thomas. Daarnaast hadden we nog helemaal niets gezien van de krachtsverschillen bergop. Vlasov was de rit voor de heuveletappe, waar hij 30 seconden verloor, evenals Evenepoel gevallen (en achteraf dus ook covid). Dus dat tijdsverlies was ook niet heel vreemd. Zei dan dus ook niets over zijn vorm qua in het hooggebergte. Zijn vlakke tijdritten waren daarnaast gewoon prima. Waarom hij geen tijd op een Thomas en Hart zou kunnen pakken bergop, terwijl hij dat al vaker in zijn carrière gedaan heeft dat begrijp ik niet?

nasibal

Hahahaha Caruso opstellen ipv Almeida omdat Milan wel eens zou kunnen winnen is vandaag wel ironisch. Daar ga ik zo een lekker pilske op nuttigen

ditisdavid

Hart uitgevallen, niemand bij de eerste drie. Het kaartenhuis stort in elkaar de laatste dagen...

Risje89

Consonni kiezen ipv Milan lijkt zo een grotere mispeer dan Gaviria/Groves.

RiesKos

Natuurlijk veel vervelender voor Hart dan voor mij, want dit blijft maar een spelletje. Maar toch. Stand van zaken: nu 7 uitvallers. Ik denk dat ik er maar een nieuw spelletje van ga maken:
Wie staat er het eerst op nul wielrenners in zijn team.

pirazzi

Gaviria gespeeld maar Kanter was beter geweest. Ballerini mooi achtste.

Laatst gewijzigd
Capra

Gelukkig heeft Jip de gele trui nog......

ronvisser

Niemand in de top drie zegt vandaag niet zo veel. Ik ben met 3% flink gestegen tot aan bijna bronzen bekertje (top 10 is slechts bekend). De glans en lol is er wat mij betreft wel echt af deze Giro. Enorm uitgekeken naar de strijd in de bergen, maar met Hart en God vallen twee favorieten uit. En ik vrees dat corona nog wel even gaat huishouden.

Scoritotechnisch zijn de vooruitzichten niet rooskleurig: met Hart, God, Vendrama, Cerny en Dr. Pozzo heb ik vijf uitvallers. Op het vlakke weet ik nog wel een aardig team op de been te brengen, maar met drie uitgevallen klassementsmannen en twee waardeloze Quickstepknechten zal er in de derde week sprake zijn van een vrije val.

Punchen of verzuipen

Ik heb het voor elkaar gekregen om voor de derde keer Oldani op de bank te zetten terwijl hij top 6 rijdt. Vandaag mijn 8 sprinters opgesteld + TGH. Had niet meegekregen dat Groves echt ziekig/helemaal leeg is.

KV

En MM premium die na de laatste bocht gewoon stopt met sprinten (zal wel weer iets met zijn ketting ofzo geweest zijn, altijd iets met die gast), terwijl budget MM vanop mijn bankje natuurlijk naar plek 7 sprint.

Zucht.

HaagseHaas

Kamna weer gewoon 17e. Kan je gewoon puntjes mee pakken in sprintetappes, hij blijft altijd voorin zitten.

arjenzvob

'@KV MM1 kreeg een beuk in de bocht.

valowitz

Zijn er nou nog enkelen die nog geen uitvallers hebben?

jenzrscl

Voordeel dat MM niet mee sprintte, morgen kan hij gewoon lekker mee met vlucht zonder dat pedersen en milan achter hem aan hollen

Aanklampen

'@kV, Ballero zette Matthews klem..

Wat was nu weer met Gaviria aan de hand? Hij lijkt wel vervloekt..

KV

'@ arjen

Kan allemaal wel goed zijn, maar misschien mag hij toch nog een beetje aan Scorito denken en dus proberen verder te sprinten voor plek 10. Als zelfs dat al teveel gevraagd is na zijn offday van gisteren...

NOAD1912

'@KV,

Haha, ik vraag me altijd af of er nou niemand van de niet top-sprinters aan zijn marktaandeel als pick in wielerspellen denkt. Ik verdenk Kämna er een beetje van ;)

Philippo Ganna

Kan iemand mij vertellen wat Gaviriaart Staartjes allemaal aan het doen is? Hoe kun je het presteren om constant je mannen op kop te zetten en geen enkele keer om de prijzen mee te doen. Grootste miskoop van deze Giro tot nog toe?

niek-vdv

Gaviria gevallen bij die val op 2 kilometer..

Philippo Ganna

'@niek-vdv dat verklaart... hij begint zich zo langzamerhand toch richting de donkerste krochten van de zwarte lijst te begeven

nasibal

Gaviria heeft zn leuter in de accuvloeistof gehangen, wordt voor veel mensen wel een zure pick zo.

1 2 ... 153 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.