Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 155 ... 193 194
nasibal

Almeida lijkt voorlopig als 'lachende 3e' door de strijd heen te komen, tenzij ik iets gemist heb. Heb ook niet alles gezien. Met Formolo, Vine en McNulty denk ik dat ze ook nog inmiddels één van de sterkste ploegen hebben. Die zouden het overmorgen zomaar eens kneiterhard kunnen gaan maken.

Of iemand in de vlucht morgen daarin past, dat weten alleen zij.

Nijmos

Vanuit het peloton is die laatste klim te zwaar voor MM. Maar vanuit de kopgroep kan hij tpp 5 rijden

R. D.

Ietsje minder als gisteren maar toch weer 4.9% gestegen naar 74.1%. Het begint zo nog leuk te worden.

Geoffrey1420

'@Rim brakes ik ga ervoor! In een grote groep ( ik denk dat het dat gaat zijn) hoeft morgen helemaal niet zo zwaar voor hem te worden en ik denk dat iemand van zijn kaliber niet meer gaat sparen maar er alles aan doet om weer terug in het klassement te komen

Kleine Drekst

verwacht morgen weer is een vluchter die het haalt. Eerste uur zal wel leuk worden om te kijken omdat er veel mee willen zitten. Morgen defensief Roglic of Thomas kopman.

Nijmos

Mcnuly en Vine krijgen ook 3 gratis punten. Met een grote groep morgen zijn dat er waarschijnlijk meer dan Kamna of Dunbar gaat vdienen.

Basementman

Ja maar ook voor Matthews is dit vanuit de vlucht nauwelijks te winnen. Klimt alsnog stuk minder dan de types Healy, McNulty, Rota, en die klim is niet te onderschatten. Alleen als ie in dezelfde vorm als tijdens tour in Mende verkeert maakt ie kans. En... Het schijnt redelijk weer te worden.

jenzrscl

Vine en mcnulty altijd in me team vanaf nu, zeker wnr ik minder keuzes moet maken.

puntenjager

De Giro is een slagveld geworden op de verkeerde manier helaas. Voor morgen de volgende namen.

Roglic
Almeida
Carthy
McNulty
Leknessund
Pinot
Matthews
Albanese
Cort

Bankje:
Fortunato
Pedersen
Groves
Consonni
Ballerini
Fiorelli
Gloag

Kopman denk ik voorlopig aan McNulty. Albanese, Matthews en Cort zou ook nog kunnen.

Jasperdewaal11

Is kijken of mijn darkhorses Covili & Riccitello er morgen zin an hebben. Gokje waard

kevinraar

iemand ook 8 uitvallers of zelfs meer?

puntenjager

'@kevinraar 8 is wel veel hoor. Ik zit zelf ‘maar’ op 4.

jenzrscl

'@nasibal klopt uae heeft beste team

Maar met vine en mcnulty gaan ze roglic en thomas niet zenuwachtig maken, die mogen wel vrijheid.

Bahrein heeft denkik nu meer het lot in handen
Met caruso haig en buitrago nog drie man in strijd vooraan..

niek-vdv

Update over Gaviria: geen breuken, wel tal van oppervlakkige verwondingen. Nog geen beslissing over eventuele opgave.

Guido Maltempi

Wat een ellende jongens. Vendrame en Tao naar huis, Gaviria met z’n arm in een mitella, Sivakov in de kreukels op 14 minuten en Groves te verzwakt om het peloton te volgen. Gisteren ook al het klassement van Jay naar de Vine’tjes, dit dreigt weer zo’n typische ‘aanklampen op 85% en dan in de eindafrekening stranden op 67%’-Giro te gaan worden.

-Wielerfan

Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden hoeveel bergpunten er morgen verdeeld worden?
Is voor een ander spel.

Jv1997

Het grootste slachtoffer is echter hoe dan ook Geoghegan Hart, die na zijn val werd overgebracht naar het ziekenhuis in Genua. Daar wezen onderzoeken een heupbreuk uit, die zodanig gecompliceerd is dat de renner een operatie nodig heeft.

Dat is niet best..

floda

Heb voor morgen Rota, healy, skuijns, van wilder, Albanese en MM als potentiële aanvallers aangevuld met kamna, G en almeida. Buitrago op de bank ondanks de truipunten. Gok erop dat kamna sprint voor plekje 10 in uitgedund peleton. Vwb captain twijfel tussen healy en Rota.

R. D.

Neig naar de volgende 9;

Healy
Vine
Cort
Konrad
Roglic
Matthews
Albanese
Fortunato
Buitrago

voorlopige bank; Kamna en Pinot

Pedersen en Milan gaan dit toch sowieso niet trekken, zelfs niet in een vlucht ?

Keshi

'@wielerfan
3e en 2e cat, dat is 9 en 18 punten.

Witte Willem

Weet iemand waarom MM vandaag niet in de sprint mee deed? Ik begin wat twijfels bij hen te krijgen na de uitslagen van de laatste dagen. Maar misschien is er een logische verklaring voor en is hij topfit voor morgen…?

Cerebral36

Werd gehinderd waardoor hij niet door kon.

Aanklampen

'@Witte Willem, Ballerini zette MM beetje klem op plek 10-12. Bling liet vervolgens lopen.

Landeirovic

https://www.cyclingnews.com/news/jay-vine-resets-giro-ditalia-ambitions-after-freezing-in-the-rain/

R. D.

Ik blijf het listig vinden om een aanvaller te cappen, meestal zijn er toch maar een stuk of 5 die overblijven van zo'n kopgroep. Heb jij dan precies de goede gekozen ? Toch voelde het wel als zonde toen Healy de vorige keer won.

Healy, Vine of Konrad ?

Of safe met Roglic ...

1 2 ... 155 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.