Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 156 ... 193 194
Karperdrol

Thanks @Landeirovic!
Had nog een kleine hoop om hem in de kopgroep te zien, maar lijkt nu dat die in de 3e week zijn ritten uit gaat kiezen.

groppiestan

Vine op het bankje vandaag, na het lezen van het interview. Pinot in vine out.

R. D.

Ik weet niet wanneer dat interview is afgenomen, maar ik vermoed de rustdag. Als hij dat zegt een paar 'recovery days' te nemen en daarna wel gaat zien hoe het 'the last few days of THIS week' gaat, laat ik hem echt niet op de bank.

groppiestan

In het interview staat dat hij dit op woensdag zei. Dus einde van de week zal hij vast niet morgen mee bedoelen

Wicked Wout

Pinot hoef je echter ook nog niks van te verwachten. Die zei op Wielerrevue: “De eerste vijf dagen van de Giro was ik goed in vorm, maar daarna werd ik ziek. Ik heb geluk dat het mij in deze fase van de ronde overkomt, maandag is het rustdag en daarna staan er drie ritten voor sprinters of punchers op het programma.” Klinkt niet alsof hij de rit van vandaag als kans ziet.

Nijmos

Zou iemand de voor scorito belangrijke onderdelen van dat Vine artikel willen citeren (paywall)?

Basementman

Blijf het toch wat wrang vinden dat Covi onderuit gaat (zonder dat hij echt ergens door werd gehinderd), Ackermann vervolgens de etappe op een milimeter wint en Almeida nu waarschijnlijk podium kan gaan rijden. En dan is het ook nog een oliesjeikteam... Wat doet Covi überhaupt voor de volledige top 3? Wil hier verder weinig mee impliceren, zal allemaal wel dom toeval/pech zijn.

Landeirovic

Wat een rare en domme/onrespectvolle opmerking. Alsof Covi in een afdaling met natte stukke voor het plezier onderuit gaat met risico op breuken? Je zou je ook kunnen afvragen wat doet de hele top top 3 rond positie 40 in het wiel van Covi?

Basementman

Allicht is dat een betere vraag inderdaad. Wat ik al zei, ik impliceer er weinig mee en komt vooral voort uit frustratie van uitvallen TGH. Daarnaast allesbehalve fan van de olieploegen.

R. D.

Volgens mij heeft dat interview geen paywall @Nijmos , maar er staat inderdaad in dat hij dit woensdag zei. Toch durf ik hem persoonlijk niet te banken denk ik, al zegt hij te kijken hoe het de laatste dagen van deze week zal gaan. Hij doelt vast op het weekend maar als hij toch ineens de benen heeft is hij topkandidaat voor vandaag lijkt me, en de bookies zijn het daar mee eens.

Marsthinaikos

Covi is ook naar huis

Landeirovic

Ik denk inderdaad dat Vine meer voor morgen en zondag zal proberen. Ik weet niet in hoeverre hij sterker zal zijn met een niet super zware berg met een afdaling erna. Ik denk dat hij beter tot zijn recht komt wanneer er meerdere beklimmingen zijn met aankomst bergop. Vandaag is meer een Mcnulty dag.

Wielertje12

Cyclingmole denkt ook dat vine gaat winnen

hansking

Ik twijfel echt heel erg over t opstellen van vine ook inderdaad. Hier iedereen de keuze al gemaakt?

R. D.

Ik twijfel echt geen seconde over Vine, maar ik heb dan ook misschien andere alternatieven als anderen. Bij mij zitten alleen Pinot en Kamna op de bank, en 5 sprinters.

Karperdrol

Wel te zwaar voor mads en mm toch?

R. D.

Ik stel vd sprinters Cort, Albanese en ook Matthews wel op.

Kleine Drekst

Ik stel geen een sprinter op klim van 2e categorie veel te zwaar. Wat betreft interviews die neem ik met een korreltje zout en Vine gaat bij mij vandaag op het bankje en stel daarvoor dus mcnulty op.

ditisdavid

Kan me een vergelijkbare etappe herinneren waar Trentin won en Modolo vierde werd vanuit de vlucht... Matthews valt zeker niet uit te vlakken vandaag. Zal er ook van afhangen hoeveel van de klimmers die in een vlucht mogen zich sparen voor morgen.

Laatst gewijzigd
Rico.

Vine heeft op de top van die laatste klim veel tijd nodig om met zijn beperkte daalkunsten vooruit te kunnen blijven. Als ik hem was, zou ik nog even wachten tot een aankomst boven.

Spakeloos

Ik twijfel of ik vandaag Zana of Van Wilder zal meenemen. Ik denk Zana vandaag en morgen Van Wilder. Maar Van Wilder zal iets moeten gaan doen en wellicht is vandaag wel een mooie kans om nog iets van de Giro te maken voor Quickstep. Wat denken jullie?

Ab Normaal

Misschien meer voor Ballerini vandaag en Van Wilder morgen.

niek-vdv

Ik heb hier van Wilder momenteel als captain juist, vind de rit van vandaag beter bij hem passen dan die van morgen.

kevinraar

wie zouden jullie kopman maken cort albanese of rota?

SambaMike

'@kevinraar Cort, lijkt me een no-brainer!
Ik heb hem niet, maar maak Healy captain. Gaan samen over de streep rijden à la Laporte en Van Aert

1 2 ... 156 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.