Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 157 ... 193 194
Spakeloos

Maar Ballr heb ik niet ;-).
Zal de vraag anders stellen: gaat Zana morgen ook meedoen voor de einduitslag?

Jaap Jansen

Hier al 6 uitvallers momenteel. Vandaag met de volgende 9:

Albanese (C)
Cort
Buitrago
Roglic
Almeida
Vine
Fortunato
Mollema
Pedersen

Bank:
Stewart
Mayrhoffer
Carthy
Groves
Consonni

Phoenix0000

Vind Van Wilder ook interessant als cap. Kan ook als klassementsmannen rond plek 10 zitten daarbij zijn. Mocht hij niet in de vlucht zitten. Daarbij verwacht ik wel een echte grotere vlucht dit keer.

Hij, Maathews of Roglic zal mijn cap zijn.

R. D.

Ik durf het toch (weer) niet aan om Healy te cappen. Ik ga op safe met Roglic.

Basementman

Alleen al dat Twitter account van UAE. Vol de zege vieren van Ackermann (oke, prima), benoemen dat Almeida naar de 3e plek is gestegen (moet dat in deze situatie?) en geen woord over Hart of een steunbetuiging (onfatsoenlijk at best). Renners van de ploeg is weinig mis mee, maar sponsoring en leiding eromheen missen elke vorm van sympathie. Ego'tjes die niet verder kunnen denken dan eigen belang.

BigMig

Hoezo is Roglic een safe cap hier? Kunnen toch 12 vluchters vooruit blijven en dan bolt Primoz rustig uit in de pelotonsprint. Dan is kämna misschien wel een betere optie.

NOAD1912

Er is geen save cap deze etappe. Breek mijn hoofd er ook over.. Roglic, McNulty, Cort, ik weet het niet

Corné .

Van Wilder heeft zojuist aangegeven zich niet top te voelen maar het wel een kans wil geven.

fringale

Healy was volgens mij zo indrukwekkend in zijn zegetocht dat het potentiële medevluchters afschrikt, of ze moeten al van het kaliber Jay Vine zijn. Ik twijfel dus om hem te cappen.

jenzrscl

Die beginfase is toch best pittig,

Spakeloos

Bron van Van Wilder niet top ?

pirazzi

Van Wilder stel ik wel op maar ik maak hem geen kopman, dat is Healy weer.

Corné .

'@Spakeloos

Interview procycling net.

groppiestan

Pro cycling net interview YouTube @Sprakeloos

Nu maar even naar Jip kijken...

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Iemand hier die toevallig Deens kan? https://www.feltet.dk/video/eurosport/8386

LuckyLuuk

Cort of Albanese captain ?

puntenjager

Het is een loterij deze etappe, dus dat heb ik met mijn potentiële kopmannen ook gedaan. De winnaar is geworden; Cort.

Rim Brakes

Roglic cappen om "safe" te spelen... Dat is in deze etappe toch juist een enorm risico? Hier gewoon SAFE Healy gecapt.

pirazzi

Erik Breukink tipt Patrick Konrad maar die staat binnen 9 minuten. Die zal Ineos dus niet laten rijden als zoals verwacht de kopgroep meer dan 10 minuten voorsprong krijgt.

Ton Pelo

Safe Cappen zit er vandaag sowieso niet in. Oldani en Cort lijken gretig vooraan te fietsen. Laat Cort het nog maar een keertje doen vandaag dan! Vine mee voor de hype.

jm dvg

Nu cort kopman gemaakt omdat hij de meest zekere vluchters lijkt. Vine, van wilder, pedersen er hopelijk ook bij. Mij lijkt het leuk wanneer ineoa arendsman, de plus of sivakof meestuurd met de vlucht.

R. D.

Safe op Roglic is in mijn geval omdat hij mij het meest zeker lijkt van een top 20 plek, meer niet. Als je de verkeerde vluchter hebt weet je zeker dat het 0 punten is.

Daan Brakenhoff

Cort is al (semi) gelost. Wordt ‘slechts’ 10 punten voor hem vandaag

niek-vdv

Vine ook al vroeg ''gelost'' samen met Milan

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Heb je dan mcnulty en vine, zie je formolo vooraan.

1 2 ... 157 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.