Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 158 ... 193 194
Guido Maltempi

Healy (c)
Rota
Albanese
Vine
Fortunato
Buitrago
Pinot
Roglic
Almeida

De enige bankzitter die ik ook wel mee had willen nemen is Mads P. Als die de puntentrui nog wil dan zal hij ergens deze week z’n slag moeten slaan, want in de twee vlakke sprints in week 3 gaat hij Milan normaal gesproken niet bijhalen. Etappe 14 is z’n beste kans maar hij zou ook vandaag kunnen proberen om in de vlucht te springen en er een top 10 klassering uit te persen.

Edit: ennnn ja hoor, Pedersen in de kopgroep.

Laatst gewijzigd
nasibal

Opzich prima groep, maar zuur dat dan net cappie Healy er níet bij zit. Allemaal de schuld van Bettiol.

Kleine Drekst

Groves lijdt alleen op achterstand gaviria gevallen hou zo alleen maar pedersen over als sprinter. Gelukkig van Wilder en Rubio mee in de vlucht. Er zijn dan ook weer een hoop bankpunten in de kopgroep pasqualon en pedersen.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Matthews als cappie mee in de groep maar heb Pedersen op de bank zitten :(

fringale

25 vluchters, maar geen Rota, Healy (c), Velasco of Albanese. Dan gaan we vandaag maar lekker buiten in het zonnetje zitten.

Laatst gewijzigd
groppiestan

Pedersen gaat zijn benen stil houden of meteen gewoon gelost worden, na de 2e tussensprint. Dus die gaat geen ettape punten halen ga ik vanuit

pirazzi

Och het is maar 1 minuut voorsprong voor de kopgroep. Die zal na de tussensprint wel uiteenvallen.

Kleine Drekst

opgave kaden groves

groppiestan

2 minuten, 1 min tussen de achtervolgers.

Go fortunato

ditisdavid

Groves DNF, afknapper. Wel 3 of 4 man in de vlucht afhankelijk van of Fortunato er nog bijkomt, helaas geen van allen gecapt.

pirazzi

Groves is mijn vierde uitvaller.

jenzrscl

Mss maar best dat konrad erbij zit, dat peloton toch een beetje moet rijden.

nasibal

Fortunato, vriendje suikerbuik, jij zou nog even sparen.

groppiestan

Die gasten van eolo zijn experts om scoritospelers op het verkeerde been te zetten

kevinraar

kleine meevaller met het afstappen van groves

Guido Maltempi

Pedersen gaat zijn benen stil houden of meteen gewoon gelost worden, na de 2e tussensprint. Dus die gaat geen ettape punten halen ga ik vanuit

Pedersen heeft drie (!) ploegmaats bij zich. Die kan z’n eigen tempo rijden op die laatste klim en dan in de laatste 28km een ploegentijdritje op touw zetten om zoveel mogelijk renners weer op te rapen. Ritzege zal lastig worden maar plek 4/5 levert ook punten op.

Inspectah

Skujins jongens wat een pick zeg die zit gewoon weer mee

ditisdavid

De keuze om Skujins te upgraden naar Tesfatsion pakt trouwens ook wel zeer ongelukkig uit...

pirazzi

Laat Bettiol maar winnen vandaag dan alsnog 10 teampunten met Healy.

Groetjesaandevoetjes

Met Groves er bij zitten we op 9 uitvallers haha, wat een spel

KissMyAce2.0

Stelletje klagers! Ik ben jullie zo Godsgruwelijk zat!

Kleine Drekst

Weer regen onderweg meldt hannah walker net

nasibal

Als dit kleine groepje nu wegrijdt zou die grote groep nog wel eens teruggepakt kunnen gaan worden. Kan nog wel eens een gare scorito ontknoping worden vervolgens.

Milanjacks

Lijkt er niet op Bamischijf, het peloton is helemaal niet aan het rijden.

Blij dat ik Vine op de bank heb gelaten, zag dat hij tweede stond in de odds maar kon mij niet voorstellen dat die na het verkleumen een poging zou wachten vandaag.

nasibal

Lijkt er niet op Bamischijf, het peloton is helemaal niet aan het rijden.

Zijn inderdaad niet op hetzelfde tempo door blijven rijden en de 2e groep valt nog niet volledig stil, KeesBroeks

Laatst gewijzigd
1 2 ... 158 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.