Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 159 ... 193 194
Milanjacks

Even wat anders, bestaat er een tactisch dommere renner dan Nico Denz? Die gaat nooit en te nimmer deze etappe winnen, en loopt nu constant vol op kop te beuken. Die zal vast een mooie cheque krijgen uit Letland. Valt mij vaker op dat die altijd wilt rijden maar eigenlijk nooit de juiste etappes uitkiest.

pirazzi

Wel weer een saaie etappe, daarom wordt dit ook wel een overgangsetappe genoemd.

Risje89

Skujins meegenomen als truipuntenpakker voor Mads, maar als vluchter is hij goud waard deze ronde. Wat dat betreft doen m'n 500k'ers het goed met ook budget-MM en Oldani.

rbc1912

Zo. Dan heb je ook echt wel de 3 parels in die categorie te pakken. Mooi joh :)

Risje89

Beetje geluk moet hebben als compensatie voor Gaviria en Consonni.

arjenzvob

'@Milanjacks Je bedoelt Denz die een prachtige slimme demarrage plaatst achter een auto? 😉

Edit: Of de man die door een splijtende sprint de andere mannen erop legt. Slim van kop af.

Laatst gewijzigd
floda

Ik ben toch wel erg blij dat ik die skuijns heb meegenomen. Maar goed wordt vandaag voor iedereen een slechte score. En aangezien ik nu toch te weinig b klimmers heb zal ik morgen wat verder wegzakken. Hopelijk vandaag door skuijns en van wilder weer de 90% in.

KV

Denk niet dat je mag klagen als je Skuijns en Van Wilder hebt… Hier voorlopig 0 lekkere puntjes.

rbc1912

Ik wel 10 hele. Met dank aan Kämna

danusz1986

Haha mijn captain Konrad wordt 21e. Niemand in de top 20 is wel een unicum.

ZK

Even wat anders, bestaat er een tactisch dommere renner dan Nico Denz? Die gaat nooit en te nimmer deze etappe winnen, en loopt nu constant vol op kop te beuken. Die zal vast een mooie cheque krijgen uit Letland. Valt mij vaker op dat die altijd wilt rijden maar eigenlijk nooit de juiste etappes uitkiest.

Haha @Milanjacks hij heeft je gelijk gelogenstraft 🤣

nasibal

Die Rubio ook helemaal niets van Valverde geleerd he

jenzrscl

Vine vandaag helemaal laten lopen.

Mss bewust voor veel vrijheid
Mss zet hij nu alles op alles voor bergtrui en ritwinst.

Zou anders niet weten wrm hij zou laten lopen en gwn bij almeida te blijven.

Bzuidema

63 punten. Gelukkig is er morgen weer een dag.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Maar 54 punten gehaald

touretapper

45 puntjes xd

nasibal

Ja maar jij gaat dan ook voor de Tour

ditisdavid

Vier man in de vlucht en dan wordt het 6, 20, niks en niks, dat valt wat tegen. Wel genoeg om licht te stijgen naar 96% alvorens morgen de boel waarschijnlijk overhoop gaat.

Bagagedrager

Zitten in de goede flow, vandaag weer 120 punten, gestegen naar een 92% na een moeilijke start.
Met “maar” twee uitvallers zijn de bekers in zicht

user26790

60 punten vandaag. Merendeel teampunten, 0,4% gedaald naar 95,5%. Morgen dag voor de klassementsmannen. Wordt Arensman in poleposition gebracht door INEOS? Wat gaat Bahrein doen? Voor morgen heb ik.TJV wil misschien nog niet met Roglic als klassementsleider. Hessman en Kuss finishen vandaag voor het peloton. Belangrijk voor morgen is dat TJV de eerste ploegleiderswagen mag zijn. Voor wat het waard is.
Morgen met:
Roglic
Arensman (C in overweging)
Almeida
Buitrago
Caruso
Pinot
Fortunato
Kämna
Cort

pirazzi

Vind Van Wilder ook interessant als cap. Kan ook als klassementsmannen rond plek 10 zitten daarbij zijn. Mocht hij niet in de vlucht zitten. Daarbij verwacht ik wel een echte grotere vlucht dit keer.

Hij, Maathews of Roglic zal mijn cap zijn.


Wie is het geworden?
Zelf had ik Healy captain gemaakt maar dat had dus beter van Wilder kunnen zijn en dan Arensman ipv Healy.
Deze etappe 93 punten, in de stand 98,6%.

Kleine Drekst

94 punten mooi gestegen! Morgen maar mijn 7 klassementsmannen en vine en mcnulty opstellen

Franky122

UAE gaat morgen echt Vine en Mcnulty niet de vrijheid geven om voor eigen kansen te gaan terwijl Almeida derde staat. Misschien dat ze in de vluchtgroep geraken, maar dan moeten ze later alsnog terugzakken waarschijnlijk.

DrSeuss4

Almeida heeft toch nooit echt knechten nodig. Volgt altijd alleen maar en als een van de twee redelijk lang bij hem kan blijven heeft hij denk ik voldoende. Zo doet hij het al heel z’n carrière

iMmi04

Dezelfde vraag heb ik met Arensman. Gaat Ineos de aanvallen van Roglic enkel laten counteren door Sivakov en De Plus met een vrije rol voor Arensman OF moet die laatste ook zijn longen eruit knechten?

1 2 ... 159 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.