Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 160 ... 193 194
jenzrscl

Morgen weer eens barslecht weer.
Na 2 weken wachten op een klassementsclash.. als ze die rit maar weer niet inkorten of schrappen..

kevinraar

mij team voor morgen
roglic
thomas
kemna
pinot
buitrago
rota
pedersen
albanese
cort

bank
bonifatzio
garviria
cavendish

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Kleppers voor morgen:

Roglic (c)
Thomas
Almeida
Carthy
Pinot
Leknessund
Fortunato
Buitrago
Dennis (voor als Roglic de dubbel doet)

jenzrscl

Team morgen

Roglic(C)
Thomas
Almeida
Dunbar
Pinot

Vine
Mcnulty
Riccitello
Barta

Derest is gesneuveld :p

niek-vdv

Het enige dilemma wat ik morgen eigenlijk nog heb:
Matthews voor 2 punten in het puntenklassement, of Albanese voor mogelijke 6 teampunten bergtrui. Zeg het maar.

jenzrscl

Dan pak je toch de 6 punten? Kans is btw groter dat een fortunato wint dan een pakweg dunbar voor teampuntn btw, die 2 puntjes zijn het toch niet waard

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Kans dat Bais de bergtrui morgen kwijt raakt lijkt
ook niet heel groot. Dus...

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Nog wat meer nieuws rondom Jay Vine: https://www.eurosport.com/cycling/giro-d-italia/2023/giro-ditalia-2023-i-dont-care-jay-vine-attacks-uae-team-emirates-in-extraordinary-interview_sto9612174/story.shtml.

jenzrscl

Hij zegt in een ideale wereld verlies ik 45 minuten en ga ik voor overwinningen en anders ga ik almeida helpen voor overwinning. Dat heeft me veel voldoening

Zijn team kiest wat hij mag doen..

Zijn ideale wereld is sws al bijna bereikt haha..

Laatst gewijzigd
matthijsbp

Mijn dilemma voor morgen: Healy erin (omdat hij aangaf te willen testen hoe het hooggebergte hem ligt) of Gloag erin (voor als Roglic de dubbel pakt)? Neig naar het laatste, zie de vlucht het niet halen morgen.

Milanjacks

Ik zat er naast maar hoe kan je een sprint verneuken, Skujins zijn twitter zegt genoeg.

R. D.

Vandaag was niet veel soeps zoals bij velen, beste man was Fortunato op plek 20.

Voor morgen zijn de keuzes gemakkelijk, 8 klimmers+Milan

ROGLIC (C)
VINE
FORTUNATO
HEALY
BUITRAGO
PINOT
KAMNA
KONRAD
MILAN

Laatst gewijzigd
Chef83

Morgen
Roglic
Almeida(cap)
Caruso
Arensman
Kamna
Pinot
Buitrago
Van wilder
Mcnulty

valowitz

Voor vandaag:
Roglič (C)
Almeida
Vine
McNulty
Kämna
Buitrago
Caruso
Rubio
Arensman
Bank: Konrad,Healy,Cort,Albanese,MM,Consonni,Ballerini, Pedersen

R. D.

Ik word erg vrolijk van de bookies vandaag. Ik heb 6 vd 7 renners met de beste odds. Laat die monsterscore maar komen. :)

Derkus

Roglic
Thomas
Almeida
Arensman
Vine
McNulty
Healy
Buitrago
Caruso

R. D.

Gisteren de etappe maar half meegekregen omdat we onderweg waren, en zie dus nu pas dat Groves is afgestapt. Benieuwd of Gaviria hem nu nog kan bijhalen qua punten.

DrSeuss4

'@R.D. Volgensmij had ik gister ook zoiets en had ik uiteindelijk 0 renners in de top 20.

R. D.

'@DRSEUSS4

Ja je moet wat geluk hebben met zo'n etappe, volgens mij zaten Pedersen, Matthews, Konrad en Fortunato alle 4 op een gegeven moment in 1 van de vluchtersgroepen maar uiteindelijk weinig resultaat.

Milanjacks

Odds zeggen weinig mijn inziens vandaag. Healy zit bijvoorbeeld in de break en wint of de kopmannen winnen en Healy wordt 30ste. Dan heb ik liever Thomas in mijn team dan Healy(heb beide)

Yuri2222

Het parcours, de uitvallers en het krappe budget maken dat niemand volgens mij meer dan 5 renners heeft met een goede kans op een top 10 notering, misschien bij armoede nog Leknessund of Dunbar ofzo, maar dat zijn normaliter natuurlijk eerder plek 15 renners.

Gevoelsmatig zowel scorito wise als kijk-wise de minst leuke grote ronde in de afgelopen jaren. Gezien de weersvoorspellingen trouwens ook het minst leuk voor de renners zelf. & nee het ligt niet aan een hele lage score, sta op 81%, dus lekker roemloos, maar niet heel slecht.

michelkuiper111_429990

Ondanks het uitvallen van Hart en Evenepoel nog best een aardig klimteam staan:
Roglic (C) / Almeida / Kamna / Vine / Fortunato / Pinot / Buitrago / Van Wilder / Caruso

Als Thomas niet de Giro wint, zit een mooie score er nog wel in. Nu 98,2%

De Haai van Milheze

Geen enkele vorm van keuzestress vandaag, iedereen met een (reserve)setje aan klimmersbenen staat reeds in de dagopstelling. Zou mooi zijn als Carthy zijn eerste bijdrage aan het puntentotaal gaat leveren vandaag.

oborobo

Ben in Crans-Montana gaat het vandaag live bekijken !

JesperRenrad

Paraplu mee oborobo?

1 2 ... 160 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.