Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 161 ... 193 194
oborobo

Op dit moment wel bewolkt met klein zonnetje.

JesperRenrad

Hoop dat t OK blijft. Voor jou en de overgebleven renners.
Overigens benieuwd of het parcours nog een keer ingekort wordt.....

niek-vdv

Voor de mensen met Skujins: volgens de officiële site staat hij 4e in het bergklassememt, volgens Scorito staat hij 5e. Heeft evenveel punten als zijn ploeggenoot. Iemand die precies weet hoe dit zit in het bergklassement?

DKrikk

PCS meldt dat Pedersen niet gaat starten.

EDIT
Hier de bron: https://twitter.com/TrekSegafredo/status/1659468390854021121?cxt=HHwWgsC-jbLtzocuAAAA

Laatst gewijzigd
LuckyLuuk

Pedersen inderdaad een DNS

ZK

'@Yuri2222 helemaal mee eens, een ronde om snel te vergeten. Het weer, de vele uitvallers, maar ook het parcours. Feit dat vandaag ook pas voor het eerst strijd zal zijn voor ak zegt ook genoeg. Ze zitten allemaal te sparen voor derde week, de loodzware laatste week werkt verlammend voor de koers. Nu al niet voor herhaling vatbaar.

Laatst gewijzigd
yoeri

Helemaal eens Yuri. Echt de meest verschrikkelijke grote ronde die ik ooit heb gevolgd. Nog geen moment met spanning gekeken. Nu wordt de etappe wellicht ook weer ingekort..

yoeri

En Pedersen er ook nog uit. Blijven er geen klassementsrenners en geen sprinters over. Kan Davide Bais zo het algemeen klassement, de bergtrui en de puntentrui nog winnen?

Jv1997

Pedersen ook al naar huis joh

jenzrscl

Nog even en ik moet dalla valle opstellen in bergritten

Marcus L.

Pedersen de volgende met Corona

Kirsipuu

Dit maakt Ackermann steeds interessanter. Tenzij Almeida instort 6 teampunten + 6 punten voor het puntenklassement gegarandeerd na de etappe. Daarnaast ook een mooie kans op punten bij de eindklassementen.

ZK

Ze gaan alleen de laatste 80 km rijden vandaag...

Kleine Drekst

Het word zo wel makkelijker met opstellen inmiddels 6 man kwijt.

Simonhout

Nu op 96,1% maar door uitvallers EV, Vlasov, Tao, Ganna, Groves, Cerny en Pedersen blijft er weinig over. Vrees voor een flinke daling

Corné .

Wat een soft is dit zeg. Natuurlijk helpt het weer niet mee maar dat je nu pas toe bent aan een eerste bergrit is gewoon niks.
En die wordt nu grotendeels onthoofd.

Rob94

Pas het Klassiekerspel wisselsysteem maar toe bij de volgende rondes, spelletje is op deze manier echt geen zak meer aan.

Ben ik trouwens de enige die voor iedere post honderd afbeeldingen krijg waarin ik een fiets moet selecteren omdat ze denken dat ik een robot ben.

arjenzvob

Gelukkig is daar altijd nog Jip die een glimlach op m'n gezicht tovert....

ZK

'@Rob94. Nergens last van, komt door je naam denk ik ROBot

Kirsipuu

Ik mis er nog maar vier (Evenepoel, Cerny, Pedersen, Hart) maar dat is geen ramp, want die had vrijwel iedereen. Nu hoop ik dus dat mijn iets afwijkende keuzes (Thomas, Ackermann) zich gaan uitbetalen.

De Haai van Milheze

Weet niet zeker of Gouden Wissels een rondespel leuker maken. Uiteindelijk zou iedereen dan nu dezelfde missende/overgebleven klassementsmannen of sprinters er in klikken. De vele COVID-gevallen (en blessures) zijn echt uitermate vervelend voor het spel, maar vraag me af of drie wissels dat plezier terug gaan brengen. Dan zou iedereen vandaag Thomas, Almeida, Roglic, etc. op kunnen stellen. Je bent wat minder overgeleverd aan de COVID-goden, maar er zullen ook nauwelijks grote verschillen gemaakt worden.

jenzrscl

80 km vandaag, wat met tijdslimiet :p

ZK

Met drie wissels veranderd het spel wel enorm, dan wordt het nog meer noodzaak om in te zetten om veel punten in de eerste week, voordat de teams nog meer op elkaar gaan lijken. Dus top tijdrijders en sprinters. Dan kun je in latere fase extra ak mannen brengen op plek van uitvallers

Daan Brakenhoff

Denk dat ze heel mild gaan zijn met de tijdslimieten. Verwacht niet dat ze ook maar iemand naar huis gaan sturen als dit niet nodig is.

Voor de etappe van vandaag; er zou nu wel meer spektakel kunnen komen. Maar wie durft het aan om in de afdaling van de Croix de Coeur aan te vallen?

arjenzvob

Het kan twee kanten op nu:
- Oorlog vanaf de start (Bahrein?)
- De renners doen rustig aan en pas op de laatste klim komt er wellicht enigszins vuurwerk. TV kan uit, Uurtje of 14.00u weer inschakelen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 161 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.