Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 177 ... 193 194
Kleine Drekst

Ik ben gestegen naar Zilver, bijna geen sprinters meer met Gaviria MM2 en Albanese. Het wordt denk ik MM2 of Gaviria Captain.

Kanarie

Ik heb ook het dilemma van welke sprinter cap ik morgen zonder Milan, Ackermann en Cav in mijn selectie. Tegen beter weten in ga ik denk ik toch nog eens voor Gaviria.

nasibal

Ik heb voor de Giro met m'n grote mond geroepen dat ik bij uitvallen Pedersen best Consonni durf te cappen in de vlakke etappes. Ik vrees dat ik er morgen dan maar aan moet gaan geloven ook.

groppiestan

Ik heb gelukkig Cav nog voor morgen.

Daan Brakenhoff

Morgen is de dag dat Gaviria het eindelijk gaat doen!

Wel benieuwd of Cort zich nu wel zou willen mengen, zijn toch maar 4/5 serieus snelle mannen over. Levert in ieder geval al 6 puntjes op door onze andere grote vriend Healy ;)

Thomberg

'@nasibal, eens want volgens mij sluit wat jij zegt aan bij mijn punt. Een Healy heeft een aantal randvoorwaarden mee. En een Cort een aantal tegen, waardoor ik hem nooit kies normaal, maar ik dacht “ik doe eens gek voor goud”.
Maar bij aanvallers weet je het gewoon nooit. En als die van jou het goed doet kan men niet zeggen “zie je wel ik wist het”, want in alle gevallen dat een aanvaller tegenviel wist men evenveel.

Vorig jaar heb ik de aanvallers ook niet nodig gehad. Behalve tegenvallende AK mannen die gaan aanvallen, maar die zijn te voorspellen.

Hoopte ik mijn zure bui nog wat beter te maken met “de betere versie van Jip”, bleken er 3 mannen te zitten.

Morgen Bling, Consonni, Albanese en Fiorelli. Het houdt niet over. Consonni cap durf ik niet aan maar Bling wordt ook geen top 5. Ik mis Dekkertje

Jasperdewaal11

Morgen laatste kans voor Gaviria als cap dus hij mag het weleens laten zien nu.

Milanjacks

Toch grappig dat Thomberg andere mensen te kakken zet om matige keuzes maar zelf David Dekker mee heeft genomen.

Thomberg

Gelukkig doet Sivakov wel exact wat je altijd van hem verwacht. Dat stelt me gerust. Als nu iemand bovenaan stond omdat Sivakov de juiste keuze bleek, werd ik echt gek

dadeliva

Vandaag 8 man bij de top 20 en ook in de top 15 van het AK, nummer 9 was Healy, en 2,5% gestegen naar bijna 90%

Voor morgen wel een probleem wie captain te maken van Consonni, MM, MM2, Albanese.
Wie zouden jullie kiezen?

Kleine Drekst

'@dadeliva MM2

Thomberg

'@Milanjacks, ten eerste zet ik hier niemand specifiek te kakken. Ten tweede, tuurlijk was Dekker geen zekerheid. Maar in die klasse wel iemand om het verschil mee te kunnen maken tov andere renners als Bonifazio, Stewart etc. Hij heeft volgens mij alsnog ongeveer evenveel bij elkaar gesprint als een Consonni en een Cavendish en meer dan Gaviria.

Was dat een zekerheid? Nee. Maar voor de vlakke sprints was hij een prima “gok”. Net als de meeste sprinters een gok waren.

DrSeuss4

De laatste week wordt een week van overleven voor mijn team. Heb in de top van het klassement alleen Roglic en Thomas en verder als "klimteam" Rubio, Pinot, Buitrago en Healy... Sta sinds etappe 3 steady op goud door ene dubbele voornaam maar ben vandaag de top 100 uit getuimeld naar 99,1%. Met Milan als cap morgen moet ik hopen dat daarna de vlucht het 2 etappes haalt maar ik ben er bang voor. Uiteindelijk toch teveel ak mannen die uitvallen en het missen van Almeida ipv Thomas.

R. D.

Dik gezakt vandaag. Ik moest het echt hebben van een kopgroep die het haalt, helaas was dit voor Healy net ff te gek. Konrad hield het net nog even wat langer vol. Gelukkig gaan we morgen weer sprinten. Ik heb die losers die iedereen als captain overweegt zoals Consonni en Gaviria, maar gelukkig ook nog Milan, Cort, Albanese en Matthews.

Maarten Koning

Consoni mijn kopman voor morgen, het kan verkeren.

In elk geval wat gestegen vandaag, 81,6%.

Chef83

Marit hier de kopman ik denk dat hij morgen het hoogst eindigd van mathewws ,fiorelli,dalle valle,consonni .

ebel1999

Na vorig jaar geëindigd te zijn op 99,9%, nu op 99,8%. Alleen met Mayrhofer kopman morgen zal dit hoogstwaarschijnlijk niet lang zo blijven.

nasibal

@Milanjacks, ten eerste zet ik hier niemand specifiek te kakken. Ten tweede, tuurlijk was Dekker geen zekerheid. Maar in die klasse wel iemand om het verschil mee te kunnen maken tov andere renners als Bonifazio, Stewart etc. Hij heeft volgens mij alsnog ongeveer evenveel bij elkaar gesprint als een Consonni en een Cavendish en meer dan Gaviria.

Ja maar @Thomberg, heb je ook in je glazenbol gekeken hoe immuun Dekker voor Corona is? Daar gaat het natuurlijk om.

Thomberg

'@nasibal, ik had app contact met hem en hij beloofde geen Corona te krijgen. Hij gaf wel aan dat de kans groot was dat Cav hem de hekken in ging rijden. Ik dacht dat hij een grap maakte…

Ik denk morgen Dalla Valle top 5 trouwens. Maar als ik MM2 zou hebben zou ik die ook cappen

floda

Hang met 93,8 met tegen brons aan, echter heb morgen 5 2e rangs sprinters. Dus maar aanvullen met Thomas almeida buitrago (voor Milan) en dan of healy of misschien wel skuijns die nog mee gaat sprinten om zijn plek in puntenklassement vast te houden. Maar captain? Ik denk voor stewart of bling.

jm dvg

Voor morgen kunnen al mijn c-sprintertjes weer uit de kast. Graviria (c) consonnie Albanese Fiorelli Marit mm2 cort almeida en arensman. En roglic op het bankje. Zul je zien dat het een waaierettappe wordt.

Lance Beenstrong

Dainese had toch voor de Giro etappe 17 al aangekruist? MM2 lijkt me geen zekerheid

R. D.

Buitrago stel ik ook zeker op, die kan zomaar 17 puntjes binnen harken als niet sprinter. Moet Milan wel ff winnen.

Healy met 8 zekere kan ik ook voor gaan, of de eventuele 10 voor Vine als Ackermann wint.

Dan nog Roglic met zijn zekere 6 of de klassementssprinter bij uitstek: Kamna. Die heeft er toch al een paar goed bijgezeten.

Risje89

Ik zit hier in het Kroatische zonnetje, dus ik kan de koers helaas niet altijd even goed volgen zonder ruzie met de wederhelft te riskeren. Vandaag de finale wel gezien. Wilde Almeida nog cappen, maar uiteindelijk toch voor Roglic gegaan helaas. Mede dankzij de mazzel van, nog steeds, maar 3 uitvallers en het kiezen van Thomas en van Wilder als REV-teampuntpakker gestegen naar 91,8%.

Morgen mag Gaviria weer voor kapitein spelen op mijn schip vol c/d-sprinters: MM, MM2, Consonni, Bonifazio, Albanese, Fiorelli, Oldani en Almeida voor de truipunten.

Daan De Jager

Zou Cort gaan sprinten morgen ?

1 2 ... 177 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.