'@Ebel Geemen Je laatste post voor dit jaar was exact een jaar geleden waarin je ook kwam vertellen hoe goed je gescoord had. Het verschil met toen is, dat je het forum bedankte :)
Breekt die tijd nu al aan dat mensen komen inloggen om te vermelden hoe goed ze scoren? Altijd vermakelijk.
@Nasibal Deed Koning Reyn nog maar mee. Had een uitstekende cap voor morgen geweest. Of Russo.... ;)
201 punten gehaald had maar 5 man in de top 20 roglic thomas krmna buitrago en pinot mis everpoel pozzovivo uran en vlasov
team voor morgen
cavendish
gaviria
bonifatzio
cort
rota
albanese
buitrago
thomas
roglic
bank
kemna
pinot
twijfel nog wel om kemna erin te zetten eindig in massasrint rond plek 15 voor wie dan?
Hier ook Matthews of Albanese kopman haha en nog Fiorelli/Stewart als opvul-sprinters.
Gelukkig ook trui/teampunten met Buitrago en de top 3 van GC met Almeida, Thomas en Roglic.
Cort er dan ook nog maar bij. Waaiers en dan Cort vanuit een groepje, lachen!
Toch een gewone sprint? Albanese zal wel precies 7e worden, die is wat stabieler.
Matthews grotere kans op top 3?
Ben benieuwd of er interesse is in de vlucht, want bij een grote vluchtgroep geloof ik eigenlijk best wel dat die het gaat redden. Er zitten 3 a4 ploegen die sprint kunnen winnen. Waarvan er 2 ploegen zitten met nummer 2 en 4 in klassement. Dus met grotere groep weet ik het nog niet. Worden het weer 2 man van 1 van de Italiaanse ploegen dan gaat het wel sprinten worden.
Bekers in gevaar met mijn magere sprint team;
Vijf C sprinters over;
MM2 (c)
Consonni
MM
Albanese
Fiorelli
Aangevuld met
Cort (zou hij een keer meesprinten of in een vlucht)
En de truipunten
Almeida (wellicht + 10 voor Ackerman)
Caruso (wellicht + 10 voor Milan)
Healy
En nou maar hopen dat het onnavolgbare beleid van DSM ertoe gaat leiden dat Dainese stalorders krijgt om in zijn eigen achtertuin de sprint voor MM2 aan te moeten trekken of dat ze er allebei bij zitten. Van de 5 sprinters heeft MM2 op vlakke beste resultaten laten zien dus alles of niks qua cap
Tja die Consonni doet inderdaad het meest constant mee . Zowel op vlak en iets heuvelachtig, maar met max 9e plek nog geen punten kanon. Albanese , MM2 veel minder constant . MM zonder kans op punten trui kam ook zo maar afwezig zijn straks. Degene die nog meest contant is in mijn opties is dan (na Consonni) Fiorelli. Balr mis ik ook erg vandaag . Ik gok Consonni 6e en Fiorelli 8ste vandaag , dus Consonni it is: mag voor 2 mln ook wel een keer wat extra punten binnen brengen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.