Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 178 ... 193 194
arjenzvob

'@Ebel Geemen Je laatste post voor dit jaar was exact een jaar geleden waarin je ook kwam vertellen hoe goed je gescoord had. Het verschil met toen is, dat je het forum bedankte :)

Breekt die tijd nu al aan dat mensen komen inloggen om te vermelden hoe goed ze scoren? Altijd vermakelijk.

@Nasibal Deed Koning Reyn nog maar mee. Had een uitstekende cap voor morgen geweest. Of Russo.... ;)

nasibal

Zou Cort gaan sprinten morgen ?

Schijt de paus zingende bloemetjes? :)

@Arjen

Moet eerlijk zeggen dat totdat Balr uitviel vandaag, Russo de enige uitvaller was die ik écht miste.

Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

Ik zou nooit de paus onderschatten!

arjenzvob

Je liegt @nasibal! Jip ....

kevinraar

201 punten gehaald had maar 5 man in de top 20 roglic thomas krmna buitrago en pinot mis everpoel pozzovivo uran en vlasov

team voor morgen
cavendish
gaviria
bonifatzio
cort
rota
albanese
buitrago
thomas
roglic

bank
kemna
pinot

twijfel nog wel om kemna erin te zetten eindig in massasrint rond plek 15 voor wie dan?

Laatst gewijzigd
ebel1999

'@arjenzovb toch even laten weten dat je er bent he! En dat doe ik dan graag op mijn hoogtepunt, want de komende dagen zullen geen topscore worden. Uiteraard ook dank voor het forum;)

Ted de la course

'@Daan ik stel Cort morgen wel op, ipv healy. Voor die 2 puntjes wil ik wel de gok wagen dat hij toch n poging doet

kevinraar

cort of kemna kemna zt altijd goed voorin eindigt denk rond plek 15 cort gaat hij meesprinten?

Laatst gewijzigd
zeewolde

Rota eruit voor Kämna , @kevinraar

Chef83

Moeilijke cap keuze hier

Mathewws
Marrit
Albanese
Fiorelli
Consonni
Dalle valle

Tja zeg het maar 🤣

Berend

Hier ook Matthews of Albanese kopman haha en nog Fiorelli/Stewart als opvul-sprinters.
Gelukkig ook trui/teampunten met Buitrago en de top 3 van GC met Almeida, Thomas en Roglic.

Cort er dan ook nog maar bij. Waaiers en dan Cort vanuit een groepje, lachen!

Toch een gewone sprint? Albanese zal wel precies 7e worden, die is wat stabieler.
Matthews grotere kans op top 3?

snoek1974

Milan (c)
Gaviria
Marit
Mayrhofer

Buitrago
Almeida
Roglic
Thomas
Arensman

Phoenix0000

In de echt vlakke aankomsten eindigt Fiorelli tot nu toe voor Matthews en Albanese.

R. D.

MILAN (C)
GAVIRIA
MATTHEWS
CONSONNI
CORT
ALBANESE
HEALY
BUITRAGO
KAMNA

bank: ROGLIC/VINE

LuckyLuuk

Gaviria (C)
Marit
Albanese
Fiorelli
Cort
Buitrago
MM2
Thomas
Almeida

floda

Ben benieuwd of er interesse is in de vlucht, want bij een grote vluchtgroep geloof ik eigenlijk best wel dat die het gaat redden. Er zitten 3 a4 ploegen die sprint kunnen winnen. Waarvan er 2 ploegen zitten met nummer 2 en 4 in klassement. Dus met grotere groep weet ik het nog niet. Worden het weer 2 man van 1 van de Italiaanse ploegen dan gaat het wel sprinten worden.

Quelbois

Bekers in gevaar met mijn magere sprint team;
Vijf C sprinters over;

MM2 (c)
Consonni
MM
Albanese
Fiorelli

Aangevuld met
Cort (zou hij een keer meesprinten of in een vlucht)

En de truipunten
Almeida (wellicht + 10 voor Ackerman)
Caruso (wellicht + 10 voor Milan)
Healy

En nou maar hopen dat het onnavolgbare beleid van DSM ertoe gaat leiden dat Dainese stalorders krijgt om in zijn eigen achtertuin de sprint voor MM2 aan te moeten trekken of dat ze er allebei bij zitten. Van de 5 sprinters heeft MM2 op vlakke beste resultaten laten zien dus alles of niks qua cap

Nijmos

Als je nog kans hebt op een beker, vind ik hier alles of niets spelen het domste wat je kunt doen Quelbois. MM wordt in het beste geval 5e, maar in het slechtste geval een 0. Ten opzichte van een Albanese die in principe 'gewoon' 8e wordt, is dat een bijzondere keuze.

Quelbois

'@nijmos , dank voor de feedback, ik pak de daguitslagen er nog eens bij en bereken de beste gemiddelde sprinter. Met de eerdere uitspraken van Dainese wellicht net te risicovol inderdaad

Landaluze

Albanese kan ook gewoon weer Maestri laten sprinten dus om te zeggen dat die 'gewoon 8ste' wordt vind ik ook larie.

Odin

In jou geval zou ik Consonni cappen, niet dat die de pannen van het dak rijdt maar gaat zonder gekke dingen wel sprinten en is misschien ook nog wel de snelste van alle mannen die je tot je beschikking heb.

nasibal

Ik denk dat je vooral de sprinter wil cappen die naast sowieso meedoen er ook altijd wel oren naar heeft om perongeluk in een grote vlucht terecht te komen.

Daarom baal ik zo van het uitvallen van Balr

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Matthews gaat in ieder geval al voor de vlucht.

Quelbois

Tja die Consonni doet inderdaad het meest constant mee . Zowel op vlak en iets heuvelachtig, maar met max 9e plek nog geen punten kanon. Albanese , MM2 veel minder constant . MM zonder kans op punten trui kam ook zo maar afwezig zijn straks. Degene die nog meest contant is in mijn opties is dan (na Consonni) Fiorelli. Balr mis ik ook erg vandaag . Ik gok Consonni 6e en Fiorelli 8ste vandaag , dus Consonni it is: mag voor 2 mln ook wel een keer wat extra punten binnen brengen

Vuel Gi Tour

Nou, Cavendish in mijn team. Gaat hij vandaag dan zorgen voor die %tjes omhoog? Komaaan markiee

1 2 ... 178 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.