Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 181 ... 193 194
Nijmos

Waarom wille ze hier zo zoeken naar de aanvaller om te captain maken? Morgen gaat Uae toch gewoon de vlucht kort houden om op zijn minst voor boni te rijden?

Thomberg

'@arjenzvob fair enough. Fortunato wel echt 1 van de tegenvallers tot nu toe. Maar wie weet spaart hij zich al hele giro.

Mijn laatst man is Cort voor teampunten

jenzrscl

'@nijmos zou me ook niet verbazen dat uae 1 van hun 3 betere klimmers vooruit stuurt, vine mcnulty formolo. Zelfs dan ng hebben ze een perfecte klimteam op te controleren. Van ineos zal het niet moeten komen voor ritwinst.

Jumbo kan weer aan de bak

Ik verwacht toch paar mannen die binnen 10 minuten staan in aanval.. mss dat teams van kamna caruso dan ook wel rijden.. tenzei konrad of buitrago vooraan zitten.

R. D.

Roglic, Healy of Pinot cappen, thats the question ...

Kleine Drekst

Ik ga morgen voor Thomas Captain

hansking

Ik hoor hier mensen over het cappen van Healt terwijl ik twijfel om hem uberhaupt op te stellen..... Bij wie van de twee gaat het mis...

Arie Bos

Ik heb nog 10 klimmers in m'n team, dus 1 moet er naar de bank verhuizen. Wie zouden jullie op de bank zetten en waarom?
Pinot, Buitrago, Fortunato, Kuss of van Wilder

Ik neig zelf naar Fortunato, omdat hij nog weinig heeft laten zien. Aan de andere kant zal hij in een ontsnapping meer voorsprong mogen krijgen dan bijv Pinot.

Guido Maltempi

Vandaag perfect gecapt!

Helaas betekende dat in mijn geval Gaviria (c) met verder alleen nog Albanese in de top 20. Met 71% zakken we steeds dieper het moeras in, daarom morgen gewoon maar yolo met kopman Tibopino. Daarmee gun ik mezelf in ieder geval nog een kansje op dubbel zo hard juichen wanneer hij onverhoopt de etappe wint.

KissMyAce2.0

MM2 cap vandaag, want vandaag is voor hem ipv Dainese

arjenzvob

'@hansking Een doorsnee renner die 292x probeert mee in de aanval gaat twijfel je over. Over Healy niet. Cap is goed mogelijk, maar niet opstellen onmogelijk als je hem hebt.

@Arie Bos Dan zou ik voor Kuss gaan. De meest 'saaie' optie. De rest heeft in mijn ogen kans op een ritoverwinning, al is die kans bij de een wat groter dan de ander.

Laatst gewijzigd
Yuri2222

'@arjenzvob, Healy zag er anders niet super sterk uit afgelopen dinsdag toen de bergen echt zwaar werden. Gezien de lastige finale zou ik hem eerder niet opstellen dan cappen.

@ArieBos, van die namen zou ik Kuss juist als eerste opstellen. Die was zo sterk dinsdag. Als het voor de klassementsmannen is dan eindigt hij boven de andere die je hebt.

Bovenstaande beide wellicht vanuit een defensieve gedachte, maar ik denk gewoon dat de klassementsmannen ervoor gaan vandaag met hoogstens 5 vluchters die ervoor blijven, daar zou ik dus niet op gokken,

nasibal

'@Yuri

Als een niet zo supersterke Healy 9e wordt vanuit de vlucht en 8 bergtrui punten meepakt wil je hem toch gewoon opgesteld hebben lijkt me? Het gaat niet alleen om winnen he.

jenzrscl

Zou riccitello eindelijk eens meegaan

Odin

'@nasibal maar ik denk dat Yuri er vanuit gaat dat het voor de klassementsmannen is vandaag en dat healy geen 9e wordt.

R. D.

Ik ga toch maar safe op Roglic. Ik twijfel teveel aan of Healy het kan en of Pinot het mag.

dadeliva

Dinsdag zat Healy de hele dag mee in de vlucht om bergpunten op te rapen en vond het bij de laatste klim wel genoeg. Redelijke kans dat dit vandaag weer gebeurt. Vandaag is de slotklim minder zwaar dus wie weet houdt hij het tot het einde vol.

Ik neem hem wel mee voor in ieder geval de bergtruipunten maar ik cap Almeida.

Tim

Nog een plekje over vandaag, Albanese of Barta?

Pascalll

Momenteel op 98%! Gaat dus best lekker.
Toch twijfel tussen Vine en Pinot

Nijmos

Pinot zonder twijfel

Quelbois

Ik verwacht vandaag toch dat er een groepje vooruit gaat blijven met namen als Zana, Cepeda, Mollema en relevanter voor mijn team Healy voor de truipunten en hopelijk een keer Fortunato. Die 2 laatste staan erin vandaag samen met

Almeida (c)
Roglic (zou die wat tijd terug kunnen winnen en zicht wat beter voelen ?
Caruso
Kamna
Van Wilder
Pinot

Dus nog 1 plekje over voor of Vine of Leknessund . Vine zou ook in de vlucht kunnen qua plek in klassement, Leknessund niet. Maar mag Vine wel (en luistert hij naar de ploegleiding?) of toch meer zekerheid met Leknessund rond plek 15 vandaag en wat truipunten? Iemand een advies/ idee?

Daan De Jager

Keuze stress Fortunato of Rubio laatste plekje ?

Yuri2222

'@nasibal, zeker waar! Als ik hem had dan zou hij er bij mij ook instaan. De vraag was alleen of je hem eerder zou cappen of banken, dan vind ik cappen toch wel teveel van het goede. Voor mijn gevoel werd hij dinsdag gelost door renners die ook geen superklimmers waren. Ik heb niet goed kunnen zien of het niet meer kunnen of niet meer willen was.

De vraag is vooral; welke vluchters zijn sterk genoeg om hier wel vooruit te blijven? Ik denk dat je dan snel naar mensen kijkt die niet de zege van +-10 minuten gaan krijgen. Daarnaast zijn die laatste 2 klimmetjes van de 2e categorie zijn kort, maar wel stijl lees ik.

hansking

Mijn theorie voor het banken van Healy was ook meer dat hij voor mijn idee op die laatste klim toch echt gelost werd door niet super renners. Ik weet zeker dat hij gaat vluchten maar als de vlucht het uberhaupt haalt gaat het denk ik geen hele flinke voorsprong worden omdat er een hoop renners kort staan en als dan in een vlucht een pinot/haig/rubio/vine/cepeda zit kan hij hier volgens mij nooit aanhaken tot de finish. Aan de andere kant als ik Healy opstel haal ik vine eruit waar ik vandaag ook eig weinig van verwacht. Maar als ze m niet dat kopwerk laten doen was hij in mijn ogen zeker zo lang mee gegaan als Kuss

KV

Vine zal vandaag ook wel lekker aan kop mogen sleuren. Van Ineos zal het met 5 man niet komen, en Jumbo zal ook wel wat behoudender rijden na het (kleine) debacle van dinsdag.

nasibal

Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar als Almeida vandaag wint en het roze pakt, ontvangt "de hype" 21 punten.

1 2 ... 181 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.