Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 182 ... 193 194
Pom titcock

Almeida wint niet vandaag

sprintgeit

Ik twijfel ook wat tussen "de hype" en Fortunato. Heb Roglic, Almeida, Dunbar, Haig, Pinot, Buitrago, Caruso, van Wilder staan en daarnaast dus keuze tussen deze twee tegenvallers.

Vine zag er eergisteren wel weer sterk uit en heeft inderdaad teampunten potentie met Almeida. Zowel in het scenario dat hij lang bijblijft als in het scenario dat hij uitgespeeld wordt in de vlucht a la Kamna vorig jaar scoort hij, maar kan natuurlijk ook weer gewoon een 3 minuten interval en parcheggio zijn. M'n Fortunato geduld begint echter ook een beetje op te geraken. Als ik EOLO was zou ik 'm vandaag toch wel mee willen hebben, maar elke keer als ik dat tot nog toe denk zitten ze ineens weer met 3 sprinters in de kopgroep tijdens een bergrit.

Iemand nog een helder inzicht?

geelinlatourette

Ja ik hoop ook dat ze vandaag Fortunato meesturen i.p.v. 3 sprintgeiten. Leknessund mag op het bankje zitten, laatste kans voor Lorenzo!!

sprintgeit

'@Pom titcock
Klopt Zana gaat het doen!

niek-vdv

Is een van Wilder niet een interessante cap voor vandaag? Optie voor de vlucht, maar als hij niet meezit toch ook nauwelijks minder punten dan de echte toppers waarschijnlijk.
Edit: hij geeft aan liever niet in de vlucht te gaan, dan is Almeida toch een betere optie denk ik.

Laatst gewijzigd
Jommelb

Fortunato werd dinsdag gehinderd door die val. Ik kan me voorstellen dat de vlucht al weg was voor hij terug was bij de voorsten. Ik geloof wel dat die er de komende 2 dagen bij gaat zitten.

Thomberg

'@Pascalll als je op 98% staat zou ik veilig cappen. Almeida in dat geval. Risico nemen is voor jou niet nodig.

Ik zou niet overschatten welk soort renners vooruit blijven vandaag. UAE gaat echt wel twee dagen bal maken. Waarom ook niet?

Alleen echt sterke klimmers kunnen ontsnapping overleven. Healy denk ik niet, maar zou ik wel altijd meenemen.

Buitrago en Vine grote kans op knechten. Rubio en van Wilder te dichtbij. Dan houden ze groep kort en richting finale lopen ze die dan in. Dus is Pinot een logische cap. Of Fortunato (als hij meer vorm had getoond)

Kan Vine of Buitrago of Rubio ineens winnen. Ja kan wel. Maar grootste kans op hoge punten is denk ik dus Pinot. If safe het natuurlijk als je hoog in klassement staat

Bagagedrager

.

Laatst gewijzigd
Meijers

Ik ga vandaag ook nog een keertje voor Fortunato ipv Vine, morgen wordt het andersom denk ik (grotere kans ook dat Almeida dan roze gaat pakken / etappezege)

geelinlatourette

Oei Kevin, je 10e uitvaller is ook een feit. Bonifazio bronchitis

user26809

Dilemma, wie laat ik eruit: Kämna, Vine, Pinot of Healy..? HELP :)

floda

Bonifatzio ook al naar huis, @kevin eindigt met minder dan 9 man als het zo doorgaat. En in de laatste sprintetappe met nog 1 of 2 uitvallers in de komende dagen gaat kamna straks gewoon top 10 rijden.

DrSeuss4

Ik ga een vluchter cappen ondanks dat ik op 99,7% sta. Denk dat de vlucht het sowieso gaat halen dus door bijvoorbeeld buitrago te cappen en hij haalt het niet verlies je al minder punten dan als de ak mannen voor de ritzege rijden. Ik ga voor buitrago dus met een goede kans op iets minder punten dan een Thomas of roglic maar met een kansje op een heleboel meer punten

jenzrscl

Met 99.7 is dat wel heel gewaagd

fringale

Rota zit vooraan, voor het eerst...dat ik hem niet opstel. Jammer dat Eurosport zo laat met de uitzending begon.

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

'@jenzrscl ik verwacht nog wel te gaan dalen aangezien mijn ak team niet sterk is dus je moet iets voor een gouden bekertje. Verschil met goud is nu maar 60 punten en dat verlies ik al door het niet hebben van Almeida

floda

Als rota vooruit blijft vandaag dan neem ik hem nooit meer mee (als hij trouwens niet mee zit dan ook want dit is 1 van mijn tegenvallers)

Thomberg

Ik ben ook voor Buitrago gegaan. Tegen m’n eigen betoog maar met mijn score kan ik niks fout doen.

DrSeuss4

Buitrago probeert het in ieder geval wel maar Volgensmij wil Ineos hem niet laten rijden

ditisdavid

Fortunato heeft met recht de benen niet om bergop weg te rijden ...

mspan

Lijkt een fantastische etappe te worden op deze manier. Hopelijk blijft dit het peloton en komt er weinig/niks terug wat erachter zit.

jenzrscl

Mooi begin zeg! Israel toch sterk zeg met die jonge gastjes

Thomberg

Pinot staat korter dan Buitrago… laat die gast lekker gaan

KV

Poeh. Had niet gedacht dat Jumbo weer zo autistisch ging koersen. OK, ze gaan het peloton uitdunnen met hun volledig team, en dan?

Quelbois

De (aanvallers uit) de grote drie ploegen krijgen geen ruimte . Pinot opvallend genoeg wel qua stand in klassement (maar wel kleinere ploeg). Nog veel te vroeg om te voorspellen of deze 5 vooruit blijven . Pinot stiekem toch weer bergtrui gegadigde

1 2 ... 182 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.