Ik twijfel ook wat tussen "de hype" en Fortunato. Heb Roglic, Almeida, Dunbar, Haig, Pinot, Buitrago, Caruso, van Wilder staan en daarnaast dus keuze tussen deze twee tegenvallers.
Vine zag er eergisteren wel weer sterk uit en heeft inderdaad teampunten potentie met Almeida. Zowel in het scenario dat hij lang bijblijft als in het scenario dat hij uitgespeeld wordt in de vlucht a la Kamna vorig jaar scoort hij, maar kan natuurlijk ook weer gewoon een 3 minuten interval en parcheggio zijn. M'n Fortunato geduld begint echter ook een beetje op te geraken. Als ik EOLO was zou ik 'm vandaag toch wel mee willen hebben, maar elke keer als ik dat tot nog toe denk zitten ze ineens weer met 3 sprinters in de kopgroep tijdens een bergrit.
Iemand nog een helder inzicht?
Is een van Wilder niet een interessante cap voor vandaag? Optie voor de vlucht, maar als hij niet meezit toch ook nauwelijks minder punten dan de echte toppers waarschijnlijk.
Edit: hij geeft aan liever niet in de vlucht te gaan, dan is Almeida toch een betere optie denk ik.
'@Pascalll als je op 98% staat zou ik veilig cappen. Almeida in dat geval. Risico nemen is voor jou niet nodig.
Ik zou niet overschatten welk soort renners vooruit blijven vandaag. UAE gaat echt wel twee dagen bal maken. Waarom ook niet?
Alleen echt sterke klimmers kunnen ontsnapping overleven. Healy denk ik niet, maar zou ik wel altijd meenemen.
Buitrago en Vine grote kans op knechten. Rubio en van Wilder te dichtbij. Dan houden ze groep kort en richting finale lopen ze die dan in. Dus is Pinot een logische cap. Of Fortunato (als hij meer vorm had getoond)
Kan Vine of Buitrago of Rubio ineens winnen. Ja kan wel. Maar grootste kans op hoge punten is denk ik dus Pinot. If safe het natuurlijk als je hoog in klassement staat
Ik ga een vluchter cappen ondanks dat ik op 99,7% sta. Denk dat de vlucht het sowieso gaat halen dus door bijvoorbeeld buitrago te cappen en hij haalt het niet verlies je al minder punten dan als de ak mannen voor de ritzege rijden. Ik ga voor buitrago dus met een goede kans op iets minder punten dan een Thomas of roglic maar met een kansje op een heleboel meer punten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.