Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 183 ... 193 194
KV

Pinot cap komt toch niet goed vrees ik op die manier...

Kleine Drekst

hup Pinot en Parent Paintre!

Thomberg

Achja tuurlijk had ik voor safe moeten gaan. Maar anders win ik nooit iets

DrSeuss4

Mijn cap buitrago lijkt verkeerd uit te gaan pakken, was natuurlijk een risicootje maar toch. Terwijl alle teams van te voren aangeven de vlucht niet te willen controleren worden ze nu toch kort gehouden. En toen buitrago ging sloop ene carthy mee, die laten ze natuurlijk liever niet rijden...

Nijmos

Je wint iets door het beredeneerd beter te doen, niet door beter of meer te gaan gokken.

DrSeuss4

Ik vond mijn gok een beredeneerde gok. Ik denk dat ik om goud te halen nog ergens met een captain wat punten moet winnen op de rest en mocht het niet goed uitpakken dan finisht een buitrago nog wel top 10 vandaag. En het is vaak leuker of juist frustrerender kijken als je wat meer risico neemt vind ik. En uiteindelijk is dat wel waarvoor ik speel, maakt het kijken een stuk leuker.

Kleine Drekst

ik heb gegokt op Thomas omdat maar 26 procent hem heeft en zie nu dat die door maar 8 procent kopman is gemaakt.

user26790

Langzaam de bekertjes buiten bereik gekomen. Mijn sprintteam is toch duidelijk te zwak. Mijn hoop is gevestigd op de klimetappes/tijdrit. Nog 5 renners bij de eerste 9 en 7 renners bij de eerste 14. Zelfs 8 renners bij de eerste 20 is nog mogelijk. Hopelijk vandaag Roglic (C) met alle klassementsmannen/klimmers omhoog naar zilver.

Zadelpen

Ben een beetje aan het kijken waar het nu mis ging bij team Zadelpen. En zo een beetje overal, kan beter vragen wat er goed is gegaan, ben ik zo klaar.

Maar ok.... vraag me af. Is er nu verschil tussen een slechte keuze, en een goede keuze die niks presteert? Of is die 2de categorie per definitie een slechte keuze?

Bv zo een Fortunato. Was 1 miljoen geloof ik? Is dat een mispeer, of niet? Kan zelf dat onderscheid maar moeilijk inzien.

pirazzi

1% heeft Gaviria kopman gemaakt. Wonderlijk, of het is de kopman van gisteren die is blijven staan.

Dingetje

Ben er zelf wel uit waar het mis is gegaan. Ik had meer klimmers moeten hebben, een vollediger sprintersteam en een ruimer aanbod van aanvallers. Daarnaast was een extra tijdrijder ook geen overbodige luxe geweest.

Gladiool

Echt niet verwacht dat Pinot mocht gaan. Durfde hem niet te cappen en Stewart op het bankje en Albanese meegenomen... ga ik spijt van krijgen :D.

jenzrscl

Vine knap !!

Thomberg

Haha ik houd een heel betoog waarom je Pinot kopman moet maken, maak vervolgens zelf Buitrago kopman…

Zodat pinot kan winnen

R. D.

Ik durfde ook niet, en dus gaan we weer dalen. Die klimmers van mij laten echt te weinig zien.

the who

het uit mijn team gooien van dunbar irriteert mij elke dag weer, vooral door het feit dat ik good-old pozzo der in heb geklikt omdat ik dacht dat dat nodig was. oei wat was ik fout.

jenzrscl

Is arensman zo ver weg gezakt nog laatste kilometer? Of hebben ze hem vergeten

mspan

Zijn hem vergeten volgens mij. Kwam vgm binnen na Dunbar en voor Caruso.

DKrikk

Volgens mij kwam Arensman binnen tussen Kuss en Caruso of tussen Caruso en Kämna. Er werd één renner gemist door de regie.

arjenzvob

Pinot kopman maken was een goed idee met een team met niet al te veel klimmers.

Daan Brakenhoff

Arensman kwam als twaalfde binnen. Rijdt ook erg sterk hoor. Plek 6/7 zit er wel in denk ik

LuckyLuuk

Zonde had Pinot als kopman staan maar toch op laatst gewisseld omdat ik dacht dat ze hem toch niet lieten gaan.

jenzrscl

Wel pak mannen op 10+ min nu, morgen zal wel een buitrago en carthy weg mogen.

Jv1997

Vine de beste klimmer in koers vandaag, maar laat het weer volledig lopen...

Toch moet hij zaterdag wel heeel hoog kunnen eindigen in de tijdrit...

Hoeft daarna toch niet meer te knechten.

nasibal

Maar ok…. vraag me af. Is er nu verschil tussen een slechte keuze, en een goede keuze die niks presteert? Of is die 2de categorie per definitie een slechte keuze?

Bv zo een Fortunato. Was 1 miljoen geloof ik? Is dat een mispeer, of niet? Kan zelf dat onderscheid maar moeilijk inzien.

Fortunato was zo'n het kan vriezen, het kan dooien renner met een prijs waarvoor je de gok kon nemen. Als het dan blijkt te vriezen vind ik dat moeilijke en mispeer te noemen. Net zoals je het geen 'geweldige onvoorziene parel' kan noemen en jezelf 6 keer op de borst kan kloppen als het wél goed gaat.

Verder denk ik dat er echt wel een verschil is tussen verkeerde keuzes en 'goede keuzes die niks presteren'. Maar wat voor welke renner geldt is een discussie die moeilijk feitelijk te voeren is, gegeven verschillende vormen van bias die dan gemakkelijk de kop op kunnen steken.

Uiteindelijk, hoe je de verkeerd uitpakkende keuze ook classificeert, zijn het allemaal keuzes die je achteraf anders had moeten maken ;)

1 2 ... 183 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.