Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 184 ... 193 194
Daan De Jager

Morgen dan Fortunato of Rubio ?

LuckyLuuk

'@daan. Denk dat Rubio nog te dichtbij staat. Misschien morgen wel buitrago. Pinot zal morgen ook niet meer mogen.

niek-vdv

Pinot zal dan wel niet 'mogen', die zal morgen wel alsnog gewoon vol die bergtrui verdedigen.

RVH

Mannen het is wel weer extra genieten hoor om de giro te volgen met Scorito. Vandaag nog hopen op een Pinot, ipv Zana, die de etappe wint omdat die in het team zit.

Vanuit een hele matige eerste paar dagen, schommel ik nu al een tijdje rond de 80%. Meeste pijn in mijn vriendenpoultjes is het uitvallen van Hart. De Thomas kiezers hebben het daar goed 'gezien'.
Zou graag nog iets willen stijgen vooral voor de INDEX. Had vorig jaar 81.5% en sta momenteel 227 algemeen en er komen nog wat spellen aan waar ik flink kan gaan stijgen. Ook een aantal dat ik nog kan gaan zakken hoor.

Voor morgen nog de keuze voor de laatste plek tussen Gaviria, Consonni, Albanese, Fiorelli, Oldani of MM2. Wie denken jullie?

arjenzvob

'@RVH Dan zou ik voor Albanese of Gaviria gaan, omdat ze een ieniemini kans hebben dat Fortunato of Rubio wint.

Laatst gewijzigd
floda

Morgen wordt totale klassementsdag. Pinot mag niet weg en hij zal rubio, healy, bais en gee niet in vlucht laten om trui te verdedigen. Dus wordt of groepje met mannen die nergens kwaad voor kunnen voor de eerste berg. Of op de eerste berg dezelfde categorie maar dan klimmers (Zana, buitrago, konrad, haig fortunato cepeda). Die maken dan misschien een kansje maar verwacht dat jumbo morgen al sneller door zal gaan trekken dan vandaag. Dus klassementsrenners bepalen morgen de top 10 denk ik.

Daan De Jager

Rubio te kort staan is onzin want pinot stond ook op 6 min en lieten ze ook gaan , Rubio zal morgen ook voor de berg trui willen gaan

GoldenWallie

Zijn we blij of zijn we niet blij? Worden we blij gemaakt met het “gouden bekertje dat in zicht komt” of zakken we er volledig doorheen met de eindafrekening? Het staat allemaal zo verdomd dicht bij elkaar.

0.8% gestegen tot 98.2%. Morgen maar weer dezelfde opstelling als vandaag;

Roglic
Thomas
Almeida
Kamna
Caruso
Leknessund
Pinot
Buitrago
Vine ipv Healy.

Klimtijdrit kan alle kanten op en sprinters ontbreken hier voor de dag erna (alleen nog maar Matthews, Consonni, Albanese en Fiorelli) Dalla Valle mag het lekker gaan uitzoeken!

Laten we lekker gaan genieten van de Giro en de “Scorito” stress vergeten! 🥳

mspan

Iemand een idee welke sprinters allemaal binnen zijn gekomen? Duurt vandaag wel extreem lang. Alleen top 39.

Odin

Volledige uitslag staat inmiddels op pcs

Sneeuwpop14

Healy finisht vandaag tussen Marit en Fiorelli op bijna 38 minuten. Ik snap dat hij laat lopen, maar dit overdrijft hij wel weer een beetje. Heb wel het idee dat het beste er vanaf is. Vandaag 1 aanval en klaar… Dat is toch 147 aanvallen minder dan hij eerder deed.

Morgen maar niet meer Cappen…

Daan Brakenhoff

Denk ook dat het beste er wel af is bij Healy. Pinot gaat hem ook niet zomaar in de vlucht laten.

Maarten Koning

Ik dacht dat Almeida meer zou verliezen vandaag gezien zijn eerdere krachtsinspanningen. Uiteindelijk schat ik hem immers zwakker in dan thomas en roglic.

Maar (met behulp van Vine) deed hij me toch verbazen vandaag. Als vandaag zijn 'low' was dan heeft hij in mijn ogen toch weer een flinke stap gezet in het rondewerk (wat natuurlijk al van een hoog niveau was begrijp me niet verkeerd).

Ik vind het mooi dat Pinot zich zo toont, toch jammer dat dit het laatste jaar is dat hij fietst.

Van het AK is Dunbar toch wel echt de grote verrassing. Hij was natuurlijk geen pannenkoek en hij had voorheen stalorders maar dat hij dit eruit kan persen had ik niet zien aankomen.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Ik wel

Franky122

Heb je hem wel in je team dan KMA?

Gladiool

Had wel een top tien verwacht voor Dunbar, maar zó goed niet. Uiteindelijk Pozzo gekozen voor de zekerheid. Sja.

Morgen weer raiden met
Thomas (c)
Roglic
Almeida
Pinot
Arensman
Kämna
Rubio
Van Wilder
Stewart

Bekertje zit er zeker nog in.

DrSeuss4

Volgensmij had niemand van Dunbar verwacht dat hij met afstand best of the rest zou zijn. Denk eerder met t idee van top 10 is al goed.

KissMyAce2.0

Dunbar rijdt zijn eerste grote ronde in jaren, dus dit zat er wel aan te komen.
Hij was de eerste die in mijn team stond

Franky122

Jayco heeft aangegeven morgen voor Matthews te gaan, dus ik zou Eddie en Zana banken.

Sneeuwpop14

Bedankt voor de tip Franky

koenvanhelvoirt

Als Matthews wint heb ik toch mooi teampunten voor Dunbar. Ik gok erop.

KissMyAce2.0

Nou ik zat gisteren op een terrasje met Dunbar en hij gaf toch iets heel anders aan. Gaat het wel goed binnen die ploeg?

Feld

Mocht je nu op zilver of brons staan dan stijg je niet meer als je Roglic capt. Lijkt me dat iedereen die boven je staat dat ook doet. Vraag is dan…wie cap je dan?? Pinot?

JesperRenrad

Hi Feld, door jouw logica eindig ik altijd hoog. Er is altijd een hele berg mensen die de laatste week ineens gekke kopmannen en opstellingen gaan maken omdat ze op 97% of lager staan. De eindaftrekening alleen kan voor procenten verschil zorgen soms. Ik zou gewoon cappen wie jij denkt dat het het best gaat doen en dan zie je het wel.

Kleine Drekst

'@feld omdat heel veel mensen denken dat anderen dat doen zou ook een gedeelte Almeida kunnen cappen.

1 2 ... 184 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.