Ik denk dat inderdaad nu vooral de eindafrekening nog verschuivingen gaat maken, of er moet vandaag in de koerst echt iets geks gebeuren. In de eindafrekening doe je dus goede zaken met Thomas, Dunbar, Milan en Pinot. Roglic en Almeida heeft bijna iedereen, daar maak je geen verschil mee.
Vandaag Roglic cappen is de meest logische keuze, als iemand wil gokken op Pinot be my guesst, maar ik denk niet dat hij weer de hele dag vooruit mag/kan blijven, en als hij in het peleton zit gaat hij er uiteindelijk ook vanaf.
Thomas is zelfs in de top 20 van het spelletje nog niet door iedereen gekozen. Hier postte gister nog iemand dat hij in de 99 stond zonder almeida. En dan heb je nog de mensen die denken dat ze moeten gokken om te kunnen winnen. Elke etappe gaat nog verschil maken. Ook of juist als je foutloos blijft opstellen en kopmanne
Zucht, ook nog Carthy kwijt. Verklaart natuurlijk onmiddellijk zijn underperformen van de vorige dagen. Carthy had ik echt als verschilmaker in de 3de week mee.
Heb zo nog 6 klimmers over (waar ook de zeer matige Fortunato en Buitrago toe behoren). En dan moet ik aanvullen met de MM, Albanese's en Fiorelli's van deze wereld.
Ben dan best nog trots dat ik nog steeds 93.7 sta. Maar met vandaag en zeker morgen zal het geen 90 worden. Hopelijk toch wat meer geluk in de Tour.
Die Derek Gee is wel een fenomeen hoor. Straks na de eindafrekening voldoet hij bijna aan de duizend punten per miljoen. En als je dan op pcs z'n resultaten tot nu toe erbij pakt... niks. Hij kan een beetje tijdrijden, verder gewoon echt helemaal niks.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.