Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 185 ... 193 194
Eddix

Ik denk dat inderdaad nu vooral de eindafrekening nog verschuivingen gaat maken, of er moet vandaag in de koerst echt iets geks gebeuren. In de eindafrekening doe je dus goede zaken met Thomas, Dunbar, Milan en Pinot. Roglic en Almeida heeft bijna iedereen, daar maak je geen verschil mee.

Vandaag Roglic cappen is de meest logische keuze, als iemand wil gokken op Pinot be my guesst, maar ik denk niet dat hij weer de hele dag vooruit mag/kan blijven, en als hij in het peleton zit gaat hij er uiteindelijk ook vanaf.

R. D.

Tsja als ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij het weet, nou dan weet je wat je moet doen.

Eddix

In deze pittige rit kan best iets geks gebeuren trouwens..

Dus ik weet niet of jij wel weet of je dat wel zo zeker moet weten...

JesperRenrad

betweters

touretapper

Denk niet dat jullie voor matthews moeten gaan, zelf laat ik hem deze ronde ook nog banked.

Hij kijkt uit naar etappe 21.

Dus de volle 100% zal hij vandaag niet gaan geven

Nijmos

Thomas is zelfs in de top 20 van het spelletje nog niet door iedereen gekozen. Hier postte gister nog iemand dat hij in de 99 stond zonder almeida. En dan heb je nog de mensen die denken dat ze moeten gokken om te kunnen winnen. Elke etappe gaat nog verschil maken. Ook of juist als je foutloos blijft opstellen en kopmanne

jenzrscl

Vluchters die niet weg mogen

Healy bais en rubio ( pinot zijn ploeg zal altijd toe rijden)

Pinot( staat te dicht)

Top 10 renners

Vluchters die wel weg mogen

Haig buitrago carthy de israel mannen

Daan Brakenhoff

Carthy stapt niet meer op vandaag

jenzrscl

Oej die zag er gisteren niet te best uit allesinds

Daan De Jager

Nu Fortunato dan ipv Rubio ? Help

Landaluze

'@Daan

Ik zou eerder Rubio opstellen dan Fortunato. Die laatste lijkt me niet de benen te hebben om lang te volgen, maar ook niet om te anticiperen en in de vlucht te glippen. Ik zou ze alle twee meenemen, maar als ik moest kiezen zou ik voor Rubio gaan.

KV

Zucht, ook nog Carthy kwijt. Verklaart natuurlijk onmiddellijk zijn underperformen van de vorige dagen. Carthy had ik echt als verschilmaker in de 3de week mee.

Heb zo nog 6 klimmers over (waar ook de zeer matige Fortunato en Buitrago toe behoren). En dan moet ik aanvullen met de MM, Albanese's en Fiorelli's van deze wereld.

Ben dan best nog trots dat ik nog steeds 93.7 sta. Maar met vandaag en zeker morgen zal het geen 90 worden. Hopelijk toch wat meer geluk in de Tour.

Ragnar Lolbroek

Heden op 69% 🙄
Voor vandaag:
Roglic (c)
Almeida
Kämna
Vine
Pinot
Dunbar
Fortunato
Buitrago
Healy

Op de bank
Albanese, Consonni, Stewart, Fiorelli, Cort

Zu Hausse
Evenepoel, Hart, Pedersen, Groves, Ballerini, Cerny

Laatst gewijzigd
kevinraar

25 procent heeft cartny opgesteld

DrSeuss4

Dat moet ik zijn @Nijmos. Ben gister wel wat gezakt maar sta nog altijd op goud zonder Almeida. Zou wel wat zijn als ik goud weet te behalen zonder de best scorende en veel gekozen renner in het spel.
De nummer 1 in het spelletje heeft ook geen Thomas.

Laatst gewijzigd
Kanarie

Als een Cepeda of een Healy vandaag de etappe wint, krijg ik dan nog 10 punten voor Carthy :-)

DrSeuss4

Ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen met Thomas in hun team voor roglic als cap zijn gegaan. Thomas zag er beter uit de afgelopen dagen en zei tussen neus en lippen door zelfs nog in z’n podcast dat hij eigenlijk redelijk makkelijk kon volgen.

Ton Pelo

'@Kanarie Als het goed is wel. In de rit van Sivakov dnf kreeg ik nog 8 teampunten.

Kanarie

'@ Ton, maar Carthy is DNS maar staat wel gewoon als in koers bij Scorito.

Jasperdewaal11

Te laat met Carthy wisselen, lekker dan

KV

Gee denkt: een dag niet in de aanval is een dag niet geleefd.

Kirsipuu

Fun fact:

Bij mij is Pedersen (415pt) nog de best scorende renner en staat Evenepoel op plek 3 met 398 punten. Roglic (408 punten) en Thomas (350) gaan daar natuurlijk de komende dagen dik overheen, maar toch...

Guido Maltempi

Gee denkt: een dag niet in de aanval is een dag niet geleefd.

Die Derek Gee is wel een fenomeen hoor. Straks na de eindafrekening voldoet hij bijna aan de duizend punten per miljoen. En als je dan op pcs z'n resultaten tot nu toe erbij pakt... niks. Hij kan een beetje tijdrijden, verder gewoon echt helemaal niks.

Eddix

Ik geniet ook heel erg van die Healy. Gewoon in de aanval om Pinot uit de tent te lokken, zich gewonnen geven en terug laten zakken, en meteen weer aanvallen gewoon voor de lolz. Reactie Dennis was ook wel leuk die genoot er ook wel van.

danusz1986

Cort op de bank pff. Wel Konrad en Buitrago mee.

1 2 ... 185 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.