Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 21 ... 193 194
Maestro Mello

Denk dat Gall zich niet gaat opmaken voor een klassement. In dit interview geeft hij aan dat in principe PP op papier staat voor een GC. Maakt dat hem ineens wel interessant als rittenkaper/bergtrui?

https://www.pressreader.com/austria/kleine-zeitung-kaernten/20230417/282106345933861

nasibal

Daarom hou ik zo van dit forum: Ik hoef gewoon niet zélf alle obscure nieuwssites van onder tot boven te onderzoeken. Zou hou je tijd over voor leuke dingen! :)

KV

PP voor GC. Voor top 15 dan ofzo? Gekker moet het niet worden.

Bonkie

'@Maestro Mello, dank!

Valvuillerdemoz

Gall gaat het nog wel zien zegt ie.

zitvlees

Dank voor het delen van het artikel. Hij zegt daar volgens mij dat ie mogelijk co-leider wordt, maar dat ie het nog wilt aanzien omdat het niet alleen fysiek, maar ook mentaal zwaar is om er elke dag te staan.

Aanklampen

https://www.cyclingnews.com/news/israel-premier-tech-head-to-giro-ditalia-as-2023-wildcards-are-announced/

Hier maken ze ook melding van Nizzolo.. nizzolo komt eigenlijk altijd wel iets tegen. Ik neem hem alleen als die top 3 in EF sprint

Thomberg

Gall ging vorig jaar wel voor klassement, was een flop. Waarom hebben we het nog steeds over Gall?

rbc1912

Omdat het ene jaar het andere niet hoeft te zijn en hij weer vrij aardig rondrijdt

nasibal

Gall ging vorig jaar op zn plaat en deed toen dikke huilie huilie. Vervolgens klaagde hij na elke rustdag over dat hij zo'n last had van de rustdag.

Nu is hij in de ToTA weer op zn plaat gedaan en deed opnieuw flinke huilie. Ook zitten er toevallig weer twee rustdagen in de ronde én roept hij nu ook van tevoren nog eens dat hij het allemaal niet zo goed weet.

Vast een leuke vent die Gall, maar hij deelt wel wat trekjes met mn vriendin.

Franky122

Ik begrijp niet waarom Gaviria uberhaupt overwogen wordt. Veel te duur geprijsd voor meneer wisselvalligheid.

Zelf ga ik voor 4 Ineos. Die gaan hun topstatus van weleer herpakken!

Thomberg

Bij een gebrek aan echt goede sprinters en niet super veel treintjes is de sprinter met een goede trein meteen spekkoper. Die kiezen en je zit goed. Zoals Demare vorig jaar. Zijn trein was de reden voor mij om hem te kiezen

TheBest

'@Thomberg in dit geval zou jij dus Groves boven Gaviria kiezen? Indien je ze niet allebei meeneemt natuurlijk..

Aanklampen

Sinds wanneer heeft GAvaria een trein nodig? Die is meester in van wiel tot wiel rijden..

Zutphen

Hoi wielervrienden. Ik hoor jullie weinig over Jan Hirt. Is hij niet in vorm ?

snoek1974

Eerste vraag is dan , neem je knechten op in je team , Hirt en van Wilder zijn prima renners maar wat mogen ze zelf , gaat ook op voor Foss en Bouwman

Heb nu nog geen knechten in mijn selectie .

Thomberg

'@TheBest, vanuit mijn betoog wel alleen de kwaliteit van de trein (die zonder VdP stuk matiger is) maakt ook uit. Demare had echt een goede trein.
Daarnaast is Gaviria specifiek iemand waar ik een goed gevoel over heb. Als hij 1 a 2 hardrijders mee krijgt is dat voor hem wellicht voldoende. Een klassementsrenner hebben ze niet bij Movistar

rbc1912

Gaviria kan gewoon een prima optie zijn natuurlijk. Ik heb hem zelf eigenlijk nimmer, omdat ik hem onbetrouwbaar vind. Maar het is echt niet zo vreemd om hem te overwegen.
Zelfde geldt voor Gall mijns inziens ;)

VincentK

Vandaag wordt voor mij de eerste dag met pogingen een team samen te stellen zonder Roglic. Je moet naast Roglic een paar dure mannen meenemen om team punten te pakken en het gaat de laatste jaren wel eens erg mis met hem. Het is een gok, maar eigenlijk is Roglic meenemen dat ook. Bij Evenepoel ligt dat anders omdat een trui bij hem een soort van “zekerheidje” is. Zijn er meer mensen die twijfelen over Roglic en meer JV in het team?

Thomberg

'@VincentK, als je twijfelt over Roglic zou ik al helemaal geen teamgenoten meenemen. Ik denk aan geen TJV naast Roglic zelf. Zie een gerede kans op weinig teampunten. En denk dat ik al genoeg zekere punten elders kan inbouwen.

Yskoud

Ineos komt wederom met 3 kopmannen aan de start. Ik begin me echt af te vragen of dat nu echt werkt. De afgelopen 3 jaar was dit in de grote rondes niet echt een briljant succes waarin ze dat ook echt hebben uitgespeeld.

Hinault94

Weet niet of het al gepost is. Heb hiernet gelezen dat volgens viviani ineos vol voor thomas gaat. Dat viviana daarom niet aanwezig zal zijn daardoor.

https://cyclinguptodate.com/cycling/i-wont-do-the-giro-because-the-whole-team-will-support-geraint-thomas-elia-viviani-confirms

KV

Kan me eigenlijk wel niet voorstellen dat Hart in deze vorm én met dit parcours zomaar knechtje zal spelen. Ze hebben er ook alle baat bij volgens mij om minstens 2 man hoog te houden.
Maar dit bericht maakt Hart misschien wel een duur “gokje”

Ketjap Manis

Vorig jaar was ik erg blij met G. Thomas maar ik heb er nu niet zo veel vertrouwen in. Nog geen top 10 gereden dit jaar en een ‘knecht’ die in vorm is. Gevaarlijk. Vorig jaar toonde hij tenminste vorm door in Zwitserland te winnen. Denk dat ik heel Ineos skip.

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Hey, geen idee of 't is toegestaan, maar ook ik heb weer een subpoule aangemaakt, zou 't tof vinden iets meer deelnemers te hebben. Dus wie zin heeft... Komt dat zien
https://www.scorito.com/subleague/653056/giro-2023/het-wiel-is-rond/f890137b-55e5-4bf8-8437-f7aab40ac452?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Sorry voor eventuele overlast (L)

1 2 ... 21 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.