Gall ging vorig jaar op zn plaat en deed toen dikke huilie huilie. Vervolgens klaagde hij na elke rustdag over dat hij zo'n last had van de rustdag.
Nu is hij in de ToTA weer op zn plaat gedaan en deed opnieuw flinke huilie. Ook zitten er toevallig weer twee rustdagen in de ronde én roept hij nu ook van tevoren nog eens dat hij het allemaal niet zo goed weet.
Vast een leuke vent die Gall, maar hij deelt wel wat trekjes met mn vriendin.
'@TheBest, vanuit mijn betoog wel alleen de kwaliteit van de trein (die zonder VdP stuk matiger is) maakt ook uit. Demare had echt een goede trein.
Daarnaast is Gaviria specifiek iemand waar ik een goed gevoel over heb. Als hij 1 a 2 hardrijders mee krijgt is dat voor hem wellicht voldoende. Een klassementsrenner hebben ze niet bij Movistar
Vandaag wordt voor mij de eerste dag met pogingen een team samen te stellen zonder Roglic. Je moet naast Roglic een paar dure mannen meenemen om team punten te pakken en het gaat de laatste jaren wel eens erg mis met hem. Het is een gok, maar eigenlijk is Roglic meenemen dat ook. Bij Evenepoel ligt dat anders omdat een trui bij hem een soort van “zekerheidje” is. Zijn er meer mensen die twijfelen over Roglic en meer JV in het team?
Hey, geen idee of 't is toegestaan, maar ook ik heb weer een subpoule aangemaakt, zou 't tof vinden iets meer deelnemers te hebben. Dus wie zin heeft... Komt dat zien
https://www.scorito.com/subleague/653056/giro-2023/het-wiel-is-rond/f890137b-55e5-4bf8-8437-f7aab40ac452?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Sorry voor eventuele overlast (L)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.