Hoop dat de selecties en doelstelling snel volgen, heb wel zin om te puzzelen. Voorlopig deel ik de mening van de meeste hier, een sterk sprintteam kan wel eens key zijn om hoog te eindigen. Verder zegt mijn gevoel wel dat ik Hart boven Thomas ga verkiezen en dat ik mijn vingers niet aan Bora ga branden.
'@Madeinstars hier ook, als het AK mislukt gaat hij wel voor de bergtrui +de mooie punten van Pedersen, maar kan je er na Corona al direct staan?
Dan ga ik Mollema er maar infietsen voor de punten van Pedersen.
De 1M categorie vind ik toch wel een moeilijke, mijn voorkeur gaat nu lichtjes naar Buitrago, maar een goede Healy/Fortunato zoals ze nu rond rijden, wil je ook wel in je team. Heb (alleen)Vervaeke al als Remco’s teamgenoot dus ik zou ook nog voor de ‘zekere’ punten van Cerny kunnen gaan?
Remnie's teamgenootjes. Tsja, Cerny vermodelijk meeste kans op extra puntjes. Maar verwacht vooral Ineos met meerdere kopmannen in week 3, die Remnie en Rogli gaan tarten. Smpelweg omdat ze meerdere pot. winnaars kunnen uitspelen. Hart, Sivakov en G zullen relatief kort blijven staan en Arendsjong zal een 4e finaleman en super3eweekknecht kunnen worden.
Ik heb geprobeerd om te begrijpen wat er in bovenstaande berichten staat maar na 6x lezen gooi ik de handdoek in de ring.
Ik dacht zelf niet aan of-of maar en-en bij Ciccone en Mollema. Beide heren hebben natuurlijk een ander profiel en je neemt ze niet enkel voor de teampunten van Pedersen. Of zien jullie iemand anders boven Mollema voor eigen succes mogen rijden in die ploeg?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.