Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 24 ... 193 194
Ajvenema

Remco: https://en.wikipedia.org/wiki/Koalemos

TheTank

LOL

Yuri2222

Hoop dat de selecties en doelstelling snel volgen, heb wel zin om te puzzelen. Voorlopig deel ik de mening van de meeste hier, een sterk sprintteam kan wel eens key zijn om hoog te eindigen. Verder zegt mijn gevoel wel dat ik Hart boven Thomas ga verkiezen en dat ik mijn vingers niet aan Bora ga branden.

Ketjap Manis

Een Kamna, met zijn talent, kan hier toch top 5 rijden? Heeft ook een prima tijdrit.

MightySosa

Mijn gevoel zegt ook eerder Hart dan Thomas. Ik denk zelf juist wel aan een Bora renner, de Bora renner die vorig jaar mij zoveel punten heeft opgeleverd. Het is wel zo dat ik hem iets te prijzig vind op het moment, maar ik ga toch kijken of ik hem in mijn team kan fietsen.

TheTank

Neig ook naar Hart. En ook meer naar Kämna dan Vlasov idd

ShotSamuel

Super Italiaan positief op corona... Kunnen weer terug naar het bord met onze Ciccione

madeinstars

Pff een van de zekerheidjes in mijn team. Hopelijk vallen de klachten mee.

Maurimaler

'@Madeinstars hier ook, als het AK mislukt gaat hij wel voor de bergtrui +de mooie punten van Pedersen, maar kan je er na Corona al direct staan?
Dan ga ik Mollema er maar infietsen voor de punten van Pedersen.

De 1M categorie vind ik toch wel een moeilijke, mijn voorkeur gaat nu lichtjes naar Buitrago, maar een goede Healy/Fortunato zoals ze nu rond rijden, wil je ook wel in je team. Heb (alleen)Vervaeke al als Remco’s teamgenoot dus ik zou ook nog voor de ‘zekere’ punten van Cerny kunnen gaan?

daan_zeelen_811806

Waarom wordt er eigenlijk nog getest op corona in het wielrennen? Dit zie ik in geen enkele andere sport meer voorkomen. Of heb ik dit mis?

Blaagstra

Madonna into the covidgroove...staan laten en 2mlnsprinter voor id plaats straks.

Blaagstra

Remnie's teamgenootjes. Tsja, Cerny vermodelijk meeste kans op extra puntjes. Maar verwacht vooral Ineos met meerdere kopmannen in week 3, die Remnie en Rogli gaan tarten. Smpelweg omdat ze meerdere pot. winnaars kunnen uitspelen. Hart, Sivakov en G zullen relatief kort blijven staan en Arendsjong zal een 4e finaleman en super3eweekknecht kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Maestro Mello

Ik heb geprobeerd om te begrijpen wat er in bovenstaande berichten staat maar na 6x lezen gooi ik de handdoek in de ring.

Ik dacht zelf niet aan of-of maar en-en bij Ciccone en Mollema. Beide heren hebben natuurlijk een ander profiel en je neemt ze niet enkel voor de teampunten van Pedersen. Of zien jullie iemand anders boven Mollema voor eigen succes mogen rijden in die ploeg?

De_Druide

Kamna hmm 2.5m wel veel, wel aardige tijdrit

Laatst gewijzigd
rbc1912

Vind de berichtgeving over Ciccone ietwat dramatisch overkomen hoor. Over een paar dagen kan-ie zich weer geweldig voelen toch? Gisteren was-ie ook prima in orde

Laatst gewijzigd
Thomberg

Ik zeg het nogmaals: Pinot wordt dé puntenpakker in de 750-1000 categorie.

500k pick? Net toegevoegd in de Scorito app. Onze lichtblauwe ruiter

madeinstars

Iedereen die gelooft dat Ineos in de derde week wel iets gaat verzinnen met zijn meerdere kopmannen tegen Remco en Rog gaan net zo bedrogen uitkomen als in de tour tegen Jonas en Pog.

Daan De Jager

Fiorelli erbij op de startlijst leuke pic als c sprinter

Daan De Jager

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/hoe-ineos-grenadiers-met-herrezen-leiders-en-ultrasterke-omkadering-roglic-en-evenepoel-wil-verslaan

Voor de twijfelachtige kiezers bij Ineos

TheTank

Mooi verhaal, lekker kort, gaan we niks mee doen ;)

floda

'@ thombeg die zou ik vorm vorig seizoen meteen meenemen, de laatste maanden zit hij echter achterstevoren op de fiets

VincentK

Hoe zou het met de knie van Vine zijn? Twee weken geleden was het nieuws positief, maar ik twijfel toch. Een gok van 2mio is niet mis, maar hij pakt zo de bergtrui en nog een bak punten. Iemand meer info dan die uit het artikel van half april?

De_Druide

Vine klik ik er ook in!!

jenzrscl

Vine klik er in!!

Valvuillerdemoz

Ja, klik Vine er in!

1 2 ... 24 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.