Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 48 ... 193 194
nasibal

Zijn er ook mensen die gokken dat Evenepoel flink tegenvalt?

Ik gok er niet op maar ik hoop het wel. Met alles wat ik heb hoop ik dat hij compleet naar huis wordt gereden. Vanaf dag 1. Honderd procent dat ik dan elke dag op Sporza kijk, inclusief de herhaling 's avonds laat.

-Wielerfan

En wie zou er de leadout man van Pedersen zijn?

nasibal

Kirsch

Zutphen

Twijfel tussen Cav. en Ackermann.....

Valvuillerdemoz

Nee, dan denk ik eerder Kirsch. Of Tesfatsion

HaagseHaas

Mijn sprinters zijn nu Pedersen, Gaviria, Groves, Albanese, Consonni, Vendrame en Fiorelli. Leek me een goede balans tussen de vlakke sprinters en de moeilijke aankomst sprinters.

De_Druide

Cav en Ackermann, lood om oud ijzer, zou het niet doen!!!

R. D.

Hoe zit het nou met Bettiol, gaat die nou naar de giro of niet ? Hij staat er bij de bookies wel tussen.

kevinraar

als jullie 1 klimmer zouden moet kiezen die 2 miljoen kost wie zouden jullie dan kiezen?

ik heb nog 1 miljoen over kan dit doen

cerney wissel voor 2 miljoen renner
rota wisselen voor 1.5 miljoen renner
mollema wisselen 2.5 miljoen renner

Laatst gewijzigd
nasibal

Mr Hype: Jay Vine

hjtimmer

Ik heb zijn naam hier nog niet voorbij zien komen. Hij leverde ooit een bijdrage aan de girowinst van Dumoulin. Goede klimmer en goede tt. Zijn naam: Bob Jungels.

Fietseties

Ik kan er niks aan doen, maar wat heeft gaviria nou helemaal gepresteerd om 3.5 waard te zijn? De heuvels gaan de ene keer wel maar de andere keer echt totaal niet. Matthews stelt me altijd teleur en vendrama heeft nooit zin op de dag dat jij hem meeneemt. Wat een drama om een goed sprintteam te kiezen....

Astarloa

Ik vind Groves degene die echt te duur is. En als je Vendrame een goeie 10 etappes opstelt gaat hij echt wel aan zijn punten komen. Maar nee, heb niet het gevoel dat veel mensen tevreden zijn met zijn/haar selectie.

Fietseties

Maar Groves heeft wel de beste trein van allemaal, die zullen toch wel wat extra kracht geven verwacht ik.

jenzrscl

Vendrame gaat toch zeker zijn 1.5m waard zijn. En vorig jaar sprintte hij gewoon mee hoor op vlakke ook voor top 10 plekken.. de giro is nou eenmaal een ronde waar een matthews vendrame en cort perfect eens kunnen meedoen met al die b sprinters..

En over groves, beste trein he zegt genoeg,

Kijk naar quickstep in de tijd.. een viviani won alles. Benett won alles enzo.. een trein is het half werk he.. die groves zal zich wel smijten. Gavrira vertrouw ik gewoon niet. Mss beste sprinter.. maar het is nu ook niet dat hij zomaar alles wint.. kan ook eens perfect ergens 10 de worden zoals vaak..

Laatst gewijzigd
Thomberg

Uiteindelijk gaat het ook niet alleen om beste sprinter maar ook het aantal sprintkansen. Als je gelooft dat Groves 2-3 extra keer kan sprinten dan Ackerman (of Gaviria) dan is dat een beter keuze. Ook als Groves dan standaard 2 plekken lager eindigt dan die andere sprinter.

Behalve als je elke keer het niet mee sprinten van een Ackerman goed voorspelde en je dan een andere renner kon opstellen die alsnog (team)punten haalt.

Uiteindelijk is het allemaal statistiek. Fiorelli bijvoorbeeld. Eigenlijk te duur. Maarja 6-7 keer 13de is ook een mooi puntenaantal. Die wordt er niet afgereden. Echter als dekker 4x 7de wordt heb je hetzelfde. Echter wordt hij ook niet zomaar 7de.

Yskoud

Geen Foss en Gesink, beide COVID..

Dennis en Van Emden gaan nu mee.

Gaat lekker, ik heb nog trauma’s van de afgelopen Vuelta, toen door COVID maar met 8 renners de finish gehaald.

niek-vdv

Bettiol gaat mee (heeft hij bevestigd) maar Scorito wacht blijkbaar lang met hem toevoegen

Sven0403

Eindelijk redelijk tevreden met een selectie, 5 echte AK mannen (2.5M+ mannen) met Pinot, Fortunato & Dunbar als extra's. 6 sprinters (Mads, Groves, Albanese, Conssonni, Fiorelli en Ballerini (verwacht dat ie mag sprinten en anders teampunten). Ganna en Tratnik voor TT (Tratnik ook voor teampunten). Verder nog Barta (TT), Cort (kan eigenlijk in veel scenarios opgesteld worden), Buitrago en Taaramäe.

Iemand die iets waarvan ie denkt, doe dit aub niet? Tips zijn welkom!

GoldenWallie

Gaat Nasibal nou met de hype mee? ;)

Harderijder

Na elk jaar neem ik me voor niet op de aanvallers en de bergtrui te gokken.
Toch zit ik nu weer met Pinot, Buitrago, Cort en Fortunato in mijn team.

Heeft het Jumbo nieuws voor jullie nog gevolgen in je team?

Laatst gewijzigd
Yuri2222

'@sven0404, ik zie veel dingen op dit forum waarvan ik denk: “doe dit aub niet”, maar je team lijkt vrij goed in elkaar te zitten als je het mij vraagt. Afhankelijk van de klassementsmannen die je hebt natuurlijk. Die extra’s heb ik ook allemaal op t oog, ik pak er daar 2 van. Ganna voor 2 miljoen zou het enige zijn wat ik zelf helemaal niet overweeg. Zelfs de sprinters heb ik hetzelfde (eentje meer)

Yuri2222

'@sven0403 bedoel ik natuurlijk ;)

Sven0403

'@yuri2222 haha dankje! de AK mannen zijn Remco, Roglic, Almeida, Vlasov & Hart! Ben benieuwd naar de prijzen van de jongens die nu toegevoegd gaan worden (Dennis, Bettiol)...

jenzrscl

Het moet stilletjes aan een record zijn zeker hoeveel tijdrijders er mee doen? Wat een feestje.. op het wk tijdrijden waren er mindere goden aanwezig. Succes aan diegene die odds bepalen voor de tijdritten..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 48 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.