Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 6 ... 193 194
Dr.Watt

Een ontzettend sterk INEOS gezien in Trentino. Prachtig getimed en afgemaakt door Hart.

Wie live heeft gekeken heeft kostbare scorito-info opgedaan voor de Giro.

nasibal

Het is vooral jammer dat 'klimmer' Bilbao niet een paar uitslagjes neerzet deze koers.

ditisdavid

Cepeda, Gall, Sosa... het is wel de dag van de Scorito-valkuilen. Iemand Barbero nog gespot? :p

Risje89

'@nasibal op basis van vandaag in ieder geval de halve slijterij en de eerste van DSM vandaag.

Dr.Watt

Cepeda staat op mijn zwarte lijst als die nog bestaat na het Démare debacle van vorig jaar.

Aan Gall heb ik me gelukkig nog niet verbrand en de Sosa valkuil staat wijd open.

Nvdr. Het gaat niet over Koentje.

Nijmos

'@nasibal: die rijdt dit jaar de tour ipv giro he, aangezien hij zelf de startplaats is.

HeldS

Die heeft zich vorig jaar op precies dezelfde manier in mijn Giro team gefietst.

nasibal

'@nijmos, scherp!

KV

Gall is zich ondertussen terug volop in de teampjes aan het fietsen.

@nasibal: toch nog maar eens proberen? ;-)

SambaMike

Ik heb werkelijk waar geen idee wie die Blonde Colombiano moet zijn

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

'@SambaMike

Twitter het anders ook nog even met #scorito. ;) :)

Dr.Watt

Healy rijdt ook Giro en zou over uitstekende TT capaciteiten beschikken.

Nijmos

Als healy nu goed is, kan hij dat dan in giro nog zijn?

KV

Die krijgt sowieso ook een hoge pickrate. Normaal zou die 500k zijn. Vraag me af of ze hem nu 1m oid gaan maken.

Dr.Watt

'@ Nijmos

Ik denk eerlijk gezegd van niet en ga me er wss niet aan wagen. Ze zullen hem ook wel 1m maken wss.

Aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen als hij wel een steengoede Giro rijdt. Maar wat betekent dat dan?

Een aantal keer top 3 of stiekem top 15in GC?

Maestro Mello

Misschien dat ik ‘m verkeerd interpreteer maar de druivenstruik past het beste bij … Noir, … Blanc of … Grigio?

Thomberg

Pff mannen waarom al die gekke bijnamen. Blonde Colombiaan klinkt alsof MAL geblondeerd is en door Israël gecontracteerd is

@nasibal, als ik me goed herinner had je vorige Giro Bilbao wel gekozen toch? Niet om klimkunsten, wel om punch en vervanger van VdP? Ik vind het typisch een renner die moeilijk goed op te stellen is. Behalve in zijn “specialiteit” tijdrijden

Gall had ik vorig jaar wel…
Cepeda twee jaar terug

Sobrero is ook zo’n gekke renner. Stel je in 3 tijdritten op maar daarna weer 6 keer waarbij hij 1 keer derde wordt. Zou overigens best 1 mio kunnen kosten

nasibal

'@Thombeg

Klopt. Als er niet te lang aan een stuk geklommen hoeft te worden, of als er niet 3 reusachtige cols in 1 etappe zitten kan je hem er prima bij hebben. Zeker als de aankomst beneden ligt. Je moet alleen geen top 10 op de Zoncolan verwachten.

Papa Bart

Nog twee dagen…vaiii, zin an!

FrankSteenbergen

Ik wist niet dat Valderrama was gaan fietsen...

TheBest

Het heeft me toch wat tijd gekost, die blonde colombiaan.. met 'blonde' wordt niet zijn haarkleur, maar zijn achternaam bedoeld?

ditisdavid

'@nasibal
Herinner me er even aan hoeveelste Bilbao werd in de koninginnenrit van de Giro in 2020? In vorm komt hij een heel eind in de echte bergen...

Henk

De blonde Columbiaan is Rubio, en nu graag stoppen met die stompzinnige naamgrappen. Schrijf gewoon de naam op van wie je bedoelt. Wil je de naam niet prijsgeven schrijf dan niks.

Yskoud

Hebben we het over de Bilbao die vorig jaar 5e werd in de Giro en 12x top-20 reed in de etappe's dat jaar? Ja, enorm slechte keus was dat....

Ik ben nog boos op Bardet en Yates merk ik...

Aanklampen

'@henk, eerlijk gezegd denk ik niet dat jij dat bepaalt wat mensen wel en niet moeten doen..

Overigens, onze grasmaaier heeft de bijnaam Henk.. en dat is geen grapje.

1 2 ... 6 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.