Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 65 ... 193 194
jenzrscl

Zit ik hier met
Almeida Vine en mcnulty in mijn team
Gogog UAE

Maar 4x 500k in mijn team
Mayhrhofer
Dalla valle
Oldani

En van wie ik veel verwacht riccitello.

Vendrame heeft helaas mijn team niet gehaald. Was hem of Cort, en allebei is al helemaal om gek van te worden als opstelling moet maken.

Laatst gewijzigd
Gladiool

'@basementman: de laatste moet natuurlijk Cort zijn. Vendrame zal vast meedoen aan de tijdritten, maar opstellen hoef je hem dan niet.

Niballie

En dan hebben we nog Ackermann

Björn Again

'@dave volgens mij genoeg keus voor 750k. Ik neem aan dat jij die ene die iedereen neemt ook in je team hebt. Dus zoek je nog een klimmer, aanvaller of sprinter?

Jommelb

Ja Ackermann, in de Vuelta waren we allemaal overtuigd dat je Bennett niet moest hebben. Hoe ging dat ook alweer...

Witte Willem

'@Matjieu en @basementman

Grappig dat jullie de namen er bij proberen te zoeken. Matjieu kwam aardig in de buurt moet ik zeggen.

Maar ik vroeg me meer af wat jullie van dit concept vonden. 2 mannetjes extra mee, maar wel flink bezuinigen op sprint team.

Thomberg

Volgens z’n teamgenoot krijgt Tesfatsion de ruimte en die verwachtte ook top 10 plekken. Nu zijn teamgenoten altijd optimistisch maar toch

SlipWeg

'@Bjorn Uiteraard heb ik die ook. De sprinters van 750k begin ik niet aan (wel eventueel Kirsch als lead out?) Anders dus een klim- of heuvelaanvaller, allebei goed. Wat is de verwachting van Tesfatsion?

Björn Again

'@dave: genoeg keus. Pozzo, A. P-P, Dunbar, Formolo, Covi, Cepeda. Voor mij zonder twijfel Pozzo. Een keer houdt het op, maar levert altijd wat punten op

Björn Again

Mijn verwachting voor Tetsfatsion is knechten voor Pedersen en weinig eigen punten

Basementman

'@WitteWillem ja vind de keuze van een sprintteam met 6 max 7 man, waarvan veel opvullers geen slechte, want net als altijd gaat de derde week doorslaggevend zijn en wint het team met de juiste balans, met iig veel AK toppers. Je kunt een heel eind komen zonder alle sprinttoppers. Sprintteam is ook goed te doen na alle team interviews. Dat zou er dan zo uit komen te zien:
- Pedersen
- Groves of Gaviria
- Consonni
- Mayrhofer
- Fiorelli
- Albanese
- een twijfelaar, type Ballerini, Vendrame. Cort zou ik niet doen.

Opgevuld met Evenepoel en 1 a 2 teamgenoten.

kevinraar

dit is mij team

everpoel
roglic
thomas
vlasov
kemna
uran
pozzovivo
pinot
ganna
pedersen
garviria
cavendish
albanese
vendrame
dekker
bonifatzio
buitrago
cort
cerney
rota

Witte Willem

'@basementman ja ik geloof niet zo in Consonni. Die komt in de meeste grote rondes niet verder dan 4 á 5 keer sprinten. Nu zie ik eigenlijk ook maar 4/5 sprints waarbij er niet al een selectie gaat plaatsvinden door wat bergen / heuvels. Dan is 2 miljoen best veel, zie ik dus zeker geen 200 punten halen (heeft ie volgens mij ook nog nooit behaald).

Groves en Gaviria zijn mij gewoon te prijzig. Ik geloof niet dat die er bij zitten bij een aantal heuvelachtige sprint ritten. Met dat bedrag moeten ze toch zeker wel 6/7 keer kunnen sprinten, en ook top resultaten rijden. Blijft ook altijd de vraag of dit soort gasten die bergetappes in de 3e week allemaal af gaan maken...

hjtimmer

Pedersen, zwaar voorjaar gereden en ook nog de tour in de planning. Ik weet het niet hoor maar Rome is dan wel ver.. Ik ga hem links laten liggen.

KV

Strak plan

R. D.

Zou het nog kunnen dat ze die puntentrui gewoon aan niemand uitreiken omdat iedereen die Rome haalt te min is ? 🤣

GoldenWallie

Ik lees hier veel over Fiorelli, maar een stuk minder over Dekker en Steward. Potentieel van Dekker en Steward schat ik toch een stuk hoger in dan Fiorelli..

Daan Brakenhoff

Mooi team Kevin, geen Mollema dit jaar?

rbc1912

Ik heb StewarT en Dekker toch al meerdere keren voorbij zien komen hoor

Franky122

Oh wijze witte willem, wat voor sprintteam heb jij zonder Gaviria/Groves en Consonni? En welke sprinters houden het dan wel met zekerheid vol in de lastige etappes?

Zandstrooien, uw naam is Witte Willem.

Fietseties

Mensen die willen sparren: komt u maar doorrrr!

Bitterbal007

In een podcast op Sporza geeft Marit aan dat hij mag gaan sprinten. In de Sporza Giro manager heeft hij zichzelf ook opgenomen in zijn ploeg. Ik ga er dus van uit dat hij toch zijn eigen sprint mag rijden en hetzelfde geldt voor Bonifazio.

Marit is natuurlijk niet de snelste sprinter en zal waarschijnlijk in de zwaardere sprintritten moeten afhaken. Maar hij is laag geprijsd en het risico wel waard.

KissMyAce2.0

Nog 5,5 miljoen over en zoek AK-man, wie?

Ketjap Manis

Poultips Youri: https://youtu.be/5irRG0wFoYQ

mcgrath

Ik zie vrij weinig Dainese voorij komen, is daar een reden voor die ik over het hoofd zie?

1 2 ... 65 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.