Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 67 ... 193 194
puntenjager

'@valowitz niks meer aan doen

valowitz

'@Kvyvit okay

VincentK

Vine ook weer een positief verhaal bij IDL.

Het lijkt er op dat er de laatste jaren erg grote stappen zijn gemaakt met begeleiding, planning, voeding, training (etc) en dat de grotere jongens een ronde niet rijden als ze er niet helemaal klaar voor zijn. Misschien zijn die stappen ook nog eens sneller gemaakt door Corona.

Er verschijnen erg veel renners optimaal aan de start. Dat maakt het samenstellen van pool-teams niet gemakkelijker. Er komen geweldige weken aan.

Laatst gewijzigd
Eddix

Ik begin heel erg te twijfelen over Kamna, ik zou hem er toch graag bij willen hebben. Ik denk dat hij gaat verrassen, hoog AK, tijdritten en met name de derde tijdrit, ik denk dat hij daar top 3 gaat eindigen.. Hij gaat het stokje van Vlasov overnemen in week 3 als Vlasov zijn "slechte dag" weer heeft. Vlasov blijf ik van af, paar keer geprobeerd, om steeds er achter te komen dat hij aardig koerst (op een slechte dag na) om er dan toch eigenlijk maar weinig punten mee te verdienen.. Ik zie Kamna gewoon meer punten opleveren voor minder investering.

Consequentie is alleen dat ik budget vrij moet maken dat ik niet heb. Naast REV, ROG, Almeida en Thomas gaat het van 3,5mil plus naar de 1mil min van Fortunato, Pinot en Rubio. Ik wil Mollema upgraden naar Kamna, moet dus ergens 1mil vrij maken. Maar snijden in het sprintteam doe ik ook niet graag.

Kan iemand ff wat budget overmaken om me uit de brand te helpen? Ik kan wel een tikkie sturen, ik betaal je terug van de gouden beker die ik ga halen.

Derailleurtje

Hart heeft natuurlijk een goede voorbereiding achter de rug, maar over het algemeen zijn de tijdritten van Thomas en Arensman beter. Heeft Tao na dag één dan niet direct een streepje achter op zijn INEOS-collega's?

ralfinho77

Hoi even mijn voorlopige lijst evenepoel, roglic, hart, kammna, carthy, vine, fortunato, pinot, kuss, konrad, gaburro, ganna, pedersen, gaviria, albanese, milan, fiorelli, buitrago, cort, healy

Nog een paar twijfels misschien toch nog wat twijfels Carruso/Mollema beide 1,5 almeida/Thomas? En dan carthy en hart eruit!!!

oborobo

Heb alleen Roglic en verder geen teamgenoten(Corona ligt op de loer).

Scoritop

'@valowitz terug naar de tekentafel.

de Tour

'@MrWest haha hier ook soort van nachtmerrie.

Matthews greep naar zn lies in etappe 2. Giro over.

Ketjap Manis

'@Eddix Thomas naar Carthy.

MarvinG

Basis van het team staat. Twijfel over het meenemen van Pedersen - Groves - MM... wordt wel een dure sprintersgilde op die manier. Zonder Matthews toch meer ruimte voor de AK mannen.

mspan

Mensen die nog willen sparren over je team? Pb!

kevinraar

voor tijdrit zit wel goed met deze 8 renners

ganna
everpoel
roglic
vlasov
thomas
kemna
cort
cerney

moet nog 1 bij doen gaat pedersen hier vollebak rijden of niet?

Daan Brakenhoff

Ja Pedersen opstellen Kevin

Primavoormij

'@kevinraar Pedersen inderdaad opstellen, verwacht ik wel in de top 10. Lekker team voor de tijdrit!

VincentK

'@Lance Beenstrong,

@Titi waar lees je dat over Matthews?

Goede vraag. Erg positief nieuws over Matthews zou welkom zijn en leidt tot wijzigingen in mijn team.

WilliamS23

'@MarvinG

Zonder Groves nog meer ruimte. Zo heb ik het gedaan in ieder geval ;)

Matsoe

Twijfel nu nog het meest tussen Carthy en Arensman, Arensman groter potentieel en evt gannapunten. Maar Carthy zekerder denk ik

WilliamS23

Bij mij is Ackermann echt een hoofdpijndossiertje. Vorig jaar Vuelta prima op dreef, ook op wat steilere en moelijke aankomsten. En dat terwijl hij ook nog eens tweemaal Molano voor zich moest dulden.

Dit jaar is het huilen met de pet op, maar de laatste drie rondes reed hij telkens uit met prima resultaten. Voor 1,5/2 miljoen had ik het zeker gedaan. 2,5 is me voor nu nog wat te gortig. De vraag is, gaat hij meer punten halen dan een Consonni of Albanese? Ik vermoed het van niet..

ralfinho77

Wat denken jullie van Mollema? Vorig jaar had ik hem niet en toen scoorde hij veel punten. En kuss? Meestal wel constant maar Corona ligt op de loer. Misschien kuss en vine eruit. En dan almeida en mcnulty ervoor in plaats

Guido Maltempi

Dank voor het delen @Gnoe. Gisteravond besloten om erop te gokken dat Boni gewoon elke rit mee zou mogen sprinten, maar zo te lezen gaat dat 'm dus toch niet worden. Terug naar de tekentafel.

En trouwens ook nog dank @Ralph123 voor het delen van dat berichtje van Larry Warbasse. Dat zijn de fijnere forumbijdragen, die in de stortvloed van meningen-verpakt-als-feiten helaas een beetje ondersneeuwen.

mcgrath

Dainese eruit geklikt, ik heb het licht gezien. Kon een 500k upgraden, alleen nu een tijdrijders dilemma aangezien ik er teveel van heb en sowieso de verkeerde ga opstellen

Sandrinho

'@VincentK Niet met je eens eigenlijk. Volgens mij zijn er genoeg goede renners die niet optimaal aan de start staan. Te beginnen met Vine zelf (maar bijv. ook Bling). Leuk dit interview maar 1 dag voor de koers moet je jezelf ook wel iets van moed inpraten anders kun je beter thuis blijven volgens mij. Overigens gaf Vine een paar dagen geleden nog aan dat "het publiek teveel van hem verwacht" en "dat een top-10 klassering een hele grote verrassing is". Dat een mindere voorbereiding voor sommige renners niet alles hoeft te betekenen is een ander verhaal, maar dat maakt een Vine bijvoorbeeld een mooie gok waar je mogelijk het verschil mee kunt maken.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Sparren over issue s kom maar op voor met je pb 😉

WilliamS23

Goh, al die mensen met al die tijdrijders, waar halen ze ze vandaan? Ik heb er 6 a 7 en voel me er goed bij. Eentje kan verrassen, en die andere twee zijn teamgenoten van REV. Dat ie wint is geen zekerheid, maar mocht ie winnen, dan prima punten voor de klassementen.

1 2 ... 67 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.